Και κάπως έτσι πέρασε το καλοκαίρι της Μελινας! Ραντεβου με τον φρανσις! και που δεν πήγαν... Σε μπαρ, σε καφετέριες παντου! Αρχισαν να δενονται όλο και πιο πολυ! Κανόνισαν να συναντηθούν και τον Σεπτέμβρη.. Ο Άρης συνέχισε να ξένο κοιμάται με άλλες κοπέλες κάθε νύχτα και διαφορετικη... Όσο ένιωθε την μελινα να απομακρύνεται αλλο τοσο είχε ανάγκη να είναι και με άλλη! Έτσι κύλησε το καλοκαίρι τους.. Η μελινα όλο και περισσότερο ερωτευοταν τον φρανς και όλο και πιο εύκολα ξεχνούσε τον Άρη... Και ο Άρης όλο περισσότερο φοβόταν για εκείνη! Που ολο και περισσότερο πίστευε σε αυτήν την σχέση! Ήξερε οτι όσο πιο πολυ δίνεσε τοσο πιο πολυ πληγωνεσε στο τέλος! Έτσι είναι ο έρωτας σκέφτηκε...
Και κάπως έτσι ήρθε ο Σεπτέμβρης! Με τους δυο τους πίσω στην Αθήνα! Να ξανα βρίσκονται για καφε όλο και πιο σταδιακά... Κανείς πλέον δεν ήθελε να συζητησει... Μέσα τους είχαν πολλα πράγματα που ήθελαν να πουν όμως κανείς δεν τολμούσε! Μέχρι που μια μέρα η Μελινα πήρε τηλέφωνο τον Άρη...
"Παρακαλω???" το σηκώνει ο Άρης περιμένοντας ανυπομονα για αυτο το τηλεφώνημα!
"Έλα Άρη! Η μελινα είμαι!" Λεει ενθουσιασμενη!
"Μπα μας θυμηθηκες???" λεει παιχνιδιαρικα!
"Ποτε δεν σε ξέχασα Άρη!!!" Γελάει προσπαθώντας να αλλάξει χροιά σε αυτο που μόλις είπε!
"Ναι ναι... Καλα... Γιατί με πήρες τηλέφωνο???"
"Έχω σημαντικά νεα!!! Παντρεύομαι!!" Λεει ενθουσιασμενη και γελάει!
"ΤΙ?!?!?" λεει αναυδος.. "Ποιον?!? Που??! Ποτε?!?!?'"
"Χαχαχα μια μια οι ερωτήσεις χαζουλη!! Θα παντρεύτω τον φρανς"
"Αυτόν που γνωρίσες έναν μήνα πριν???! Πας καλα??!? δεν τον ξέρεις καλα καλα!" Λεει νευριασμενος!
"Τον ξέρω αρκετα καλα! Σε έναν μήνα έχουμε μάθει τα πάντα ο ένας για τον άλλον! Τον αγαπω κι με αγαπάει!!! δεν είναι τοσο τραγικά τα πράγματα!!"
"Παντρεύεσαι κάποιον που γνωρίζεις έναν μήνα! Τι δεν είναι τοσο τραγικά!!??? Μελινα συνέλθε!! Που ξέρεις αν είναι όντως αυτός που νομίζεις οτι είναι??!" Λεει φωνάζωντας.
"Εγω τον αγαπω και θα τον παντρεύτω! Και στην τελικη μη έρθεις στον γάμο! Δεν θέλω ανθρώπους δίπλα μου που δεν στηρίζουν τις επιλογές μμου"
"Επειδη σαγαπαω θέλω το καλο σου! Και ένας γάμος απο τωρα είναι δέσμευση! Τι θα κανείς με το πανεπιστήμιο??? θα το παρατήσεις??"
"Οχι βέβαια! Ο γάμος δεν σημαίνει οτι α τα παρατησω όλα! Μπορω να είμαι παντρεμένη και να σπουδαζω" τρέχουν δάκρυα στα μάγουλα της και προσπαθει να συγκροτηθεί για να μην ξεσπάσει σε κλάματα!
"Κανε οτι θες... Εγω θα είμαι δίπλα σου" λεει με έναν τόνο απογοήτευσης!
"Σε ευχαριστω!"
"Αλλα θέλω να τον γνωρίσω..."
"Μην ανυσηχεις! Θα τον γνωρίσεις! Απόψε κιόλας! Έλα να φας μαζι μας!!"
"Εντάξει! Τι ώρα???"
"Κατα τις 9:00 να είσαι σπίτι μου! Εντάξει??"
"Εντάξει θα τα πούμε στις 9:00" το κλείνει πετάει το κινητο και δακρύζει! Την έχασε για παντα... Παει η κολλητη του! Τωρα ανήκει σε κάποιον που ξέρει μόνο έναν μήνα! Μακάρι να μπορούσε να τον σκοτώσει! Η κολλητη του αξίζει τα καλύτερα οχι έναν βιαστικο γάμο! Και ποιος ήταν αυτός που θα την έπαιρνε μακρυα του?? τόσα χρόνια μαζι και προτίμησε να ακούσει τον άλλον που τν ξέρει έναν μήνα αντι για εκείνον που μιλούσε για το καλο της! Ποιος ήταν πια αυτός?? απόψε α τον γνωρίσει
ESTÁS LEYENDO
Ο καλυτερος μου φιλος
RomanceΜελινα και Άρης! Ήταν κολλητοι απο το νηπιαγωγείο! Ο Άρης πληγωμενος αναζητεί μια κοπέλα που να του δώσει το αλλο μίσος της καρδιάς που έχασε απο την Τζειν! Η Μελινα θα ερωτευτει τν Φρανς σε ενα μπαρ! Που θα οδηγήσει αυτη η σχέση?? Θα καταλάβει ποτε...