6+Unutulmuş Doğum Günü

3.8K 176 69
                                    

"Ey şanlı ordu,ey şanlı asker,Allahuekber-"

"Savaşa mı gidiyoruz lan,Yağmur otursana!"

"Az önce bir video izledim de çok fena gaza geldim. Askere gideceğim lan ben!"

"İyi git bana ne."

Sonunda tepinmeyi bırakıp yanıma oturdu.

"Neyse kalk da basketbol oynamaya gidelim."

"Ekim ben basketbol oynayamıyorum kardeşim hatırlatayım dedim."

"Biliyorum,kaçan topları alacaksın sen."

"Ama-"

Ayağa kalktım ve Cedi'nin aldığı topu sektirdim. Yağmur oflayarak yanıma geldi ve birlikte dışarı çıktık.

"Basketbol oynamaktan nefret ediyorum. Bu hayatta basketbol kadar saçma bir şey olam-Yarabbi şükür!"

Yağmur'un sözü yere yapışmasıyla son bulmuştu. Tepinerek gülerken Yağmur kalktı ve yerdeki basket topuyla kafamı hedef aldı.

Bu dünyada arkadaşınızın düşmesi kadar komik bir şey olamazdı!

Sonunda basketbol sahasına geldiğimizde,aradığım kişi orada değildi.

Oysa ben basket topunu onun kıçında patlatmak istiyordum,yazık oldu.

Topu iki kez sektirdikten sonra potaya attım.

"Bö!"

Yerimde zıplarken arkamı döndüm ve elimi göğsüme koydum.

"Lan sen-oğlum sorunlu musun-lan sen nasıl bir şey-Ay!"

Yüzünü yumruklamak amacıyla elimi kaldırdım fakat aradaki boy farkını düşünerek yavaşça elimi omzuna koydum ve silkeledim.

"Toz kalmış."dedim ve iki kez vurdum.

Yağmur'un konuya dahil olmak için zaman kolladığını bildiğimden konuyu dağıtmak için topu almaya gittim.

"Allah'ım ben ne zaman uzayacağım ya? Yemin ediyorum gına geldi. Danino falan mı yesem,boyum uzar mı acaba?"

Topu alıp geri döndüm ve kenarda telefonuyla hararetle uğraşan Yağmur'a baktım.

"Hemen damlaması gerekiyordu,şu an şaşkınlıktan kendimi keseceğim."

Cedi elimden topu alırken Yağmur'un yanına gittim.

"Pişt,kımıl zararlısı,ne oldu lan?"

"Ay mesaj attı! Sordum nereden bulmuş diye,okulun dosyalarından araştırmış,bulmuş! Beni ayol beni,beni bulmuş! Şu an sakin durduğuma bakma,coşuyorum içimden! Eve gidiyorum ben,azıcık da evde coşayım!"

Ben bir şey diyemeden koşarak sahadan çıktı.

"Mal."dedim sessizce ve Cedi'ye döndüm.

"Ay neyse,hadi basketbol oynayalım."dedim sahaya geri dönerken.

O gün akşama kadar basketbol oynadık,artık kıçımdan ter atarken Cedi'ye döndüm.

"Üçlük atan alsın mı?"

"Alsın."

Önce o attı,sonra ben attım. Bir daha denedik,ikisi de girdi. Bir daha,bir daha derken ona döndüm.

"Ohoo,bu böyle sabaha kadar bitmez! Taş kağıt makas yapalım."

Hava kararıyordu ve yorgunluktan ölecektim. Yanıma geldi,taş kağıt makas oynamaya başladık.

basketball;cedi osmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin