Κεφάλαιο 16

3K 228 10
                                    

Οι μέρες πέρασαν έγιναν μήνες και ο Άρης δεν μπόρεσε να βγάλει από το μυαλό του την Μελίνα. Λογικό φένετα, ήταν ο πρώτος του έρωτας. Δεν μπορούσε να ζήσει μακρυά του την ήθελε απεγνωσμένα. Το μυαλό του την έβλεπε παντού, δεν μπορούσε να μείνει μακρυά της, δεν άντεχε άλλο. Έτσι αποφάσισε μετά από δύο μήνες να τρέξει να την βρει. Έκλεισε εισητήριο για το Παρίσι έβαλε πρόχειρα στην τσάντα του κάποια ρούχα του και έτρεξε στο αεροδρόμιο.

Δεν είχε ιδέα τι θα αντίκριζε όταν έφτανε στον προορισμό του. Ίσως να είχε προχωρήσει, αλλα τόσο γρήγορα..? όχι δεν θα το είχε κάνει. Την ξέρει την κολλητή του, την κοπέλα του. Δεν ήταν έτσι, όταν αγαπούσε κάποιον τον αγαπούσε αληθινά καιδεν τον ξεχνούσε. Επιβιβάστικε στο αεροπλάνο του χωρίς να ξέρει που πήγαινε ακριβώς απλά με τις ελπίδες του να βρει την Μελίνα.

Μετά απο λίγες ώρες το αεροπλάνο έφτασε στον προορισμό του και ο Άρης βρέθηκε στο όμορφο Παρίσι. 'Εμεινε για λίγο να κοιτάει το τοπίο μπήκε σε ένα ταξί και κατευθήνθηκε προς το ξενοδοχείο που είχε κλείσει. Ξάπλωσε για λίγο να κοιμηθεί και το απόγευμα σηκώθηκε και άρχισε την αναζήτηση για την Μελίνα. Ρλωτησε σε όλα τα ξενοδοχεία του Παρισιού, έψαξε σε όλες τις πανσιον αλλα δεν βρήκε τίποτα. Άρχισε να ψάχνει και σε καταστήματα μήπως δούλευε κάπου αλλά και εκεί τίποτα.

Αφού είχε ψάξει όλα τα καταστήματα της πόλης εκεί κάθισε να ξαπωστάσει σε ένα παγκάκι κάτω από τον Πύργο του Άιφελ. Και εκεί ήταν που επιτέλους την είδε. Με δυσκολία θα την αναγνώριζε, είχε αλλάξει πολύ. Είχε γίνει ακόμα πιο γλυκιά. τα μαλλιά της είχαν το φυσικό της καστανό χρώμα με τις ξανθιες φυσικές ανταύγες της. η κοιλίτσα της είχε φουσκώσει και τα μάγουλά της είχαν φουσκώσει και άλλο έμοιαζαν με καλοψυμένα τσουρέκια που είχαν βγει μόλις από τον φούρνο. Τα μάτια της είχαν γλυκάνει η αύρα της ήταν πιο ήρεμη.

Έκείνη μόλις τον αντίκρησε σοκαρίστικε, δεν μπορούσε να το πιστέψει ότι είχε έρθει, ότι την είχε βρει. Σε αντίθεση με εκείνη εκείνος φαινόταν ταλαιπορημένος. Αξύριστος, τα πράσινα μάτια του θολά και η έκφρασή του γεμάτη από πόνο.

Για λίγη ώρα έμειναν εκεί να κοιτάζονατι στα μάτια, να θυμούνται τις στιγμές τους μαζί. Και μετά από λίγο βρέθηκε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου, να κλαίνε από ευτυχία. Να νιώθουν επιτέλους τις πληγές τους να επουλώνονται. Επιτέλους μαζί πάλι και αυτή την φορά τίποτα δεν θα τους χώριζε. Τίποτα και κανείς.

Ανταλάξαν ένα τρυφερό φιλί. Έπειτα ο Άρης την κοίταξε στα μάτια και γονάτισε,. Εκείνη έμεινε να τον κοιτάει έκπληκτη. Δεν μπορεί να έκανε αυτό που σκεφτόταν.

-Άρη? Τι πας να κάνεις?? είπε καθώς τον κοιτούσε τρυφερά και δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια της.

-Αυτό που έπρεπε να κάνω εδώ και καιρό. χαμογέλασε και έβγαλε ένα κουτάκι από κοσμηματοπωλείο από την τσέπη του, το άνοιξε και αποκάλυψε ένα απλό αλλά πανάκριβο μονόπετρο και ττης χαμογέλασε.

-Τι είναι αυτο?!?! τον κοίταξε με απορία και τα είχε χάσει! Ο Άρης πήρε απαλά το χέρι της και χωρίς να σταματήσει να την κοιτάει στα μάτια και της φόρεσε απαλά το δαχτυλίδι.

-Απο τότε που θυμάμαι τον εαυτο μου έλεγα στον εαυτο μου πως όταν μεγάλωσω θα παντρεύτω την καλύτερη μου φίλη! Κι τωρα ήρθε η ώρα να της το πω! Μελινα, απο όλους τους ανθρώπους στην ζωη μου ήσουν πάντα δίπλα μου, πάντα εκει. Ο μόνος ανθρωπος που ήταν δίπλα μου ακόμα και στη πι σκοτεινη μου περιοδο! και εγω ο ηλίθιος ποτε δεν το κατάλαβα. Μέχρι που σε είδα στα χέρια ενός αλλου! Και τότε συνηδιτοποιεισα οτι είσαι το μόνο που θέλω σε αυτη την ζωη, είσαι η γυναίκα που θέλω να γεράσει δίπλα μου! Θέλω να κοιμόμαστε μαζι, να σε φιλαω κάθε πρωι και κάθε βραδυ. Όταν σε σκέφτομαι, σκέφτομαι το για πάντα, και πως δεν είναι ουτε αυτο αρκετο για οτι έχουμε! Και το Συνιδιτοποιεισα στην αγκαλια σου! Θέλω να σου κάνω κάθε βραδυ έρωτα και να κανουμε πολλα παιδια και να μεγαλώσουμε και αυτο το παιδάκι! Το παιδάκι ΜΑΣ!! Και να σας φρόντιζω και του δυο για μια ζωη! Εμείς οι δυο, αυτο που περιμένουμε και όλα όσα έρθουν! Χαμογέλασε και χαιδεψε την κοιλια της!

Εκείνη δεν μπόρεσε να κρατήσει τα δάκρυα της! Τον έχωσε στην αγκαλια της και φώναξε όσο πιο δυνατα μπορούσε το πολυπόθητο Ναι!! Ναι ήθελε να είναι μαζι του όσο τίποτα αλλο! Και επιτέλους θα ήταν μαζι! Επιτέλους όλα τους τα όνειρα θα γινόντουσαν πραγματικότητα! Και τίποτα πλέον δεν θα τους χαλούσε την ευτυχία τους!

Δεν είναι ακόμα το τελευταίο μην ανυσηχειτε αλλα αν θέλετε ρίξτε μια ματια στην τελευταία μου ιστορια "αν με αγαπάς μην με αφήνεις" και πείτε που την γνώμη σας!! <3

Ο καλυτερος μου φιλοςOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz