15

20.3K 1.2K 334
                                    

Bu bölüm biraz kanlı olabilir😅
Ama çok çok az. Rahatsız olanlar olabilir diye önceden uyarayım :)

"Evet ben Louis Grace, Mei'nin de dediği gibi hepiniz hoşgeldiniz! Bu sene sevgili müdürümüzün özel olarak getirttiği yaratıklarla savaşılacak! ŞEYTANLAR! Büyüklüklerine göre puanlar verilecek. 120 dakika sonunda en fazla puan toplayan 3 takım Okullar arası turnuvalara katılma imkanı kazanacak! Evet yarışmacılar sahaya çıkmaya başladı! Bakalım şeytanlarla karşılaştıklarında tepkileri ne olacak!"

Kahretsin... Al'in başı dertte...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tüm yarışmacılar sahanın en ortasına alındı. Her Gruptan 4'er kişi var yani 40 kişi... Sanırım Al pek dikkat çekmez. Neyden bahsediyorum?! 1. Grupta olduğu için herkesin gözleri onun üzerinde olacak! Ama şeytanlardan uzak durmalı eğer onun da yarı şeytan olduğunu anlarlarsa... O-Onu tekrar kaybedemem!

Al'e baktığımda onun da bana baktığını farkettim. Bana 'Sorun değil merak etme." bakışı attı.

"Sakın işleri mahvetme Black!" Dedi Aoran Evan'a

"Kes sesini Wade. Değerli zamanımı seninle harcayamam."

"NE DEDİN?!" Dedi ve Evan'ı yakasından tutarak.

"Evet sayın seyirciler oyun başlamadan Evan Black ve Aoran Wade arasında yine bir gerginlik yaşanıyor." Dedi Louis Grace

Üzüntüyle bizim ikiliye baktım. Gerçekten işleri çok zor. Birbirlerini çok seviyorlar ama aileleri yüzünden...

"Ve geri sayım! Şeytanların serbest bırakılmasına:

5!

4!

3!

2!

1!

OYUN BAŞLASIN!" Dedi Mei ve yarışma başladı.

1. Grup yani Al, Evan, Aoran ve Matthew dağıldılar.

Bizim takım yani 7. grup 2'ye ayrılarak 3 ve 4 puanlık şeytanların olduğu yerlere koşmaya başladılar

Umarım bizim takım ilk üçe girebilir... Hailey çok çalıştı ve kazanmayı hak ediyor.

"1. Gruptakiler her zamanki gibi dağılıp pusu taktiklerini uygulamaya başladılar. Ama bu sene kadro da bir değişiklik görüyoruz. Chloe Morris yedekte! Okulun kraliçesi ilk kez final yarışmasına yedekte katılıyor ve onun yerine Alexandre Anderson oyunda. Acaba bu sene puanlarda ne gibi değişimler olacak! Lin sen bu değişiklik hakkında ne düşünüyorsun?" Dedi Mei.

Anladığım kadarıyla Lin'in Chloe'ye kafa tuttuğunu tüm okul biliyor ve Mei tamda doğru damara basarak işleri kızıştırıyor. Matthew'la birbirlerine hiç benzemiyorlar... Acaba neden sevgili olmuşlar.

"Bence 'kraliçemiz' kendini yormak istemiyor."

"Hmmm... Jude, Lois siz ne düşünüyorsunuz?"

"Aslında Mei içimde kötü bir his var. Chloe Morris kolay kolay final yarışmasına katılmaktan vazgeçmezdi..." Dedi Louis düşünceyle

"Bencede." Diye katıldı Jude

"Bir saniye?! Oyunda bir değişiklik var! 7. Grup ikiye ayrıldı! Güçsüz bir grup için tuhaf bir olay! Bu girişimleri sebebiyle ya çok kişi kaybedip sonunculardan olacaklar ya da ilk üçe girecekler! Ne kadar iyi hazırlandıklarına bağlı!" Dedi Louis

Melek-Şeytan MeleziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin