"Son bir soru... Lütfen siyah saçları ve kırmızı gözleri olmadığını ve konuşurken insanı öldürecek gibi bakmadığını söyle..."~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
____Ann____
"Sen bunu nereden biliyorsun?"
"Ah harika... Harbiden oydu yani..."
"Ann onunla ilgili hiçbir sorumuza cevap vermeyecek misin?"
"Olabilir... En azından bir süre..."
"Peki şu anda ne yapacaksın? Ondan hayatından boyunca ondan kaçacak mısın?" Dedi Evan
"Evet. Aslında iyi arkadaştık. Sonra babası öğrendi... "
"Babası mı? Bizim babalarımız baş düşman ama bak ben Evandan uzak duruyor muyum?" Dedi Aoran Evanı kucağına oturtarak.
"Evet aslında... ama o da beni görmek istemiyor sanırım..."
"Sanırım dedin yani emin değilsin."
"Aslında eminim... Beni görmek isteseydi görebilirdi... O ise bir elveda bile demeden gitti...Ben saklanmayı seçeceğim. Onunla konuşmak istemiyorum"
"Sorun da seçim de senin ama her türlü arkanda olacağım." dedi Lauren
"Bizde öyle"
"Sağolun çocuklar. Çünkü gerçekten yardıma ihtiyacım var. İlk olarak onun derslerini öğrenirsek işim çok kolaylaşacak."
"Sen onu bana bırak! Beni takip edin"
Ve Lauren'i takip etmeye başladık. Ders başlamıştı yani koridor boştu, bizde rahat rahat yürüyüp sohbet ediyorduk.
"Yanlız daha ilk günden neredeyse hiçbir derse girmedik." Dedi Evan gülerek.
"Sahiden"
"Birde benim bu okuldaki ilk günüm, annemler duyarsa kimbilir ne yaparlar?" Dedim ve gülmeye başladım.
"Şimdi iğrenç bir espri yapacağım, hazır olun! MELTAN ŞİŞ! MELek şeyTAN ŞİŞ!" Dedi Aoran
Herkes ona dik dik bakmaya başladı.
"Aoran... Lütfen... Espri yapma..." Dedim
"Biliyorum. Üzgünüm ama kendimi tutamadım" dedi gülerek ve yatakhane kısımlarına geçtik. 208 numaralı odanın önünde durduk. Lauren kapıyı açınca içeri girdik. Hemen yatağının altından büyük bir kutu çıkardı. Kutunun içi dergi doluydu. Bir süre dergileri karıştırdınve sonra aniden:
"Buldum! İşte burada!"
"O ne?" Dedi Evan
"Bu Kızlar Dedikodu Vakti dergisi. Ve burada gördüğüme emin- AHA! BURADA!" Ve bir sayfayı yırttı.
"Al Ann. İşte Alexandre'ın ders programı."
"Evet söylemek zorundayım bu dergi işi korkutucu..." Dedi Aoran sayfanın arkasını göstererek.
Sayfanın arkasında onun ders programı yazıyordu.
__3.___Kişi___Bakış___Açısı____
"Benim de var mı?" Dedi Evan.
"Evet"
"Peki bir sorum var Lauren bu dergileri O TÜR kızlar gibi olduğun için alıyorsun?" Dedi Evan
"Hayır tabi ki ben onlar gibi bir stalker değilim. (Üzgünüm stalker'ın türkçesini unuttum) Bu dergileri TÜM KIZLARA dağıtıyorlar bende arka sayfalarındaki okul haberlerini okuyorum. Oda arkadaşım Suzy bu dergilerinin her kelimesini sesli okuduğu için biliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek-Şeytan Melezi
Fantasy15 yaşına kadar normal bir kızdım. Tabi sırtımda kanatlar olduğunu öğrenene kadar. ... Şu anda 17 yaşındayım ve ailem beni kurtadam, vampir ve büyücülerin olduğu bir akademiye gönderiyor. Kimbilir başıma neler gelecek? ... "Hiçbiryere ait değilsin...