14+Arkadaş Kalmak

3K 155 266
                                    

SELAAAAAAM

Şu videoyu izleyince nedensizce ağlamak istiyorum,cidden çok güzel. Bakalım Cedi Bey sevdayı düğün edebilecek mi hehehe 😈😈😈

🏀

Furkan yattığı yerden başını çevirmeden bana döndü.

"Yenge,Cedi'yi kaldırsana."

"Ne? Niye ben kaldırıyormuşum ki? Kendisi kalkamaz mı? Ayağı mı yok? Ne ima etmeye çalışıyorsun?"

Furkan kaşlarını çatarak bana baktı.

"Ne?"

"Ne?"

Aynı şekilde cevap verdiğimde bir süre bana baktı.

"Cedi'yi kaldır dedim,git Cedi'yle nikah kıy demedim."

"Sen kaldır."

"Benim işim var."

"Yaprak Dökümü'nü izliyorsun."

"İşte,işim var."

Telefonumu kenara bırakarak istemeye istemeye odaya gittim ve kapıyı arkamdan kapattım. Sırtımı kapıya yaslayarak Cedi'ye baktım,bir yanağını yastığa yaslamış,bir kolunu da yataktan aşağıya sarkıtmıştı. Kendimi gülümserken bulunca elimle dudaklarımı aşağı doğru çektim.

"Tövbe ya,iyice delirdim ben de."

Yatağa doğru yürüyüp Cedi'nin tarafında dizlerim üstüne çöktüm.

"Cedi,uyan."

Elini tamam dercesine salladı ve uyumaya devam etti.

"Bana bak,beni erken uyanmaya alıştırdın,ben uyandıysam sen de uyanacaksın! Sabahın köründe kalkan sendin güya! Anlamıyorum ki,ben uyuduktan sonra gecelere mi akıyorsun?"

"Sen git geliyorum ben."

"Ben bu yalanı çok söyledim,hey yavrum hey. Şimdi kalkacaksın,öğlen oldu."

Cevap vermeyip diğer tarafa döndü.

"Cedi hadi kalk da uğraştırma beni! Kalksana."dedim kolundan tutup onu çevirmeye çalışırken.

Hayatım şu çocuğu uyandırmaya çalışmakla geçiyor resmen.

Ben onu döndürmeye çalışırken elimden tutup çekti.

"Yatsana yanıma."

"Olmaz."dedim panikle.

"Neden?"

"Ihm,çünkü şey,ozon tabakası deliniyor."

Ha?

Ben bile birkaç saniye ne dediğimi düşündüm.

Cedi kafasını döndürüp kaşlarını çatarak baktı.

"İyi misin sen?"

"Evet,niye olmayayım ki?"dedim kaşlarımı kaldırarak.

Tabii ki iyi değilim çünkü dün gece öpüştük ve sen hiçbir şey olmamış gibi davranıyorsun,pis deniz anası!

"Ne bileyim,bir garipsin sanki."

"Yoo,değilim. Her zamanki halim. Asıl sen garipsin. Ozon tabakası deliniyor ve umrunda bile değil!"

Sıvayamıyorum.

"Ekim,susup yanıma yatar mısın lütfen?"

"Çok konuştuğumu mu ima ediyorsun? Çünkü konuşmuyorum. Sen konuşuyorsun. Ben değil."

basketball;cedi osmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin