Η μελινα οδηγούσε και οδηγούσε δν κατάλαβε πως αλλα βρέθηκε έξω απ το σπίτι του Άρη! Στην αρχη δίστασε αλλα στο τέλος μάζεψε τις δυνάμεις της και έφτασε μέχρι την πόρτα πήρε τα κλειδια απο την γλάστρα και μπήκε στο διαμέρισμα του Άρη! Με το που τον αντίκρισε σοκαριστικε! Ήταν πεσμένος στο πάτωμα άδεια μπουκάλια γύρω του κι εκείνος ανεσθειτος στο πάτωμα! Τον είχε δει πολλα φορές έτσι! Τον σήκωσε τον πήγε στο μπάνιο σερνοντας τον τον εγδυσε και εκείνος άρχισε να συνέρχεται! "Μελινα?" ψυθιρισε κα την κοίταξε! "Τι κανείς εδω?? ο αρραβώνας σου?" "ξέχνα το αυτο!! ρρ Άρη πάλι ηπιες??!! Πάλι εξαιτίας της τζειν???" η φωνη της φανερωνε τον πόνο της! Τον έβαλε στην μπανιέρα άνοιξε το νερο και άρχισε βα τον σαπούνιζει! "Συνέχισε εσυ πάω να σου βρω ρούχα!" "Το σοβρακο με τον σπαιντερμαν θέλω!!" Φωνάζει σαν πεντάχρονο και ρίχνει νερο στο κεφάλι του! "Μελινα το σωβρακο με τον σπαιντερμαν ναι!!?? μόνο αυτο φοραω!!" Εκείνη βρήκε τ σωβρακο και καθαρές πυτζαμες του τις πήγε κα του έδωσε πετσέτα για να σκουπιστει! "Έλα σκουπισου" εκείνος την κοίταξε χαμογέλασε και δαγκωσα τα χείλια του! "Σκουπίσε με εσυ!!" Πέφτει πάνω της και το βρεγμενο καλογυμνασμενο σώμα του ακούμπαει το δικο της κάνωντας την μουσκεμα! "Άρη τελείωνε!" Αναστεναξε περισσότερο για όλα αυτα τα συναισθήματα που της δημιουργούσε το άγγιγμα του και λιγότερο απο την απόγνωση της! Ο Άρης την κοίταξε στα ματια και ήρθαν πολυ κοντα! "Σε θελω" κοίταξε τα ματια της και της ψυθιρισε! "Άρη τελείωνε προσπαθει να τον σκουπισει και εκείνος την πηγαινει προς το κρεβάτι! "Γαμωτο σε θέλω πολυ!" Την πετάει στο κρεβάτι είναι απο πάνω της όλογυμνός σε απόσταση αναπνοής και την κοιτάει στα ματια! "Άρη είσαι μεθυσμένος τελείωνε!!" Τον έσπρωξε λίγο αλλα δεν είχε την δύναμη! Την κοίταζε τα ματια του μετα τα χείλια του και δαγκωσε τα δικα της! "Άρη..." Έβγαλε έναν αναστεναγμο! "Ο αρραβώνας μπυ... Πρέπει να επιστρέψω.." Ο Άρης την σταμάτησε εννοώντας τα χείλια του με τα δικα της! Εκείνη τυλιξε τα χέρια της γύρω απο τον λαιμ του και ανταποκρίθηκε στο φιλι του με λαχτάρα τόσων χρόνων! Ο Άρης σταμάτησε και την κοίταξε! "Πάρε τηλέφωνο και πες οτι θα άργησεις" τον κοίταξε στα ματια, ήταν ο Άρης αυτός..?? οχι ήταν το ποτο δεν μπορει να τα σκεφτόταν αυτα ο Άρης! "ΠΆΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΑΡΡΑΒΏΝΑ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ" άρχισε να χάνει την υπομονη του! Η Μελινα πήρε τηλέφωνο την μητέρα της και της ανακοίνωσε την απόφαση της! Μόλις της το είπε ο αργσ της άρπαξε το κινητο και άρχισε να χαϊδεύει όλο της το σώμα και την φιλαει με πάθος όπως δεν είχε φιλήσει καμία!! Η μελινα σταμάτησε για λίγο! "Και η Τζειν??" τον κοίταξε στα ματια! "η Τζειν δεν υπάρχει! Υπάρχει μόνο η Μελινα" την φίλησε με πάθος και της ξεκουμπωσε αργα το φόρεμα της, της το κατέβασε αργα κα άρχισε μα την φιλαει στον λαιμο και να κατεβαίνει όλο και πιο κάτω μέχρι το στυθος της! "Σαγαπω..." Της ψυθιρισε στο αυτι άρχισε να το πιπιλαει κι κατέβηκε παίρνοντας την μια ρογα της στο στόμα του και χαϊδεύωντας την άλλη με τον αντίχειρα του φέρνοντας κοιμάται ηδονης δε όλο το σώμα της Μελινας! Άρχισε να αναστενάζει και να χαϊδεύει τα μαλλια του! "Και εγω.." Είπε εκείνη μέσα απο τα βογγητα της με δυσκολία! Εκείνος κατέβηκε πιο κάνω αφήνωντας υγρά φιλια σε όλο το κορμι της κατεβαίνοντας στην κοιλια της και αφήνωντας τα χέρια του να εξερεύνησουν όλο το κορμι της! Εφτασε στην περιοχη της την χαιδεψε απαλα και αργα εκείνη άρχισε να αναστενάζει δυνατα! "Άρη... Τι πας να κανείς???" "να σε πάω επιτέλους στο παράδεισο!" Έχωσε την γλώσσα του μέσα κι άρχισε να την κουναει κύκλικα με έντονες κινήσεις ενω έπινε τα ζεστα ζουμια της!! "Αααχ!! Ναι Άρη!!" Εσφιξε τα πόδια του γύρω απο τον λαιμο του και τον έσπρωχνε πιο μέσα" ο Άρης συνέχισε πιο βαθεια και άγρια μέχρι που άρχισε να τρέμει έτοιμη να φτάσει σε οργασμο τότε ο Άρης βγήκε και άρχισε να παίζει με την κλειτοριδα της ενω την φιλουσε στον λαιμο! "Η πιο γλυκια απο οόλες" φάνηκε να ψυθιριζει στον εαυτο του! "Άρη..." Η μελινα προσπαθούσε να μιλήσει αλλα η απόλαυση ήταν πάνω απο εκείνη! "Σε θέλω μέσα μου!!" Κατάφερε να πει σιγανα, ικετευτικα και ο Άρης ικανοποίησε την επιθυμία της! Μπήκε μέσα της αργα ενω η γλώσσα του πάλευε με την δικη της και τα χέρια του άγγιζαν με λαχτάρα τα πόδια της! Η μελινα άρχισε να φωνάζει απο την ευχαρίστηση κάνωντας τον Άρη να θέλει να παει πιο γρήγορα, πράγμα που έκανε! Πιο γρήγορα και πιο γρήγορα κατι που τον ευχαριστούσε το ιδιο και την μελινα! Δεν θυμοταν να φωνάζει ποτε τοσο πολυ για έναν άνδρα στις λίγεσ σχέσεις που είχε! "Ααααχ Άρη!! Ναι!!! " Φώναζαν και πι δυο μέχρι που ήρθε η λύτρωση! Τα ζεστα ζουμια του Άρη ήταν όλα μέσα στην μελινα ενω η ίδια ετρεμε απο τον οργασμο που ο κολλητός της μόλις της είχε προσφέρει! Ξαπλωσε δίπλα της και την φίλησε απαλα στο μέτωπο! "Δεν το πιστεύω οτι μόλις συνέβει αυτο!" Χαϊδεύει τον ώμο τη τρυφερα και την κοιτάει στα ματια! "Ουτε εγω.. Αλλα αύριο δεν θα το θυμάσαι γιατι εμ έχεις γίνει λιωμα!" Λεει με ενα τόνο απογοήτευσης και σηκώνεται! Ο Άρης την τραβάει απαλα ππίσω!! "οχι κάτσε που πας??" "σπίτι Αρη να εξηγήσω στον φρανς γιατι ακύρωσα τον αρραβώνα και αύριο αν θυμάσαι τι έγινε μπορούμε να το συζητήσουμε!" Ντύθηκε και έφυγε εκει αφήνωντας τον Άρη με ενα τεράστιο χαμογελο ξαπλωμένο εκει! Επιτέλους, είχε αυτο που ήθελε η Μελινα ήταν δικια του και τον ήθελε, τον ήθελε όσο και εκείνος! και φάνηκε φάνηκε απο αυτο που κάνανε πριν! Δεν ήθελε να κοιμηθεί δεν ήθελε να ξεχάσει όσα εγιναν εκείνη την νύχτα!
YOU ARE READING
Ο καλυτερος μου φιλος
RomanceΜελινα και Άρης! Ήταν κολλητοι απο το νηπιαγωγείο! Ο Άρης πληγωμενος αναζητεί μια κοπέλα που να του δώσει το αλλο μίσος της καρδιάς που έχασε απο την Τζειν! Η Μελινα θα ερωτευτει τν Φρανς σε ενα μπαρ! Που θα οδηγήσει αυτη η σχέση?? Θα καταλάβει ποτε...