Κεφαλαιο 8

3.3K 235 8
                                    

Όλα ξεκίνησαν όταν επέστρεψε ο πατέρας μου! Τότε που είχα πολλα νεύρα.. Που έπινα και καπνιζα, που είχαμε τσακωθει! Εκείνη ήταν η χειρότερη περίοδος για εμένα! Ο πατέρας μου γύρισε και οχι μόνος.. Αλλα με την καινούργια του οικογένεια.. Είχα τόσα χρόνια να τον δω.. Θυμασε απο τα 5 μου και ξαφνικα ύστερα απο δέκα χρόνια απουσίας αποφάσισε να ξαναεπιστρεψει... Με μια νεα τέλεια οικογένεια και έναν νέο γιο... Στην αρχη ο φρανς φάνηκε καλός! Με πλησίασε μου είπε πως κα εκείνος υπέφερε αφου ο πατέρας μας είχε διπλη σχέση και εκείνος ήταν μεγαλύτερος απο εμένα άρα εγω ήμουν ο ανεπυθημητος.. Αρχίσαμε να κανουμε παρέα μιλαγαμε και δεσαμε σαν αδέρφια.. Ήταν ωραίο να έχω έναν αδερφο! Τα έλεγε αυτα και βουρκωνε! Έτσι αφου δεθηκαμε του γνώρισα την Τζειν.. Βγήκαμε τρεις με τέσσερις φορές.. Εεε μετά πέρασαν τα χρόνια αρχίσαμε να ξανακάνουμε παρέα αλλα οχι τοσο όσο τότε.. Αφου αποφασίσαμε να συγκατοικισουμε με την Τζειν μετα δηλαδή απο μερικούς μηνες συγκατοικησης ξύπνησα ενα πρωί... Και είδα εκείνο το σημείωμα στο κρεβάτι.. Όμως δεν έγραφε οτι σου είπα.. Δεν έγραφε οτι με αφήνει αλλα μαγαπαει η οτι φεύγει γτ είναι σημαντικο και πρέπει οχι... Της δίνει το γράμμα!
"Αγαπητέ Αρη,
Όσο δηλαδή μπορω να σε λέω έτσι... Αγαπητέ... Πόσο ψυχρό και απρόσωπο.. Τόσα χρόνια μαζι... Απο το Λύκειο... Πρέπει να είσαι πολυ ηλίθιος για να μην καταλάβεις πόσες φορές σε απάτησα! Με πόσους πήγα και πόσους ικανοποίησα ή καλύτερα με ικανοποίησαν όταν εσυ ήθελες να το πάμε αργα κι ήθελες ρομαντζο εγω ήθελα να κανουμε σεξ! Αλλα εσυ δεν το καταλαβαίνες... Μέσα μου υπάρχουν δυο πλευρές! Η πλευρα που σε μισει γιατι δεν μου έδωσες αυτο που ζητούσα πάθιασμενο έρωτα και η άλλη πλευρα που σε αγαπάει βαθεια γιατι μου προσφερες κατι που κανείς δεν ήταν διατεθειμένος να δώσει! Και αυτη την πλευρα θα κράτησω.. Σε αγάπησα Άρη παρα τις απιστίες μου! Αλλα βρήκα κάποιον που το πάθος με κυριεύει μαζι του που είναι θεός στο κρεβάτι! Και στην ζυγαριά του μυαλού και της καρδιάς αυτός κερδίζει! Είναι ο αδερφός σου ο Φρανς! Ξέρω τι σκέφτεσαι στην έφερε ο ίδιος σου ο αδερφός... Μην το σκέφτεσαι όμως έτσι! Να θυμάσαι τις καλές μας στιγμές... Το ιδιο θέλει και ο Φρανς.. Θέλει να σου γράψω οτι ήθελε έναν αδερφο απλα πέσαμε σε κακη συγκυρία!!
Με πολυ αγαπη και ειλικρινια
Η Τζειν σου!"
Η μελινα είχε ήδη δακρύσει! "Είναι μια.. Μια.. Δεν μπορω να πω το ονομα της!!!"
"Μια τσουλα?? μια ΠΟΥΤΑΝΑ στην ψυχη!! Πες το είναι!" Τα δάκρυα είχαν αρχίσει να πλυμιριζουν το πρόσωπο του! Η μελινα τον πήρε μια σφικτη αγκαλια και τον άφησε να ξεσπάσει στην αγκαλια του! Ο Άρης έμεινε εκει για ώρα μέχρι που ο φρανς μπήκε μέσα στο δωμάτιο!
"Στα είπε??"
"Ναι" απαντάει η μελινα με μια ψυχρότητα στην φωνη της!
"Κοιτα το τι έγινε τότε είναι παρελθόν! Σου τα έχω διηγηθεί όλα απλα δεν σου είχα πει πως προκειτε για τον κολλητό σου κατι που δεν ήξερα.. Αλλα Μελινα εσένα σαγαπω.. Δεν θέλω να σε χάσω!"
"Πονεσες τον κολλητό νου και αδερφο σου! Πως μπόρεσες??! Πως ξέρω εγω οτι δεν θα κανείς το ιδιο και σε εμένα??"
"Μελινα δεν μπορει να τα σκέφτεσαι αυτα.. Το ξέρεις σε αγαπάω..." Αρχίζει να κλαίει και την παίρνει αγκαλια! "Δώσε μου μια ευκαιρία!!" Η Μελινα τραβήχτηκε! Μπορείς σε παρακαλω πολυ να φύγεις για λίγο?? θέλω να μείνω με τον Άρη... Θα σε πάρω τηλέφωνο!
"Πολυ καλα.. Θα περιμένω" φεύγει δακρυσμενος!

Ο καλυτερος μου φιλοςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang