Το επόμενο κεφάλαιο θα είναι και το τελευταίο για αυτη την ιστορια. Δεν ξέρω γιατι αλλα είμαι λίγο στεναχωρημενη. Πιστεύω στα Happy End. Πιστεύω πως όλοι αξίζουν ενα, και ειδικότερα οι δυο ήρωες, οι πρώτοι ήρωες που έγραψα.
Αυτο το στορυ είναι ο πιο καθημερινός έρωτας απο όλους. Και πιστεύω οτι είναι και ο πιο ωραίος έρωτας. Αυτός που εχει πάθος αλλα και που υπάρχουν οι σωστές βάσεις. Και όταν υπάρχουν σωστές βάσεις χτίζεται κατι σταθερο και όμορφο.
Ήθελα η ιστορια μου να είναι κατι σαν λύτρωση για όλους αυτούς τους έρωτες, για όσους δεν βρήκαν ανταπόκριση, για όσους δεν τον έζησαν και για όσους δεν μίλησαν.
Δεν αντέχω τα μπλεξίματα γι'αυτο και δεν ήθελα να υπάρξει κάποιο τρομερο μπλεξιμο, δεν ήθελα να πληγώσουν ο ένας τον άλλον (τουλάχιστον οχι πολυ) ήθελα να είναι μια αγνη αγαπη. Ο εγωισμός δυστυχώς φπαρχει πάντα. Είναι μέσα στης σχέσεις και δεν μπορούσα να τον αποφύγω. Όμως γνώμη μου είναι πως η αληθινη αγαπη δεν ειανι εγωιστικη. Η αληθινη αγαπη σε κανει ευτύχησμενο όταν ειανι ευτυχησμενος αυτός που αγαπάς, δεν περιμένεις ανταλλάγματα.
Βέβαια απο την άλλη φπαρχει και το παθος, ο έρωτας κατι αφύσικο δυνατο που πολλές φορές αποδεικνύεται καταστροφικό. Άλλες πάλι οχι.
Αυτο που προσπαθω να πω είναι, βάλτε στην άκρη τους εγωισμους και τις φοβίες σας, γιατι αυτα μπορούν να σας στερήσουν τα δυνατα αισθήματα και ίσως τον μεγάλο έρωτα. Ακολουθήστε την λογική σας όταν προεει αλλα μην φοβάστε να αφεθείτε όταν βρείτε τον κατάληλο. Και να πληγωθειτε θα έχετε τις αναμνήσεις και της εμπειρίες σας και η ζωη συνεχίζει. Θα ήταν ΒΑΡΕΤΑ αν όλα ήταν τέλεια στις σχέσεις!
Και σε εσάς που δεν τολμάτε να μιλήσετε, σας καταλαβαίνω, και εγω δεν είμαι τοσο γενναία. Ίσως να φταίει οτι δεν συνάντησα τον μεγάλο έρωτα, ίσως απλα να μην έχω το θάρρος. Αλλα ενα ξέρω, η ζωη είναι μια ιστορια που την γράφεις εσυ. Μπορει να μην εχει κάθε κεφάλαιο το ευτηχησμενο τέλος αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι το βιβλιο σταματάει εκει. Υπάρχουν ακο άλλες σελίδες όλες έτοιμες να τις γράψεις. Παρα τον στυλο σου και γράψε κάθε κεφάλαιο όπως γουσταρεις εσυ και κανένας άλλος.
Σας ευχαριστω όλες όσες διαβάσατε το βιβλιο μου. Ελπίζω να σας κράτησε καλη συντροφιά. Και εννοείτε δεν θα χαθω έχουμε ενα ακόμα κεφάλαιο για το τέλος και πολλές και καινούργιες ιστοριες στο μυαλο μου.
Πραγματικα σας ευχαριστω όλους όσους διάβασαν, ψήφισαν, σχολίασαν και αγάπησαν την ιστορια μου. Και μην ξεχνάτε η ζωη είναι επιλογές, η τύχη είναι απλα μια σειρα απο απρόβλεπτα γεγονότα στην ζωη του ανθρώπου. Την τύχη σας την καθορίζεται εσείς και μόνο εσείς. Μην αφήσετε κανέναν να σας πει το αντίθετο!
Καινούργια ιστορια: <<Αν μαγαπας μην με αφήσεις>>
ESTÁS LEYENDO
Ο καλυτερος μου φιλος
RomanceΜελινα και Άρης! Ήταν κολλητοι απο το νηπιαγωγείο! Ο Άρης πληγωμενος αναζητεί μια κοπέλα που να του δώσει το αλλο μίσος της καρδιάς που έχασε απο την Τζειν! Η Μελινα θα ερωτευτει τν Φρανς σε ενα μπαρ! Που θα οδηγήσει αυτη η σχέση?? Θα καταλάβει ποτε...