Κεφαλαιο 1

10K 328 9
                                    

~Σεπτέμβρης 2014~
Ηταν η πρώτη φορά που την έβλεπε έτσι! Η πρώτη φορα που πρόσεχε εκείνο το χαμογελο στο πρόσωπο της! Ήταν φίλοι απο το νηπιαγωγείο! Πάντα την πρόσεχε πάντα την αγαπούσε, αλλα οχι ετσι, οχι με αυτόν τον τροπο!
Την παρακολουθούσε όσο ήταν έξω απο το παράθυρο του! Καθώς προχωρούσε προς το σπίτι του! Της χαμογέλασε και εκείνη του χάρισε ενα απο τα πιο όμορφα χαμογελά της! Όλα της δηλαδή για αυτόν ήταν υπέροχα αλλα το χαμογελο της όταν τον έβλεπε άλλαζε! Το κατάλαβενε και ο ίδιος! Απλα πάντα πίστευε πως ήταν το χαμογελο της φιλίας, του σαγαπαω φιλικα αλλα πολυ! Που να κατάλαβενε πως και εκείνη ένιωθε το ιδιο! Αλλα ας πάμε τα πράγματα απο την αρχη!
~Αύγουστος 2010~
"Μελινα άντε τελείωνε θα αργησουμε!!" περίμενε ο Άρης κάτω στο σαλόνι την κολλητη του που είναι αχωριστοι απο το νηπιαγωγείο!
"Ερχομαι ανυπομονε" φώναξε με την γλυκια της φωνη γελώντας! "έλα έτοιμη ειμαι" χαμογελάει και κατεβαίνει την μεγάλη σκάλα στο σαλόνι φορώντας ένα μπλε σκούρο κοντό φόρεμα που τόνιζε το μαύρο χρωμα των μαλλιών της! και το καστανο μαύρο των ματιών της! Γενικα ήταν πολυ όμορφη κοπέλα! Με μεγάλα μάγουλα σαρκωδη χείλη και υπέροχα μεγάλα ματια! Το σώμα της ήταν αυτο που όλα τα κορίτσια της ηλικίας της θελανε! μακρυα πόδια επίπεδη κοιλια καμπύλες σε τέλεια αναλογία!
"Επιτελους"χαμογελάει και την κοιτάει! "Άντε θα έχω την πιο όμορφη κολλητη στο πάρτυ!!" Γελάει και την φιλαει στο μάγουλο!
"Χαχαχα τωρα τα παρα'λες" χαμογέλασε και τον κοίταξε στα πράσινα ματια του! ο Άρης είχε υπέροχα καταπράσινα ανοιχτα ματια και κατα ξανθα μαλλια ήταν πιο ψηλός απο την μελινα και υπέροχο γυμνασμενο σώμα! Απο μικρός ήταν καταλευκος όπως και η Μελινα!
"Άντε ππάμε" πήρε την μελινα απο τ μπρατσο και ξεκίνησαν για το πάρτυ της κολλητης τους!
"Βασικα βαριέμαι να παω" είπε ο Άρης και της έριξε μια γρηγορη ματια!
"Χαχα θες πάλι να σε σκισω στο Προ?? κακομοιρη"
Της έριξε ενα υποτιμητικό βλέμμα! "Σε άφησα να κερδίσεις για να ξέρεις!"
"Αχαχαχ είσαι βλάκας και δεν ξέρεις να χάνεις!"
"Ναι ναι ποια το λεει αυτο!! Αστο δεν μιλάω με βλέπεις!
"Χαχαχα καλα καλα"
Φτάνουν στο πάρτυ και κατεβαίνουν! Ο Άρης τυλίγει τα χέρια του γύρω απο την μέση της και μπαίνουν μέσα! Το πάρτυ είχε ξεκινήσει και κατευθύνθηκαν προς το τραπέζι με τους φίλους τους!
"Καλώς το ζευγαρακι" φώναξε ο τζεικομπ απο το τραπέζι! Η μελινα τον κοίταξε με ενα εκνευρισμένο βλέμμα!
"Εδω είμαστε και εμείς!" Είπε ο Άρης και την αγκάλιασε σφιχτά!
"Αωωω είστε τοσο τέλειο ζευγάρι" είπε η κατια με το ρομαντικό ύφος της το οποίο χρησημοποιουσε ακόμα και όταν έβλεπε ενα ποτήρι ουίσκι!
"Ναι... Δεν νομίζω..." Ο Άρης τραβήχτηκε! Ολοι ξέρανε γιατί! Η καρδια του πόνουσε! Είχε ραγίσει απο την πρώην του! Την Τζειν! Την αγάπησε όσο τίποτα αλλο! Ήταν τα πάντα του! Ήταν ερωτευμένος μαζι της! Της χάρισε την καρδια του και εκείνη μετα απο 2 χρόνια σχέσεις σηκώθηκε ενα πρωι και έφυγε αφήνοντας του ενα χαρτί με καλλιτεχνικά γράμματα "να προσεχεις" παίρνοντας μαζι και την καρδια του! Πέρασε πολλούς μηνες προσπαθώντας να την ξεχάσει να προχωρήσει! Δοκίμασε τα πάντα! Το ποτο, το ττσιγάρο και όμως τίποτα δεν τον βοήθησε να την βγάλει απο το μυαλο του!ευτυχως ήταν εκεί δίπλα του η μελινα! Πάντα εκει να τον προσέχει! Και το βοήθησε να ξεπεράσει όλες εκείνες τις συνήθειες! Όμως το κενο παρέμενε! Κάθε μέρα έβγαινε και με ενα διάφορα κορίτσια αλλά ποτέ καμία δεν τον συμπλήρωνε! Λες και η Τζειν είχε παρει το αλλο μισο της καρδιάς του! Και ποια θα βρισκόταν να του δώσει το δικο του?? "Αρη ηρεμισε δεν εννοούσαμε κυριολεκτικά.." Είπε η εβιτα με ενα απολογιτικο βλέμμα!
"Οχι δεν περΑζει αλήθεια.. Απλα... Κουράστηκε λίγο το χερι μ!"
"Εμ... Πάω να πάρω κατι να πιω! Θέλετε εσείς τίποτα??" είπε η Μελινα προσπαθώντας να αλλάξει κουβέντα!
"Ενα ουίσκι!" Είπε ο Άρης και την κοίταξε με ενα βλέμμα που φανερωνε το πόσο ανάγκη το είχε!
"Οκ! Τίποτα αλλο??"
Ολοι έγνεψαν αρνητικα και η μελινα πήγε στο μπαρ!

Ο καλυτερος μου φιλοςWhere stories live. Discover now