11

23.9K 1.4K 281
                                    


İlk ders işkence gibiydi! Ama sonunda bitti. Acaba ilk yarışma nasıl olacak?!

"Hadi Lauren geç kalmak istemiyorummm! Hemen önden bir yer kapalım!"

"Tamam tamam ama biraz bekle kitaplarımı dolaba yerleştirmeliyim."

Lauren dolabının kilidini açmaya çalışırken ofladım. Bu kadar yavaş olmak zorunda mı?!

O sırada mesaj geldi.

Alexandre>Bakıyorum birileri turnuva için çok heyecanlı.

Hemen etrafıma bakındım ve koridorun köşesinden bana sırıtan Al'i gördüm.

Ann>Evet! Ama en iyi arkadaşım bir kaplumbağa olduğundan (!) önde oturamayacağım!

Alexandre>Bu arada sen final yarışmasına katılacak mısın?

Ann>Bilmem. Büyük ihtimalle yedek olacağım. Chloe malı sağolsun ben yeni olduğumdan Hailey çıkması gerektiğini düşünüyor.

Alexandre> Onun hakkında endişeleniyorsan merak etme. Eğer zor bir duruma gelirse onunla yer değişebilirsin.

Ann>Ne?! Nasıl??

Alexandre> Gerçi bunu anlatmamam daha iyi. Kesin kendini sahaya atarsın.

Ann> Anlat! Ağzından pardon mesajdan kaçırdın bir kere.

Alexandre> Of tamam. Yedekler isterlerse (ki istemezler) yarışma devam ederken içerideki bir arkadaşlarıyla yer değişebilirler. Ama her grubun sadece 1 yer değişim hakkı var. Ve değiştiği kişi yaralıysa tüm yaraları kalıcı olarak oyuna yeni giren yedeğe geçer.

Ann> Bu harika! O zaman Lauren veya Haileyi uzaktan da olsa koruyabilir ve yaralanmamalarını sağlayabilirim!

Alexandre>Böyle diyeceğini biliyordum 😂😂😂😂
SAKIN BUNU DENEME😡😡😡😡

Ann> Söz veremem😏
Bu arada öğle yemeği sözünü unutma😉

Alexandre> Sana verdiğim sözleri asla unutmam😏😘

Kızararak telefonu kapattım.

"Bana acele et diyene bak sen. Sevgilisiyle mesajlaşıyor~" dedi Lauren dolaplara yaslanıp kıkırdarken.

"O benim sevgilim değil he-" aniden sustum. Dünkü hatayı yapıp henüz demeyeceğim!!

"Henüz" diye tamamladı sözümü gülerek

"Ben öyle birşey demedim!"

"Tabi ki demedin!" Dedi bana 'yaw he he' bakışı atarak.

"Neyse hangi yarışmayı izleyeceğiz? Her KSKE dersinde 4 tane yarışma yapılıyor. Yani final yarışması dışında." Diye devam etti.

"Farketmez yeter ki birini görelim!"

"Tamam o zaman 4 numaraya gidelim bir tanıdığım orada olacak."

Ve arenalara doğru gitmeye başladık.

4. Arenayı görebilecek şekilde oturduk. Oturma yerleri futbol sahalarına benziyor.

"Evet okulumuzun 53. yılının ilk okul içi turnuvalarına HOŞGELDİNİZ! BU sene 1. Sahanın sunucusu her zamanki gibi ben Mei Carlos'um. 2. Sahanın sunucusu Lin Yuu, 3. Sahanın sunucusu Louis Grace ve 4. Sahanın sunucusu ise Jude Long! Hangi yarışmanın sunucusunu dinlemek istiyorsanız oturma yerlerinizin yanındaki o kişinin düğmesine basın. TEKRAR SÖYLÜYORUM HEPİNİZ HOŞ GELDİNİZ!!"

Melek-Şeytan MeleziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin