<<Aleks!>>
<<Aleks zgjohu!>>
Ndjej te njejta duar te buta te me shkundin lehte.
<<Hmmmm>>
Them dhe ndryshoj pozicion ne krevat.
<<Aleks!!>>
Zeri femeror tashme degjohej me e padurueshem dhe me nje doze lumturie.
Kur shoh se ajo nuk donte ndalonte duke u perpjekur te me zgjonte psherëtiva dhe u mundova te çohesha nga krevati.
Hedh një sy ores qe ndodhej ne komodinen time dhe syte me hapen shpejtë.
Dreq! Ora 4:39 e mengjesit?
Kam marre vetem 2 ore gjumi sot! Pas 4 oresh kisha mesim dhe me duhej te ikja ne Club me bandën .
Shtrengoj me gishterinj ballin ndersa leshoj frymen qe nuk e dija e kisha mbajtur deri ne ate moment.
Kur me vajti mendja tek vajza trupvogël qe me zgjoi nga gjumi u tremba menjehere.
Kishe pare perseri ndonje makth? Kujtoi dicka? I dhemb diku? U vra? Ra nga krevati?Ndjej veten te strehohet me keto mendime.
<< Shiko !>>
Tha ajo duke treguar gishtin jashte dritares.
Cohem paksa nga krevati dhe afrohem pranë dritares te mbuluar me avull. Me pellemben e djathte fshij pak nga avulli qe nuk me lejonte te kisha nje pamje te qartë te botës te jashtme.Pasi pamja u qartesua ateherë e pashe.
Ishte aty! Gjigande. Dhe e mbrekullueshme. Ngjyrat ishin te perziera ne dozen e duhur dhe kombinimi i tyre ishte bere ne menyren me perfekte.
Nje sfere zjarri qendronte ne mes te cunamit e ngjyrave te gjalla. Ishte sikur ndodheshin ne nje gare. Se kush do te ishte me e bukura . Nje sfere zjarri , e nxehte dhe e portokallte apo pinelat e vendosura pakujdesisht kudo rreth siperfaqes te qiellit.
Buzëqesh lehte dhe stresi se kisha marre vetem dy ore gjumi ,ne nje dite pune dhe shkolle , u largua kur syte e mi u shtrine lart fytyres te saj dhe tek karakteristikat e saj te habitura ,me nje doze adhurimi ne syte e saj ngjyre cokollate.
<< Çfarë eshte kjo?>>
Me pyeti ajo duke treguar me gisht perseri diellin qe po ngrihej lart .
<<Sunrise.>>
Them duke përdorur termen angleze ne vend te shqipes .
<<Sunrise!>>
Perserit ajo me zerin e saj te ulet si nje peshperime.
<<Eshte shume e bukur.>>
Shton ajo ,syte e saj akoma pa u larguar nga xhami i dritares.
<<Ke te drejte .>>
I them duke e veshtruar dhe pak sekonda pamjen jashte dritares te dhomes time.
<<Tani eja fli gjume!>>
I them dhe shtrihem perseri ne krevat. Shpina ime menjehere relaksohet dhe ndjej syte te behen me te rende me cdo sekonde qe kalon.
Ajo qendron disa sekonda akoma perballe dritares duke admiruar nje pjese te vogel te parajses qe sapo kishte zbuluar.
Ndjej peshen e saj mbi gjoksin tim dhe aroma e shampos te saj guduliste kendshem hundën time.
Mundoj të ndaloj buzeqeshjen që po kërcënonte të dilte me nje gjest të saj aq të thjeshtë ,si ajo të shtrihet lart meje.duke me përqafuar.
YOU ARE READING
Qendro!
Romance- Nëse ti largohesh çfarë do të bëhet me mua? E ke menduar ndonjëherë se ndoshta kam nevojë të qëndrosh këtu? E di ? Nëse ti je e sigurtë për këtë , le t'a bëjmë bashkë! Kap dorën time dhe le të kalojmë në anën tjetër ! Le të shohim se kush është...