Gözlerimi yavaşça açtım. Başım çok ağrıyor. Nerede benim ilaçlarım? Hemen kutumdan 1 tane hap alıp yuttum. 1-2 dakika içinde çok daha iyi durumdaydım. Dün neler old-....
....
....Hailey... Onu kurtaramadım...
Gözlerim odada gezindi. Al sandalyede uyuyakalmıştı. Evan- Bir saniye Evan nerede?? Ve Lauren niye burad- Doğru... Hailey'e olanlar yüzünden mahvolmuştur... Sonuçta onu çok daha uzun zamandır onu tanıyor... Peki neden Matthew Lauren'in yanında uyuyor? Hmmm... Belki Aoran gene onu odadan atmıştır. Belki...
Üstüme birşeyler geçirip odadan çıktım. Gölün kenarına gittim ve oturdum. Ne kadar güç barındırırsam barındırayım onları istediğim gibi kullanamadığım sürece sevdiğim insanlar hep ölecek...
Hailey öldü...
Onu kurtaramadım...
Benim suçum...İlk kez değer verdiğim bir kişi öldü. Beni terketseydi daha az acırdı...
Yaklaşık 15 dakika boyunca boş boş etrafı izledim.
Böyle boş boş durarak birşey yapamam. Artık onu geri getiremem... Artık onu g-geri getiremem... A-Artık- sinirle suya yumruk attım. KAHRETSİN ONU KURTARMALIYDIM! SÖZ VERMİŞTİM! ONU KORUYACAKTIM!
O sırada telefonum çaldı. Sinirle telefonu açtım;
"Ne var?!!?"
Ann neredesin?! Uyandığımda odada değildin?!
"Merak etme Al. Hava almaya çıktım. "
İyi misin...?
"...Evet... Tabi ki iyiyim-"
Neredesin?
"Göl kenarındayım ama gelmene gerçekten gerek yok... Ben iyiyim..."
Orada kal! Hemen yanına geliyorum!
Al yalan söyleyebildiğimi anlayabilen tek kişiydi. Bu düşünceyle azıcık gülümsedim. Beni bu kadar iyi tanıması çok hoşuma gidiyor...
Boş boş gölü seyrettim.
Artık elimden birşey gelmez... Hailey öldü... Ailesi için sağlığını umursamadan tüm gücüyle çalışan, her zaman gülümsemeyle limonata ikram eden kız artık yok... Gitti... Hayatıma devam etmeliyim.
Aniden bir çift kol beni arkadan sardı.
"Senin suçun değildi..."
"Benim suçumdu..."
"Hayır! Bir suçlu varsa ana kontrol odasını hackleyen kişidir."
"Ne...?"
"Dün biraz araştırma yaptım. Yıllardır o odada hiçbir sorun olmamış. Her sene en yeni modellerle yenilemişler ve öğrenciler kullanamdan önce yüzlerce defa test edilmiş."
"Yani birisinin o odayı sabotaj ettiğini düşünüyorsun." Dedim yumruklarımı sıkarak.
"Evet."
"O kişiyi bulup Hailey'in intikamını alacağım..."
"Son kararın mı?"
"Son kararım."
"Böyle diyeceğini tahmin etmiştim. Okuldaki birkaç kişiyle iletişim kurdum. Birşey buldukları an söyleyecekler."
"Tamam... Lauren nasıl?"
"İyi değil. Hailey'in ölümü onu çok etkiledi. Tüm gece uykusunda ağladı."
"....Anladım... Evan ve Aoran?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek-Şeytan Melezi
Fantasy15 yaşına kadar normal bir kızdım. Tabi sırtımda kanatlar olduğunu öğrenene kadar. ... Şu anda 17 yaşındayım ve ailem beni kurtadam, vampir ve büyücülerin olduğu bir akademiye gönderiyor. Kimbilir başıma neler gelecek? ... "Hiçbiryere ait değilsin...