Ηταν όλα έτοιμα για την μεγάλη μέρα. Όλοι βρίσκονταν στην Σαντορινη. Όλοι οι φίλοι τους, πι γνωστοι τους και οι οικογένειες τους. Ο γάμος θα γινόταν σε ενα μικρο εξωκλησι, όλα ντυμένα στα λεφτα. Η θάλασσα καταγαλανη, το γιασεμι, οι γαρδενιες και τα τρυανταφυλλα που στόλιζαν την εκκλησία και χαριζαν μια υπεροχη μυρωδια που χόρευε στο μυαλο των καλεσμένων, μαγευε τους πάντες.
Όλοι είχαν συγκεντρωθεί έξω απο το εκκλησάκι. Ο Άρης βρισκόταν εκει, ντυμένος με ενα μαύρο κουστούμι με παπιγιον και με μια ανθοδέσμη με γαρδενιες και απαλα κίτρινα τρυανταφυλλα. Δίπλα του ο κουμπάρος του ντυμένος με ενα γκρι κουστούμι και όλοι περίμεναν την νύφη να εμφανιστεί.-έχεις άγχος?!? γέλασε και κοίταξε την νύφη που ερχόταν απο μακρια.
-Ουτε λίγο... Χαμογέλασε. Εγω και η Μελινα έπρεπε να είμαστε μαζι. Τωρα πλέον το ξέρω.. Και σήμερα... Είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου! Χαμογέλασε και τον κοίταξε. Επιτέλους θα παντρεύτω την γυναίκα της ζωής μπυ!
Η νύφη άρχισε να περπατάει προς τα σκαλια της εκκλησίας, δίπλα της ήταν ο πατέρας της και η μητερα της. Εκείνη ντυμένη στα λευκα με ενα στεφάνι γιασεμι στα μαλλια. Το νυφικό της απλο, στενο, αναδεικνύε την φουσκωμενη κοιλια της. Πλέον ήταν 9 μηνών, μόλις ειχε μπει στον μήνα της και ήταν απο τις τυχερες. Είχε μια γλυκα και μια τρυφερότητα στην αυτα της. Τα μάγουλα της φουσκωτα έδειχναν σαν ζαχαρωτα με το απαλό ρουζ, τα μαλλια της ελεύθερα Σγουρα με το στέφανακι στα μαλλια της. Ήταν πιο όμορφη απο ποτε, τελικα όντως το καλύτερο μακιγιάζ που μπορει να φορέσει μια γυναίκα είναι η ευτυχία.
Ανέβηκε τα σκαλια με τους γονείς της και την παραδώσανε σε εκείνον! Και οι δυο κοιταχτηκαν στα ματια και πιάσανε ο ένας το χερι του αλλου, ήταν επιτέλους μαζι, επιτέλους και επίσημα μαζι. Προχώρησαν προς το ιερό πιασμενοι χερι χερι.
Μετα απο λίγη ώρα και αφου τελείωσε το μυστήριο κατευθύνθηκαν όλοι στην παραλία. Εκει είχαν στήσει μια σκηνη και τραπέζια απο κάτω. Ήταν όλα στολισμένα με ροδοπέταλα και τα ίδια λουλούδια με την εκκλησία. Στο κέντρο βρισκόταν μια τεράστια οκταοροφη τούρτα κατασπρη με λουλούδια άσπρα απο ζαχαροπαστα.
Οι καλεσμένοι κάθισαν στην θέση τους και το ζευγάρι μετα απο λίγο έφτασε με το αυτοκίνητο. Ο Άρης είχε φορέσει μια απλη βερμουδα και ενα άσπρο μπλουζάκι ενω η μελινα ενα απλο αερινο άσπρο φόρεμα με σαγιοναρες. Είχαν αποφασίσει το γλέντι να το κάνανε απλο με τους πιο κοντινούς ανθρώπους τους.
Κάθισανε στο τραπέζι τους και ο πατέρας της Μελινας πήρε το μικρόφωνο.
YOU ARE READING
Ο καλυτερος μου φιλος
RomanceΜελινα και Άρης! Ήταν κολλητοι απο το νηπιαγωγείο! Ο Άρης πληγωμενος αναζητεί μια κοπέλα που να του δώσει το αλλο μίσος της καρδιάς που έχασε απο την Τζειν! Η Μελινα θα ερωτευτει τν Φρανς σε ενα μπαρ! Που θα οδηγήσει αυτη η σχέση?? Θα καταλάβει ποτε...