25

15.5K 1K 338
                                    



25. Bölüm

"Ann uyan. Geldik."

Al'in sesi ile uyandım.

"Nereye?"

"Siyah Lotus Akademisine."

"Ne çabuk..."

"Belki de son 4 saatir uyuduğun içindir." Diye lafa girdi Lauren.

"Valla iyi uyumuşum. Enerji doluyum!"

"O yeni doldurduğun enerjinle benim valizlerimi de taşımak ister misin?"

"Enerji mi dedim? Pardon tam tersi olacaktı. Uyurken çok enerji sarfettiğimden çok yorgunum."

Bana dil çıkardı.

"Lauren istersen taşımana yardım edebilirim. Benim sadece 1 valizim var." Dedi Matthew

Islık çalarak:
"Ne centilmen ama." dedim

"Çok iyi olurdu." Dedi Lauren aşıklar gibi gülümserken.

Acaba bunların şu 'tek taraflı aşk yaşıyorum' kompleksi ne zaman bitecek.

Servisten indik. Valizlerimizi alıp rehberlik odasına yönlendirildik. İçeride bir kadın bizi bekliyordu. Bizim dışımızda 5 çocuk daha vardı.

"Evet hepiniz burada olduğunuza göre başlıyorum. Siyah Lotus Akasemisine hoş geldiniz. Yarışmalar başlayana kadar Yatakhanelerde kalacaksınız. Normalde misafirler için özel yatakhane binamız var ama okulların aldığı ortak karara göre hepiniz aynı binada konaklayacaksınız. Gri Lotus Akademisi her sene olduğu yarışmadan bir önceki gece yani yarın akşam gelecek. Saat geç oldu bu yüzden kısa bir tanışmayla bu sıkıcı ama yapmak zorunda olduğum konuşmayı sonlandıracağım. Ben Aleah Kath. Bayan Kath demeniz yeterli. Okul danışmanıyım."

"Yatmaya mı gideceğiz?! Ben daha yeni uyandım!" Dedim Evan'a fısıldayarak.

Kıkırdamaya başladı.

"Ne yapalım o kadar uyumayacaktın." Dedi Aoran yanımıza yaklaşarak.

Gözlerimle yan tarafta bizi izleyen Dylan'ı işaret ettim. Mesajı almış olacak ki Evan'a omuz atıp Matthew'un yanına ilerledi.

O sırada Bayan Kath mikrofonu yanındaki 5 çocuktan uzun boylu ve kaslı olana verdi.

"Merhaba ben Amon. Siyah Lotus Okulunu temsil edecek grubun başkanıyım. Bu okul diğer okullara göre daha karmaşık olduğu için her 2 kişiye bir tane yardımcı öğrenci düşecek. Umarım iyi geçiniriz. "

Luke soru sormak için el kaldırdı.

"6 kişi dedin ama 1'iniz eksik sanırım."

Çocuk arkaya baktı ve gene mi der gibi iç çekti.

"Finn bir yerden çıkar merak etme. Herneyse gruplar şöyle. İlk olarak Holly ve Casper'ın grupları, şuradaki sarışın arkadaş  ve yanındaki esmer kız. O ikisi bu sene yeni oldukları için toplam birer kişi verilecek. Özellikle fazla erkek koymamaya çalıştık- um şey sebebini eninde sonunda öğreneceksini-"

"Çok geç kaldın Amon, çoktan shiplerimi seçtim." Dedi Casper denen çocuk şeytani bir sırıtışla.

"Bahse varım aynı şeyi düşünüyoruz." Dedi Holly.

Aynı anda:

"KURT X KURT!"

"KURT X VAMPİR!"

diye bağırdılar.

"NE NASIL BÖYLE BİRŞEY DERSİN ŞU YAKINLIKARINA BAK!"

"ASIL SEN BAKIŞLARINA BAK! HOLLY BUNU SENDEN HİÇ BEKLEMEZDİM"

Melek-Şeytan MeleziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin