...
Omzunu duvara yaslamış olan Lily gözlerini camın arkasındaki yağmurlu bulutlardan aldı ve derin bir nefesle Andrea'ya döndü.
"Kabul ediyorum. "
"Harika! " dedi Andrea. Hızlı bir hamleyle çıkardığı kağıdı Lily'nin önüne uzattı. "Şurayı imzalayacaksınız. Kraliçemiz Victoria'nın mührü de hemen üstündedir kontrol edebilirsiniz. "
Eline verilen tüğ kalemi daha doğru düzgün tutamayan Lily, kendisine gösterilen yere birkaç bir şey karaladıktan sonra kağıdı asık suratı eşliğinde uzattı Andrea'ya. "Al şunu. "
"Kızınız nerede? " diye sordu Andrea.
"Şuan kız kardeşiyle piknikteler. " dedi Lily.
"Ama hemen götürmem lazım. "
"İzin verin son kez güzel bir gün geçirelim. " dedi titrek sesiyle Lily. "Son kez. "
"Akşama bir şekilde evden çıkar onu. Aksi halde başına yıkarım burayı ona göre. " Minnettarlıkla Andrea'ya bakan Lily duydukları üzerine Andrea'nın evden çıkışını izledi. Arkasından gözünü devirirken tezgahın üzerindeki bez poşeti fark edince "Alex. " dedi bir an. Unutmuştu her şeyi. Bir an önce yanlarına gitmek istediğinden hızlıca poşeti eline aldı ve kapıyı çarpıp çıktı.
**
"Fazla derinlere gitme! " diye bağırdı Alex. Bir yandan yere oturmuş elindeki birkaç sebzeyi doğruyor diğer yandan da gölette yüzen Mia'yı gözetliyordu. "Nerede kaldın be anne... " diye tam iç geçirirken
"Kulağımı çok çınlatıyorsun. " diye söylendi Lily.
Elindeki biberi hemen kabın içine bıraktı ve arkasını döndüğünde Lily'nin ona hafif şiş gözlerle baktığını fark etti.
"Nerede kaldın? " dedi merakla Alex.
"Bulamadım. "
"Tezgahın hemen üzerindeydi anne nesini bulamadın? " diye sitem ederken Lily'nin tek gözünden akan yaşı fark ettirmeden silmeye çalıştığını anladı ve "Bir şey mi oldu anne? " diye onu yokladıktan sonra "Hiçbir şey olmadı. Hadisene daha iki tane doğramışsın. " diyerek geçiştirdi konuyu ve yanına oturduğu gibi Alexandra'nın elinden aldı bıçağı.
"Hadi Mia'yı yalnız bırakma. " dedi bir yandan iterek.
Lily'nin bu tepkisi üzerine ayağa kalkıp üzerindekileri çıkardığı gibi gölete doğru koşmaya başladı genç kız. Mia'nın suda çılgınca eğlenmesi onu da neşelendirmişti. Suya girerken Mia'nın yüzüne attırdığı sular az uzakta olan Lily'nin kulağına kahkahalar eşliğinde geliyordu.
"Son kez. " dedi Lily kendi kendine. "Son kez bak bize kızım. Bana, kardeşine... Hayatın kurtulacak. Evet sen de bizden kurtulmak istiyordun geçen günlere kadar. İşte yaptım, kurtuluyorsun bizden. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI DİADEM
Fiksi SejarahRüzgar soğuk ve sert esiyor. Sessizce bir kasırgaya dönüşeceğini fısıldıyor kulağıma. Warenya'yı yüzyıllardır yöneten Warrok Hanedanı böylesi görülmemiş bir aşka ev sahipliği yaparken masumiyetin altındaki iktidar hırsının, öfkenin ve ihtirasın orta...