23

17.6K 1K 418
                                    


"Madem birbirimizi affettik planıma yardım et."

"Plan?"

"Evet. Chloe'yi okuldan attırmak için"

"İşte bu bugün duyduğum en güzel fikirdi." Dedim şeytanice gülümseyerek.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

_______1_Gün_Sonra______ <Pazartesi>

_____Oliver______

"Olly? Erkencisin bakıyorum." Dedi Arya banyodan çıkarken.

"Evet. Bugün işlerim var."

"Bu arada dün geç geldiğin için söyleyemedim. Ama sanırım seninkinin sevgilisi varmış."

"Benimki?"

"Dün gelen kız. Neydi adı... Annie..?"

"Ann mi?! Alakası bile yok!"

"Awww benim küçük Olly'im gerçekten abayı yakmış~"

"Benim o tür işlerle aramın iyi olmadığını zaten biliyorsun. Hem nereden çıkarıyorsun böyle saçma şeyleri?"

"Hey Arya bugün 7. gruba Anastasia adlı bir kız geldi, onda bir tuhaflık var çok yetenekli ama yeteneğini saklıyor gibi. Hey Arya bugün Ann'i Hailey ile çalışırken yakaladım saklanma yeteneklerime rağmen benim orada olduğumu önceden farketmiş. Hey Arya bugün Ann ile sohbet ettik çok eğlenceli bir kız. Hey Arya kampta 1. gruptakileri saymazsak sadece ben ve Ann ayakta kaldık ki aşırı zordu. Blah blah blah. Onun hakkında o kadar çok konuşuyorsun ki-" dedi benim sesimi taklit ederek.

"Ben ondan hoşlanmıyorum! Sadece sırrını çözmeye çalışıyorum! Neyse derse geç kalacağım hoşçakal."

"Dersin başlamasına yarım saat var ve yüzün kızardı ama neyse~"

"Argh! Sen git ve her zamanki gibi kız avla niye benle uğraşıyorsun ki." Dedim homurdanarak ve odadan çıktım.

Arya bazen gerçekten çok sinir bozucu olabiliyor.
Ben ve Ann.
Hahahahhaa

____Ann____

Evet... Sonunda Chloe'yi okuldan attırma planına başlama vakti.

FlashBack

"Hemen başlıyor muyuz?" Dedim heyecanla

"Hayır. Çok dikkatli olmalıyız. Eğer yakalanırsak en iyi ihtimal okuldan atılırız."

"Tamam. Peki ne yapmalıyız şu anda?"

"İlk olarak okulun krokisi lazım. Bulmak biraz zor olabilir ama ben hallederim. Asıl sorun kapıyı bulunca nasıl açacağımız..."

"Nasıl bir kapı olacak?"

"Bilmiyorum ama söylentilere göre bir sorudan oluşuyormuş."

"Hm... Bence ilk kapıyı bulup soruyu öğrenelim. Birkaç gün sonra da geri dönüp kapıyı açarız. Planın kalanını sonra uygularız."

"Tamamdır. O zaman ben kapının yerini-"

"Kapının yerini krokilere bakarak nasıl bulacaksın?"

"Krokiler ile tüm odaları karşılaştırıp yanlış çizilmiş kısmı bulmamız yeterli olur."

"Zekice... Tamam o zaman krokileri eline geçirince beni çaldır. Beraber ararız."

"Tamam. Görüşürüz."

Melek-Şeytan MeleziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin