"Ann! Uyan artık ilk günden geç mi kalmak istiyorsun?!"
"5 dakika daha anne"
"Ann! 5 dakikan daha yok!! Ve annen burada değil!"
"Ne?" Gözlerimi zar zor açtım.
WTF
NEREDEYİM
BEN?
"Huh? Neredeyim ben?"
"Akademide? Hafıza kaybı falan mı yaşa-"
"Ah doğru! Saat kaç?! Geç mi kaldım??! " dedim ve hızla formamı alıp banyoya koştum. Tam 2 dakiada yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım makyaj yaptım ve giyindim. Sanırım Guinnes Rekorlar kitabına girmeye hak kazandım.
"Hazırım! " dedim banyodan çıkıp ve sırt çantamı aldım.
"Evan? Gelsene?! Geç kaldık!!" Dedim Evan şaşkın şaşkın bakarken.
Biranda gülmeye başladı.
"Merak etme daha dersin başlamasına 15 dakika var. Kızlar yavaş hazırlanır diye seni erken uyandırdım ama sanırım gerek yokmuş, vampirlerden bile daha hızlı çıktın."
"yani beni erken mi uyandırdın... CANINA MI SUSADIN OĞLUM SEN?!" Dedim ve onu kovalamaya başladım.
"Pardon tamam özür dilerim!!"
"Özür dilemen uykumu geri getirmiyor!"
"Tamam o zaman sana sınıfın yolunu göstereyim böylece ödeşiriz"
"Normalde göstermeyecek miydin?"
"Hayır kaybolmanı izleyecektim"
"Seni câni insancık! Okula yeni gelmiş bir hanımefendiye böyle mi davranılır?" Dedim duygu sömürüsü yaparak.
"Ona asılmaya çalışan çocukları hastanelik eden ve de bıçak saplamak gibi refleksleri olan bir hanımefendiye mi? Hmm bilmem pek sorun olmaz bence"
"Adil bir anlaşma, kabul edildi. Ben Anastasia Elizabeth Carter bana verilen yetkiye dayanarak haritam olman şartıyla ölüm cezanı erteliyorum." Dedim ve gülmeye başladık.
"Eveeet ilk olarak aklında olsun ben ve Aoran konusu gizli ve okulda birbirimize düşman gibi davranıyoruz ve-" dedi üzgün bir ses tonuyla.
"Sorun değil merak etme. Sen bana okulu anlat"
"Tamam Teşekkürler...Akademide işler şöyle işliyor: Ailene bağlı olarak istediğin yaşta gelip kendi yaşıtlarına katılabilirsin. Hatta bebekken getirilip bırakılan birçok kişi var. Yaz tatili veya yarıyıl tatillerinde ise aileni ziyaret edebiliyorsun. Derslere gelirsek Dersler insan okulundaki dersler gibi çok küçük bir fark var. Mesela insan okulunda insanlık tarihi, biyoloji dersleri varken bizde Sihir tarihi ve mistik yaratıklar dersi var. En fazla sayıda beden eğitimi yani 'Kendini Savunma ve Kontrol Edebilme' dersimiz var. Bu derste seviyeni belirleyip bir sınıfa koyuyorlar. İlk dersimiz Sihir Tarihi. Yani şuradaki sınıf"
"Eğlenceli görünüyor."
"Pek değil"
Gülerek sınıfa girdik ve anında tüm gözler bize çevrildi. Ummm bu biraz stresli. Neden böyle bakı- AH TABİ YA EVAN POPÜLER BİR ÇOCUK VE HERKES SEVGİLİSİ OLMADIĞINI SANIYOR!
(Tekrar söylüyorum Evan ve Ann arasında HİÇBİRŞEY olmayacak! Sadece kanka olacaklar!)
"Sınıfı gösterdiğin için teşekkürler" dedim
Nereye otursam diye bakınırken biri bana el salladı. Bu kızı nereden hatırlıyor- Ah doğru dünkü kız. Neydi adı? Lara,Laura hah hatırladım! Lauren! Gülümseyip yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek-Şeytan Melezi
Fantasy15 yaşına kadar normal bir kızdım. Tabi sırtımda kanatlar olduğunu öğrenene kadar. ... Şu anda 17 yaşındayım ve ailem beni kurtadam, vampir ve büyücülerin olduğu bir akademiye gönderiyor. Kimbilir başıma neler gelecek? ... "Hiçbiryere ait değilsin...