"Söyleyecek olsaydım çoktan söylemiştim babana. Geçen seneden beri Evanla çıktığınızı biliyorum zaten."
"NE?!" Dedi Evan, Aoran ve Lauren aynı anda.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Gerçekten farketmediğimi mi sandın?"
"N-nasıl..?" Dedi Aoran.
"Geçen sene bir konser olmuştu. O gün konserden hemen önce Mei benden ayrıldı. Bende moralim bozulduğundan konsere girmeden odaya geri döndüm. Ve karşılaştığım manzarayı tahmin edebilirsin. Sizi rahatsız etmemek için siz beni görmeden dışarı çıktım."
"Oha banada aynısı oldu! Ama ben onları takmadan içeri girdim." Dedim gülerek.
"Evet dostum gerçekten kapıyı kitlemelisiniz."
Evan kıpkırmızı olmuştu.
"Kimseye söylemediğin için teşekkürler."
"Önemli değil. Vay canına. Evan Black'ın böyle kızaracağını kırk yıl düşünsem tahmin edemezdim. " dedi gülerek.
Bir süre sonra bir sessizlik oldu.
"Şahsen sizin ilişkiniz beni pek ilgilendirmez ama Aoran bana güvenmemen gerçekten... biraz acıttı." Diye devam etti Matthew
"B-ben üzgünüm..."
"Sorun değil. Bana güvenmediğine göre suç bende olsa gerek...."
Ortamdaki gerilim aniden artmıştı bende hemen konuyu değiştirdim.
"Eveeeet artık buraları toplamalıyız." Dedim ve eşyaları yerleştirmeye başladım .
...
Labvatuarı toplamak uzun sürmüştü ama sonunda bitirdik. Hep beraber son dersimiz olan İnsan Derslerine gidiyorduk. İnsan dersinin içinde birçok ders vardı ve her gün ayrı bir tanesini yapıyorduk. Mesela dün matematik yapmıştık.
"Peki okuldan sonra ne yapacağız?" Dedim merakla.
"Akademiden ayrılmak yasak... Bilmem ki... Normalde pazarları tembellik yaparım" dedi Lauren
"Ah doğru size söylemeyi unuttum. Hepiniz ve özellikle sen Ann bizim odaya gelin Lin seninle tanışmak istiyor." Dedi Matthew
"Lin?"
"Lin Yuu belki duymuşsundur."
"Lin neden Ann ile tanışmak istiyor?" Dedi Evan kuşkulu bir sesle.
"Ann'in Chloe'ye kafa tuttuğunu öğrendiğinde tanışmak istedi de. Sonra da hep beraber öğle yemeğine gideriz"
"Heh şimdi anlaşıldı. Aslında ikisi iyi anlaşır. Lin de yanında bıçak taşıy-" dedi Evan gülerek ve ona bir tekme geçirdim.
"Argh acıdı!"
"Lin Yuu... Nerede duymuş- HATIRLADIM! Lauren bahsetmişti! Aslında güzel olur. Bende merak ediyordum onu."
"Süper o zaman kararlaştırıldı"
O sırada Laurenin telefonu çaldı.
"Alo...Eeeeee....Süpersin! Şimdi anlatsan... Telefonda olmaz mı?....Neredesin şu anda?... Tamam geliyorum."
"Çocuklar siz derse gidin benim acilen bir yere gitmem lazım. Ann hocaya Lauren revirde falan der misin?"
"Olur. Peki nereye gidiyorsun?"
"Gelince anlatırım" dedi ve merdivenlere doğru yürümeye başladı. Biz de sınıfa gittik. Tam derse girmeden birkaç saniye önce zil çaldı ve bizim hemen arkamızdan hoca girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek-Şeytan Melezi
Fantasy15 yaşına kadar normal bir kızdım. Tabi sırtımda kanatlar olduğunu öğrenene kadar. ... Şu anda 17 yaşındayım ve ailem beni kurtadam, vampir ve büyücülerin olduğu bir akademiye gönderiyor. Kimbilir başıma neler gelecek? ... "Hiçbiryere ait değilsin...