"Acılarını, korkularını kurtlardan sakla. Eğer bir kere görürlerse kim olduğunu; önce sana değil, sevdiklerine geçirirler dişlerini. "
Merdivenlerden inerken toparladığı eteğini son basamaktan sonra salıverdi Alexandra. Adım adım odasına doğru ilerlerken karşılaştığı her cariye önce tebessüm edip ardından selam duruyordu.
"Açın kapıyı, "
Odaya girerken burnuna gelen kokuyla durdu ve derin derin koklamaya başladı.
"Kahve, " diye fısıldadı.
"Bayılırım, "
O sırada sedire oturmuş olan Lexi halinden pek de memnun gibi gözükmese de ilgiyle Mia'yı dinliyor gibi yapıyordu.
Mia'nın kıkırdamasına nazikçe eşlik ederken kaçırdığı gözleri Alexandra'ya denk gelince teşekkür edercesine gülümsedi ve
"Sonunda, " diyerek öne doğru atıldı.
"Neler oldu? Anlatsana; gel otur şöyle, "
Heyecanla koluna sarılan arkadaşının çekiştirmesiyle iki genç kızın arasına oturmuş olarak buldu kendisini. Keyifli gözlerle bir Mia'ya bir de Lexi'ye bakıyordu.
"Bir şey mi olması gerekiyordu? " diye söylendi Mia.
"Çok şey kaçırdın! " derken araya karışan kahkahalarıyla sarıldı kız kardeşine. Mutluluk saçarken Lexi'yle bir kez daha göz göze gelince duraksadı ve
"Bana inandı, " diye ekledi.
"Söylemiştim sana, "
Bir şey demese de Alexandra'nın kendisini aşırı kavramasından bunalmış olacak ki yavaş yavaş sıyrılmaya çalışıyordu Mia bir yandan konuşmalara eşlik ederken.
Zach'le arasında geçenleri heyecanla anlatırken Mia'nın sıyrıldığını son anda fark etti ve ona döndü Alex.
"Gel benimle, "
Tavrından dolayı ablasının alındığını düşünse de saf saf bakınırken altın çerçeveli boy aynasının önünde buldu kendisini.
Sarı dalgalı saçlarını arkasına attırıp boynundaki kolyeye birkaç saniye sessizce baktıktan sonra yavaşça çengelini açtı ve kolyeyi Mia'ya uzattı.
"Artık senin, "
Gözlerine inanamayan Mia bir an ne diyeceğini bilemese de mutluluğu gülümsemesine yansımıştı.
"Ama bu sana Zach'in hediyesi, " dedi sonunda yüzü buruk bir şekilde.
"Senin için kıymeti büyük, " dedikten sonra titreyen elleriyle onu geri uzatmayı denese de elini avuçlarının içine alan Alex'in ısrarıyla duraksadı.
"Bu Zach'in bana ilk hediyesi, " dedi ve tebessüm etti Alex. Yavaş yavaş Mia'ya sokulurken oldukça sıcak ve samimi davranıyordu.
"O günü hatırlıyorum; Lily ne de çok kızmıştı bana ama her şey o gün başladı. Bugünse yeniden tazelendi, " diyerek kolyeyi yeniden uzattı.
"Eminim sana daha çok yakışacak," dedikten sonra onu hayran hayran süzerken "Ama ne olursa olsun çıkarmayacaksın, tamam mı? " diye ekledi.
"Çok güzel, " diye söylenirken çok ağır olduğundan dolayı sızlanmayı da unutmuyordu Mia.
"Sonsuza dek takacağım, "
Saçlarını yanına salarak Alex'e sırtını döndü ve sessizce uzattığı kolyeyi takmasını bekledikten sonra göğsünde hissettiği soğukla irkildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI DİADEM
أدب تاريخيRüzgar soğuk ve sert esiyor. Sessizce bir kasırgaya dönüşeceğini fısıldıyor kulağıma. Warenya'yı yüzyıllardır yöneten Warrok Hanedanı böylesi görülmemiş bir aşka ev sahipliği yaparken masumiyetin altındaki iktidar hırsının, öfkenin ve ihtirasın orta...