Κεφαλαιο 10

3.2K 225 4
                                    

~πλευρα Μελινας~

Εκλαιγα στο κρεβάτι δεν μπορούσα να ηρεμισω.. Τον αγαπω τον αγαπω πολυ όμως έγινε κατι... Κάθε φορα που έκλεινα τα ματια μου τον φανταζόμουν και οχι δεν φανταζόμουν τον φρανς.. Φανταζόμουν τον Άρη.. Τον κολλητό μου.. Ίσως ήταν καλύτερο που εγιναν όλα αυτα, συνειδητοποίησα οτι δεν με πλήγωσε τίποτα απο όσα έμαθα προσωπικα με πλήγωσε γιατι είχε πληγωθει ο Άρης.. Με πλήγωσε επειδη τον είδα να κλαίει και τότε κατάλαβα οτι ήρθε η στιγμή, έπρεπε να σταματήσω να κρύβω τα συναισθήματα μου! Αγαπούσα τον Άρη τον αγαπούσα περισσότερο απο φίλο τον ήθελα! Θυμήθηκα τα βραδια που ξαγρυπνουσα και τον σκεφτόμουν... Θυμήθηκα το σώμα του πόσο είχα ανάγκη να το ακουμπισω τα καταπράσινα ματια του που χανομουν μέσα σε αυτα... Κατάλαβα τα πάντα κατάλαβα γιατι ποναω όταν πονάει γιατι άφησα τον φρανς να φύγει! Ημουν ερωτευμένη με τον Άρη και πλέον δεν θα στερισω απο τον εαυτο μου την αλήθεια και δεν θα του επιτρέψω να ξανα κρύψει τα συναισθήματα μου! Αγαπω τον Άρη και πρέπει να του το πω!! Τωρα κιόλας!! Άρπαξα το παλτο μου σκούπισα τα ματια μου και άπλωσα μια στρωση μασκαρας έβαλα λίγο λίγο γκλος και έτρεξα στο αυτοκίνητο το γκαζωσα και πριν το καταλάβω ήμουν κάτω απο το σπίτι του! Ήμουν έτοιμη να χτύπησω την πόρτα μου! Δεν το πίστευα... Επιτέλους μετα απο τοσο καιρο ήρθε η ώρα να του το πω!! Φτιάχνομαι λίγο και πάνω που πάω να χτύπησω την πόρτα τον βλέπω απο το παράθυρο να φιλιεται με την Τζειν!! Δάκρυα άρχισαν να τρέχουν απο τα ματια μπυ και έτρεξε στο αμάξι!

~πλευρά Άρη~

"Σου είπα φύγε απο εδω" αρχισα νε φώναζω σαν τρελός!

"Άρη σε παρακαλω άκουσε με...!!"

"Οχι δεν θέλω να σε ακούσω!!! Θέλω να μείνεις μακρυα μου!! Μακρυά από την ζωή μπυ αρκετα με πληγωσες!'

"Αρη σε παρακαλώ άκουσε με!! Το κερω οτι σου φερθηκα σκαρτα αλλα.. Άκουσε με σαγαπαω πολυ!!"

"Χαχαχαχα αστείο είναι αυτο?!? γιατι Εγω δεν το είδα! Τωρα φύγε απο το σπίτι μου!" Άρχισα να την σπρώχνω αυτός ο πόνος μέσα ειναι αβασταχτος δεν το αντέχω αλλο!!! Ποναω!! Εκείνη με άρπαξε και με φίλησε! Αφέθηκα για λίγο, όμως εκείνη την στιγμη σκέφτηκα την μελινα σκέφτηκα οτι φιλουσα εκείνη! Τραβήχτηκα και την έδιωξα αμέσως σπρώχνοντας της εκείνη έμεινε να χτυπάει την πόρτα ΕΓΒ όμως δεν της άνοιξα...!!

Ο καλυτερος μου φιλοςWhere stories live. Discover now