Bu arada Karakterler hakkında açıklama yapmam gerektiğini farkettim.
Ann:
~Yarı melek yarı şeytan
~ Okula büyücü diye kaydoldu
~7. Grupta
~Uzun kahverengi saçları ve mavi gözleri var ama gerçek formunda beyaz saçları ve kırmızı gözleri varLauren:
~ Peri
~7. Grupta
~Kısa sarı saçları ve kahverengi gözleri varEvan
~Vampir
~Sarı saçları yeşil gözleri var
~1.GruptaAoran
~Kurtadam
~Siyah saç ve mavi gözleri var
~1. GruptaNot: Bunlar şu anki ana karakterler. Yenileri gelebilir.
Evet şimdi devam edelim.⬇️
⬇️
Bir anda önümüzde tuhaf siyah bir kapı belirdi. İçinden boynuz ve kanatları olan uzun siyah elbisesli bir kadın ve bembeyaz kanatları olup beyaz smokin giyen bir adam çıktı.
"Anastasia nerede?!" Dedi telefondaki kadın sesi.
OHA! BU KADIN ANN'İN ANNESİ Mİ?!?!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
_____Evan____
"Burada! " dedi Aoran ve kadın ile adam koşarak Ann'in yanına gitti. Kadın ağzına birkaç hap atarken adam büyülü sözler mırıldanıyordu. O sırada Ann kıvranmayı bıraktı. Adam Ann'i ters döndürdü ve sırtına parmağıyla birşeyler çizdi. Aniden Ann'in sırtından Siyah beyaz tüyleri olan kanatlar çıktı. O sırada kıvranmayı kesti ve ölü gibi hareket etmemeye başladı.
"O iyi mi?!" Dedik Aoranla aynı anda
"Evet. Neyseki tam zamanında geldik. 10 dakika daha gecikseydik hayatına mâl olabilirdi." Dedi Adam.
"Çok şükür..." Dedi yanımızdaki Kız.
"Şu anda büyük ihtimalle neler olduğunu merak ediyorsunuzdur. Anastasia uyanınca size herşeyi anlatacaktır. Ben Mira, Anastasia'nın annesiyim. Bu da kocam Jack."
"Ben Evan Ann'in oda arkadaşıyım."
"Ben Lauren."
"Bende Aoran"
"Tanıştığımıza memnun oldum çocuklar. Bu olaydan hiçkimseye bahsetmeyeceğimiz konusunda hemfikirizdir umarım." Dedi Ann'in babası, Bay Carter.
"O konuda merak etmeyin." Dedim gülümseyerek.
"Bu arada az önce kızımın oda arkadaşı olduğunu söyledin değil mi?"
"Evet?"
"Kızımdan uzak dur." Dedi Bay Carter elini omzuma koyup korkutucu bir gülümsemeyle.
"Jack!" Dedi Bayan Carter.
"Şey sanırım yanlış anladınız biz sadece arkadaşız. Hem zaten ben karşı cinse ilgi duymuyorum."
"Ah öyle mi çok pardon o zaman."
"Neyse biz artık gitmeliyiz Anastasia'ya iyi bakın." Dedi Bayan Carter ve geldikleri siyah kapıdan geri döndüler. Ve kapı yok oldu.
"Evet sanırım Ann'in bize anlatacağı çok şey var." Dedi Aoran
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek-Şeytan Melezi
Fantasy15 yaşına kadar normal bir kızdım. Tabi sırtımda kanatlar olduğunu öğrenene kadar. ... Şu anda 17 yaşındayım ve ailem beni kurtadam, vampir ve büyücülerin olduğu bir akademiye gönderiyor. Kimbilir başıma neler gelecek? ... "Hiçbiryere ait değilsin...