26

14.2K 1K 522
                                    

N
O
T

2 şey söyleyeceğim

1- Sevgili Yb diye başımın etini yiyen insancıklar,
Bakın hepinize çok değer veriyorum ve neredeyse tüm yorumlarınıza cevap yazıyorum. Tamam anladım geç yayımlıyorum bölümleri. Hatta bu sefer iyice gecikti. Elimde değil ki! Okul diye gereksiz birşey yaratmışlar. Yaz tatilinde ne güzel 3-4 günde bir yayımlıyordum. Ama artık gerçekten zaman bulamıyorum. Hadi zamanı geçtik, boş zaman buldum yazıyorum. Sürekli 'yb yb yb yb' diye yorumlar geliyor. Valla hem kitaptan hem wattpaden soğudum.


2-Bölümün sonunu okuyan insancıklar,

Dövmeyin beni nolur. *Dolaba saklanır*




26.Bölüm

"3-2-1 BAŞLA" diye bağırdı Chaise.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


İki tarafta haraketsiz ama dikkatli bir biçimde birbirlerini süzmeye başladı.

"İlk atağı senin yapmana izin veriyorum. Ne de olsa misafirsin." Dedi Amon sırıtarak.

Ah harika. Şimdi Oliver da inat edecek işk sen başla diye ve bu sonsuza kad-

"Madem ısrar ediyorsun~"

Bir adım ileri attı ve aniden kayboldu. Bir saniye içinde Amon'un dibindeydi ve kılıcını karnına nişan almıştı. Amon kısa bir şaşkınlıktan sonra son anda geri sıçrayarak sıyrıldı. Oliver Amon'un geriye sıçramasını kendi leyhine çevirerek ona bir çelme taktı ve yere düşürdü. Oliver kılıcını saplamak için ileri atıldı

"Düşündüğümden daha iyisin.  Güzel... Ama hala bana rakip olamazsın!" Dedi Amon aniden kalkıp Oliver'ın kılıcını çıplak ellerle tutup kendi kılıcını Oliver'ın boynuna dayadı.

"Heh sanki böyle bir biçimde yenilirim de! Bunu için üzgünüm ama gerçekten bu yarışmayı kazanmam lazım." Dedi ve Amon'un taşaklarına tekmeyi geçirdi. Amon acı içinde geri sendelerken Oliver yüzüne dirseğiyle vurdu, onun da kılıcını alıp arkasına geçti ve iki kılıcı da boynuna dayadı.

"Tamam tamam pes ediyorumğm..." Dedi Amon acı içinde taşaklarını tutarak.

"Bunu senden hiç beklemezdim. Büyük kılıç ustası Oliver Dale rakibinin taşaklarına tekme atarak kazandı." Dedim gülme krizine girerken. Gülmekten gözlerim dolmuştu. Oliver'da hafiften kızarmaya başlamıştı.

"Şahsen benim pek umurumda değil. Ama umurumda olan kazanman içini seni bu kadar motive eden şey." Dedi Chaise ilgiyle bakarken.

"Şahsen böyle birşeyi beklemiyordum. Bir dahaki sefere aynı şeye kanmam uyarayım."   Dedi Amon. Daha iyi görünüyordu ama hala acı çektiği çok belliydi.

"Tamam hadi sana odana kadar eşlik edeyim." Dedi Chaise Amonla dışarı çıkarken.

"Çok geç saate kalmayın!" Diye bağırdı Amon.

"Tamamdır."

Oliver'la kısa bir süre bakıştık.

"Kazandım."

"Biliyorum."

"Söz vermiştin."

"Biliyorum..." Dedim yere çöküp başımı ellerimin arasına alırken.

"O zaman sorun ne? Neden benim senin sırrını öğrenmemden bu kadar korkuyorsun?"

"Benden korkacaksın..."

Melek-Şeytan MeleziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin