Πλέον είχαν περάσει τρία ολόκληρα χρόνια απο την γέννα του μικρου Φίλιππο. Και η οικογένεια ετοιμαζόταν να υποδεχθεί ενα νέο μέλος, μια μικρη κορούλα. Ο Άρης πετούσε απο την χαρα του, θα έκανε επιτέλους μια όμορφη κορούλα, μια κόρη που θα προστάτευε ο πρωτοτοκος γιος του.
Η Μελινα καθόταν στην μεγάλη διπλη κούνια ξαπλωμένη διαβάζοντας το βιβλιο της και χαϊδεύωντας την κοιλια της. Ο αέρας πειράζε τα μαλλια της και μετέφερε το άρωμα της σε όλη την ατμόσφαιρα.
-Μαμα, μαμα!!!! ενα αγοράκι άρχισε να τρέχει προς τα εκείνη και την αγκάλιασε!
-Καλώς το αγοράκι μου!! Χαμογέλασε και τν έκανε μια σφικτη αγκαλια! Πως ήταν το ψάρεμα με τον μπαμπα μωρο μου?! Χαϊδεύε απαλα υα μαλλια του.
-Ήταν τέλεια!!! Πιάσαμε κατι μεγάααααλα ψάρια, ο Μπαμπας δηλαδη αλλα έπιασα και εγω!! Την αγκάλιασε σφικτα!
-Και που είναι τωρα ο Μπαμπας?!? χαμογέλασε και τν κοίταξε με απορία.
-Πήγε να παρει κατι απο την πόλη και θα ξαναερθει! Έκατσε ανάμεσα στα πόδια της και έβαλε το κεφάλι του στην κοιλια της. Μαμα μαμα η μπεμπα κλωτσαει! Είπε ενθουσιασμένος κα χαϊδεύε την κοιλια της. Εκείνη γέλασε και χαϊδεύε τα μαλλια τπυ απαλα!
-ναι μωρο μου! Κλωτσαει συνέχεια!!
Μετα απο λίγο ο Άρης φάνηκε να βγαίνει απο το αυτοκίνητο του! Ο μικρός τον είδε κι έτρεξε στην αγκαλια του!
-Μπαμπα μπαμπα!!!! πρέπει να δεις πβς κλωτσαει η μπεμπα!! Κλωτσαει δυνατα!! Είπε ενθουσιασμένος και τν έσφιξε στην αγκαλια του.
-Αλήθεια?!?! Είπε ενθουσιασμένος και τν σήκωσε στην αγκαλια του! Πάμε τότε στην μαμα να δούμε!! Χαμοελασε και έτρεξε με τον μικρο στην Μελινα! Γονατισε και φίλησε την κοιλια της. Τι κάνουν οι πριγκίπισσες μου?!? η Μελινα χαμογέλασε και τον φίλησε απαλα!
-Περιμέναμε τους σούπερ ήρωες μας να έρθουν!! Χαμογέλασε και φίλησε και εκείνον και τν μικρο στο μάγουλο.
-Μαμα?! Ποτε θα έρθει η μικρη?!? την κοίταξε με απορία!
-χαχα σύντομα μωρο μου, σύντομα. Σε λίγες μέρες θα την έχουμε στην αγκαλια μας όλοι μαζι!
Γέλασαν και οι τρεις και έμειναν εκει αγκαλια. Την επόμενη μέρα ετοιμάστηκαν για το σχολείο και την δουλεια. Κανείς δεν ήξερε τότε τι θα γινόταν εκείνο το πρωινο!
Ήταν 11:00 το πρωι και η Μελινα επλενε τα πιάτα στην κουζίνα όταν άκουσε έναν θόρυβο στον κήπο. Στην αρχη δεν έδωσε σημασία μέχρι που χτύπησε η πόρτα της κουζίνας. Εκείνη πιστεύωντας πως ήταν ο Άρης άνοιξε χαρούμενη, μόλις είδε τον Φρανς έμεινε να τον κοιτάει έκπληκτη.
YOU ARE READING
Ο καλυτερος μου φιλος
RomanceΜελινα και Άρης! Ήταν κολλητοι απο το νηπιαγωγείο! Ο Άρης πληγωμενος αναζητεί μια κοπέλα που να του δώσει το αλλο μίσος της καρδιάς που έχασε απο την Τζειν! Η Μελινα θα ερωτευτει τν Φρανς σε ενα μπαρ! Που θα οδηγήσει αυτη η σχέση?? Θα καταλάβει ποτε...