Κεφαλαιο 3

5K 234 0
                                    

Ένιωσα πως η Μελινα με κατάλαβε! Πάντα με καταλαβαίνει... Είναι η δύναμη μου!! Ελπίζω να μην την χάσω ποτε! Πάντα είναι εδω για εμένα! Ξέρει τι θέλω και τι χρειάζομαι! Είναι υπεροχη!! Είμαι τυχερός που την έχω για κολλητη μου! Έτσι όπως κάθομαι με τα παιδια βλέπω μια παλια φίλη της Τζειν... Η Αννα... Είναι καλη ευκαιρία σκέφτομαι και πάω σε εκείνη!

"Βρε βρε.. Η αννούλα" πάω απο πίσω της με το ποτο μου!

"Βρε βρε ο Άρης! Τι έγινες εσυ μας ξεχάσες απο τότε που σε παράτησε η Τζειν!" Είπε με ενα περιφρόνιτικο τόνο απέναντι στο πρόσωπο της Τζειν!

"Ναι εγιναν πολλα! Εσυ γιατί το λες έτσι??! Νόμιζα πως ήταν κολλητη σου!"

"Όπως ακριβώς το είπες ΗΤΑΝ! Πριν το σκάσει με τν γκομενο μου!! Την μισω πραγματικα!!"

"Να και κατι που έχουμε κοινό!" Της δίνω το χερι μ! "Πάμε να χορέψουμε???" την κοιτάω προκλητικά!

"Φυσικα!" Μου δίνει το χερι της και κατευθύνομεστε στην πίστα! Κολαει πάνω μου και εγω την χουφτωνω παντου απο το στυθος μέχρι τον κολο της! Τρίβει τον κολο της στον πουτσο μου και μου σηκώνεται! Η κοπέλα ξέρει να ανάβει!! χουφτωνω το στυθος της πλησιαζω φιλαω το λαιμο της και της ψυθιριζω να πάμε στο μπάνιο! Εκείνη με μια κίνηση γυρνάει παίρνει τ χερι μου και πηγαίνουμε στην τουαλέτα! Την κολαω στον τοίχο και την φιλαω! Το φιλι είναι άγριο οι γλώσσες μας παλεύουν για το πια θα παρει τον έλεγχο! Το χερι μου εξερευναει το κορμί της κατεβαίνει στα μπουτια της και τα χουφτωνει με λαχτάρα! Εκείνη οδηγεί το χερι της στο σημείο του ανδροισμου μου και το χαϊδεύει έντονα! Αυτο εχει σηκωθει στα ύψη και είναι έτοιμο να μπει μέσα της! Τυλιγω τα πόδια της γύρω απο την μέση μου κατεβαίνω φιλαω τν λαιμο της έπειτα κατεβαζω το φόρεμα βγάζω με μια κίνηση το σουτιέν και γλύφω τις θυλες της! εκείνη αρχίζει να αναστενάζει σιγα!! Ανέβαζω το φόρεμα της και το χωνω με δύναμη μέσα της! Εκει αρχίζει να φωνάζει! "Αααααχχ ΝΑΙ ΆΡΗ!! ΝΑΙ!!! Ααααχχχ!! ΤΙ ΠΟΥΤΣΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΗ!" Εγω καυλωνω χειρότερα και συνεχίζω πιο γργ και σκληρα!! Εκείνη φωνάζει το ονομα μου και το μόνο που ακούω είναι η φωνη της Τζειν!! Καταραμένη συνήθεια! Καταραμένε έρωτα!! Με αυτές τις σκέψεις συνεχίζω πιο άγρια και σκληρα το γαμισι!! Εκείνη φωνάζει και όσο την ακούω αλλο τοσο τσατιζομαι σκέφτομαι πως και η κολλητη της τα ίδια έκανε και εκείνη την κάλυπτε!! Την βγάζω την πιάνω απο τα μαλλια και την κατεβαζω κάτω στο πράγμα μου! "Ρούφα τον μωρη" προστάζω! Πλέον δεν είναι ευχαρίστηση είναι ανάγκη ανάγκη να γαμισω άγρια αυτη που έκανε πλάτη στην άλλη και μου γαμισαν την ζωη!! Εκείνη το χώνει όλο στο στόμα της με επιδεξιότητα και το μπαινοβγαζει ενω τ παιζει με την γλωσσα τησ και συνεχίζει! Έτσι είναι όλες αυτές! Τα ξέρουν καλα αυτα με τόσους που πήγαν! Ξαφνικα με την σκάψει οτι η Τζειν ήταν εκει κάτω αρχίζω να τρεμω απο την ηδονη όσο παει και νιώθω αυτο το σφιξιμο στο στομάχι και ξαφνικα το λευκό γάλα μου βρίσκετε όλο στο στόμα της αννας με εκείνη μα το καταπίνει! Εγω λαχανιασμενοδ προσπαθω να ηρεμήσω απο όλο αυτο. Εκείνη προτείνει να συνεχίσουμε σπίτι μου! Εγω δέχομαι! Βγαίνουμε έξω και βλέπω την μελινα να μιλάει! Με κάποιον.. Δεν μου φενεται καλο αυτο αλλα καλύτερα να μην ανακατεύομαι στην ζωη της! Όσο την βλέπω όμως με αυτόν αλλο τοσο θέλω να γαμισω την άλλη. Ίσως φταίει οτι πονάει όταν σκέφτομαι οτι μια μέρα δεν θα είναι εκει για εμένα οτι θα προτιμήσει κάποιον άλλον για κολλητό! Πονάει ίσως πιο πολυ απο οτι πονεσε η απώλεια της Τζειν! Αλλα αποκλυεται με μια κουβέντα στο μπαρ να την χάσω! Ήταν πάντα δίπλα μου και πάντα α είναι μου το ορκίστηκε! Πάω σε εκείνη και την φιλαω στο υπέροχο ζουληχτο μάγουλο της "εγω πάω με την Αννα θα τα πούμε αύριο!" Φεύγω τρέχοντας με την άλλη! Αραγε να τσατιστηκε?? ελπίζω οχι δεν θα το αντέξω να την χάσω! Πονάει πολυ!!

Μπαίνω στο αμάξι με την Αννα και φτάνουμε σπίτι εκει ακολουθούν γύροι σε όλες τις στάσεις!!! μέχρι που επιτέλους κουράζεται και πέφτει ξερη! Μετα απο αυτο δν μπορούσα να κοιμηθώ.. Σκεφτόμουν την Τζειν και την Μελινα.. Την μελινα... Μακάρι να μην έφευγε ποτε απο δίπλα μου! Η κολλητη μου, η αδερφη μου! σήμερα την άφησα Μονή της εκει' ελπίζω να μην έκανα καμία βλακεία! Ελπίζω να είναι καλα! Θα ήθελα να την πάρω τηλέφωνο αλλα 5:00 θα κοιμάται... Οι ενοχές με τρώνε αλλα ευτυχώς μετα απο ώρες ενοχής καταφέρνω και κλείνω τα ματια μ!

Ο καλυτερος μου φιλοςWhere stories live. Discover now