21

17.5K 998 401
                                    

Sıradaki gün gene aynı korkunç düdükle uyandım. El ve ayaklarımı zar zor hareket ettirerek giyindim ve dışarı çıktım. Kampın çoğu henüz gelmemişti. Bende bir ağacın altına oturup diğerlerinin gelmesini beklemeye başladım. 15 dakika içinde herkes sürünerek de olsa gelmişti. En sonunda da koç (Bayan Tia) geldi ve konuşmaya başladı.

"Evet çocuklar dün çok çalıştınız. Yani en azından bazıları çok çalıştı. Bugün aynı performansı hepinizden bekliyorum."

Tam birileri itiraz edecekti ki koç devam etti:

"Ve umarım farkındasınızdır bu haftaki performansınıza göre ben yarışmaya katılacakları seçeceğim."

Herkes aynı anda "NE?!" Diye bağırdı.

Kahretsin... Keşke dün pes etseydim... Aslında pes edecektim ama Oliver'ı görünce bende biraz daha yapsam sorun olmaz diye düşündüm... Nereden bileyim çocuğun sonuna kadar dayanacağını?

"Evet. Ve ben sizin yeriniz de olsam hemen ısınma için kampın etrafında koşmaya başlardım. Hadi marş marş!"

Tam koşmaya başlayacaktım ki Koç:

"Bu arada Anastasia Carter ve Oliver Dale siz bekleyin. Sizinle bir konuda konuşmak istiyorum."

Oliver ve koçla beraber koç'un çadırına ilerledik.

"Konuyu dolaştırmayı sevmediğim için direk gireceğim. Sizin gibi 7. grup çocuklar benim en zor antremanımdan nasıl geçebildi? Aslında bu sorum Oliver'a geliyor çünkü Anastasia'nın durumunu zaten biliyorum."

Gözlerimi kocaman açarak koça baktım. Oliver da tek kaşını havaya kaldırmış.

Acaba...

O...

Benim ne olduğumu...

Biliyor mu.....?

....

Yok canım! Nereden bilecek!! Değil mi...?

Korkuyla hırkamın koluyla oynamaya başladım.

"Anlatayım, aslında benim 7. grupta olma sebebim gayet basit. Ama anlatmadan önce sizin de Ann ile  durumu hakkında konuşabilirsiniz."

"Evet zeki olduğunu duymuştum ama üzgünüm. Bu konu hakkında öğrencilerin yanında konuşmamalıyım."

"Yani diyorsunuz ki o kadar gizli ki grup danışmanı bile bilmemeli."

Koç gülmeye başladı. Sanırım ilk defa koçu gülerken görüyorum. Normalde hep çok sert bakardı.

"Böyle başaramazsın." Dedi gülerken

"En azından ipucu alıyorum." Dedi Oliver bana imalı bakışlar atıp sırıtarak.

"İkinizin de neyden bahsettiği hakkında hiçbir fikr-"

"Ann de her zamanki şeyleri tekrarlayacak yani ben direk konuya gireyim. Benim 7. grupta olma sebebim seviye seçme makinesi. O makine insanın sihir tarzı güçlerine bakarak ölçüyor. Benim o tür güçlerim pek fazla değil ama birçok dövüş stili biliyor ve çok iyi kılıç kullanabiliyorum. Bu sayede de çok dayanıklıyımdır."

"Hm.... Mantıklı... Tamam." Dedi koç bir kağıda yazı yazarak.

"İyi kılıç kullanmak mı?" Dedim gülerek

"Evet." Dedi gurulu bir biçimde

"Hatırlıyorum da ilk gün kılıçla dövüşmüştük ama direkten açık vermiş- miş... miş... Um... Ben... Şey... SANIRIM LAUREN ÇAĞIRIYOR EN İYİSİ KOŞMAYA BAŞLAYAYIM!" Dedim koşu alanına doğru giderek.

Melek-Şeytan MeleziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin