Bu bölüm biraz kısa oldu ve bir gün geç yayımladım, üzgünüm😅😅. Hazırlık sınıfıyım dedim. Ödev yoktur dedim maşallah proje de proje T^T
Neyse umarım beğenirsiniz ☺️☺️☺️
-----1-Hafta-Sonra-----
____Lauren____
1 haftadır odamdan çıkmıyorum... H-Hailey öldü... Bunu kabullenmeliyim...İstemeyerek yatağımdan çıkıp formamı giydim. Her şey normale dönmüş gibiydi... Sanki o olay hiç yaşanmadı... Hailey hiç ölmedi...
Keşke... Keşke Hailey Ann'in oyuna girmesine izin verseydi... Eğer onun sırrını bilseydi belki izin verirdi... Hayır... Bu sefer de kendini farkettirir diye endişelenip izin vermezdi... O böyle biriydi...
Kafamı sallayıp düşünceleri uzaklaştırdım. Suzy çoktan çıkmıştı. Çantamı alıp sınıfa gittim.
Aoran, Matthew ve arkadaşları sohbet edip gülüşüyorlardı. Evan telefonuna bakıyor ve Ann de kafasını sıraya koymuş uyukluyordu. Hemen Ann'in yanına geçtim. Ben oturduğum anda aniden gözlerini açtı.
"Lauren?! Gelmene çok sevindim!" Dedi ve bana sarıldı. Arkamızda oturan Matthew ve Aoran önlerine dönüp bize:
"Lauren? İyi olmana sevindim." Dedi Matthew
O sırada Evan önümüzdeki boş sıraya geçip sohbete katıldı.
"Sonunda! Bende ne zaman depresyondan çıkacaksın diy-" dedi Aoran ve Evanla Matthew aynı anda kafasına yavaş birer yumruk attılar.
"HEY!"
"Aoran iyi olduğuna sevindiğini söylemeye çalışıyordu." Dedi Evan gülümseyerek.
"Teşekkürler."
Arkadan Aoran'un kurt arkadaşları tuhaf tuhaf bize baktılar.
"Vay canına... Ne ara oldu bu kadar olay?"
Aoran o çocuğa dönüp tek kaşını kaldırdı.
"Sen ve Evan Black yan yana kavga etmeden duruyor, birbirinize adlarınızla sesleniyorsunuz. Ayrıca sınıfta hiç dikkat çekmeyen pısırık bir peri kızı ve bir büyücü kızı ile sürüyle konuştuğunuz kadar rahat konuşuyorsunuz?"
Pısırık peri kızı?!
"Pısırık peri kızı derken?!" Dedi Matthew sinirle.
Arkadaşlarına karşı beni savunuyor... Gerçekten Matthew müthiş biri. Tüm hafta her gün uğrayıp bana birşeyler getirdi ve sohbet etti... O olmasa Hailey'in ölümünü bu kadar hızlı atlatamazdım...
"Sakin ol Matty. Sadece söylüyorum." Dedi çocuk gülümseyerek.
"Matty?" Dedi Ann gülerek.
"Hey bana öyle seslenmeyin!"
"Tamam Matty" dedi Ann ve yavaştan kahkaha atmaya başladı.
Bir süre sonra arkadaki çocukta Ann'e katıldı başladı.
"Ve Luke, Black'le herzamanki gibiyiz." Dedi Aoran Evan'ı işaret edip bastıra bastıra söyleyerek.
"Tamam patron kızma. Öyle diyorsan öyledir. Peki madem bu kızlarla iyi anlaşıyorsunuz bende bir tanışayım. Ben Luke."
"Ann."
"Lauren."
(Bu arada Lin yuu, Chloe Anderson, Al diğer sınıftalar.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek-Şeytan Melezi
Fantastik15 yaşına kadar normal bir kızdım. Tabi sırtımda kanatlar olduğunu öğrenene kadar. ... Şu anda 17 yaşındayım ve ailem beni kurtadam, vampir ve büyücülerin olduğu bir akademiye gönderiyor. Kimbilir başıma neler gelecek? ... "Hiçbiryere ait değilsin...