Satır arası yorumları çok sevdiğimi söylemiş miydim :)))))
"Cedi,annemle babam."
Cümlemi bitirdiğim gibi kapıyı kapattım ve sırtımı kapıya yasladım.
"Sıçtık. Tam anlamıyla sıçtık. Ölümüz çıkacak bu evden. Nasıl açıklayacağız? Tabii ki açıklayamayacağız! Ulan bari çıplak olmasaydın!"
Kapı zili hunharca çalarken odama koşup Cedi'ye tişört getirdim. Şaşkınca tişörtü elimden aldı.
Sanırım transa girdi.
"Kendine gel Cedi! Sana şu an ihtiyacım var! Uyan asker göreve çıkıyoruz!"
Cedi hızla tişörtü giydi ve ben de kapıyı açtım.
Bugünü dünyanın en lanet olası günü ilan ediyorum çünkü annemin,babamın ve küçük kardeşimin yanına bir de abim eklenmişti.
Ve sizi temin ederim kulaklarından duman çıkıyordu.
"Yemin ederim göründüğü gibi değil!"
Diyebileceğim tek şeyi de dedikten sonra hepsinin yüzüne teker teker baktım.
Tamam abim sinirli. Babam da sinirli. Can,küçük kardeşim dünyadan bir haber gülümsüyor. Peki annem?
Yemin ederim aferin kız der gibi bakıyor!
"Ben şimdi göstereceğim sana görüneni görünmeyeni!"
Aslında abim pamuk gibidir ama işte,ben de onun biricik kız kardeşiyim.
"Abi sakin olur musun? Bir içeri girin anlatacağız her şeyi."
Elimle içerisini işaret edince bakışları elime kaydı.
Ve yüzüğü gördüler.
Ya ben çok malım ya da evren benden nefret ediyor.
"Bu yüzük ne lan?"dedi abim annemle babamın arasından kafasını uzatırken.
Kafasına elimle bir tane gömmek istedim ama lakin fakat,yemedi.
Cevap vermeden içerisini işaret etmeye devam ettim. Söylene söylene girdiklerinde Cedi benden önce gitti. Cedi'nin büyük cüssesinin arkasından kedi gibi yürüdüm ve Cedi'nin yanına oturdum.
"Ekim inanamıyorum sana! Evlenmişsin resmen!"
Annem elindeki çerçeveyi işaret etti.
"Anne fazla zamanımız yok. Her şeyi anlatacağım."
Anlatamadım.
Cedi durumu anlamış olacak ki konuştu,baştan sona her şeyi anlattı.
Babam hemen yumuşamıştı zaten babaannesinin hasta olduğunu duyunca. Annem zaten geldiğinden beri Cedi'ye damat muamelesi yapıyordu,Can desen kendi alemindeydi. Tek sorun abimdeydi. Hala pompalıyla bizi vuracakmış gibi duruyordu.
"Abicim?"dedim gülümseyerek. "Demeyecek misin bir şey? Bak anlattık her şeyi."
"Demeyeceğim."
Kapı çalınca annemle babama baktım.
"Lütfen bir şey çaktırmayın. Cidden benim için düşündüğünüzden daha önemli."
Babaanneyi seviyordum ve kesinlikle üzülmesini istemiyordum.
Cedi'yle kalkıp kapıyı açtık. Babaanne içeri geçince bir dakika içinde olan biteni anlattık ve hiçbir şey olmamış gibi içeri girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketball;cedi osman
Fanfiction"Kızım sorunlu musun,çekil ayağımın altından! İki metreyim,bir çaksam uçarsın be!" "Ay kıçımın kenarı!" 22.02.16