<< Ajo pati përsëri një makth.>>
Tërheq lehtë karrigen metalike që ndodhej në kuzhinë dhe ulem.
<<Nuk di se ç'të bëj. Jam shumë i lodhur.>>
Fërkoj brutalisht kokën , filxhani me kafe i vendosur në tryezën e bardhe nxirrte avuj të nxehtë.
<< Çfarë ishte kësaj rradhe?>>
Zëri i butë i Loren dëgjohet tashmë si peshperimë.
Marina ishte duke fjetur dhe nuk doja që te zgjohej . Ishte mjaft e lodhur shpirtërisht dhe fizikisht .
<< Nuk e di . Thjesht ulëret 'te lutem mos e bej' . >>
Marr frymë thellë dhe mbështet fytyrën në pëllëmbët e mia te hapura .
<< Dje fjeti në dhomën e saj. Nuk donte të më qëndronte afër.>>
Loren ngre kokën dhe me vështron , në fytyren e saj shumë pyetje që prisnin përgjigje.
<< Nuk e di pse .>>
Përgjigjem pyetjes të saj silente.
<<Ditët e fundit nuk më ka folur shumë , pothuajse aspak . Nuk e di ku ishte ditët e fundit . Nuk e di çfarë ndodhi. >>
Loren uli filxhanin e zi në tryezë dhe u zgjat që të arrinte më afër meje.
<< Ti e di Marinën se si është . Do kohën dhe hapësirën e saj . Jepi kohë! Te kuptoj , je i stresuar dhe ke frikë se mos ajo largohet përsëri nga ty por s'kemi zgjedhje tjetër përveçse te kemi besim tek ajo . Besimi Aleksandër është diçka që të jep fuqi . Mundesoja asaj këtë !>>
Tund kokën ngadalë . Besim . Mund t'a bëja këtë gjë . I kam besim asaj .
Shtrëngoj duart e Loren dhe cohem nga karrigia duke marrë çantën e zezë me laptopin mbrenda.
<< Nga shkon?>>
<< Tek Reiçell . >>
Përgjigjem .
<< Me tha se ka lajme të mira për të me dhënë. >>
<< Oh?>>
Pyet Loren , kurioze tashmë , për çfarë donte të më thonte Reiçell .
<< Flasim më vonë ! >>
Marr çelësat dhe mbyll derën mbrapa meje .
---
Bie ziles të shtëpisë të Reiçell-it . Dera menjëherë u hap dhe Reiçell hidhet me gëzim lart meje duke me përqafuar.
-Eja mbrenda kam lajme të mira për ne!
Ajo me kap dorën dhe me tërheq mbrenda.
Buzëqesh lehtë dhe futem në shtëpinë e saj .----
Kamila's POV
-Hej Loren me duhet te iki për pak . Do të jem në shtëpi nga darka . Paçim .
Lajmeroj Loren nga kuzhina , marr çelsat dhe bej te dal nga shtëpia shpejt pa i dhënë Loren kohë të më pyesi ku po shkoja .
Zbres shkallët e apartamentit ngadalë dhe drejtohem për nga metro . 20 minuta dhe do e shoh përsëri.
-
Spitali Shën Olga nuk ishte ndonjë spital gjigand apo diçka të tillë. Ishte një spital i bardhë me dy-tre hyrje . Tani hyrja e vetme që ishte e hapur ishte porta e vogël metalike .
Hyj mbrenda dhe shpejtoj të hyj në ashensor .- përshëndetje!
Përshëndes të tjerët që ishin në ashensor me mua dhe shtyp butonin 4.
Ul kokën dhe filloj të luaj me bluzën time .
Ashesori ndaloi dhe dal . Dera e bardhe të dhomës të saj ishte përballë meje. Ishte sikur të më tallte, për dobësinë time. Per faktin që nuk mundesha dot t'a shikoja atë në atë krevat , due u shuar ngadalë ngadalë . Si një trëndafil që thahet në etje.
- Hej mami !
Them sa hap derën.
Sytë e femrës 50 vjeçare po vështronin me zell tavanin e bardhe por tani u përqendruan në vajzën trupvogël që po afrohej tek krevati saj .
Buzët e 50 vjeçares filluan të lakohenin pakëz nga lart duke dhënë përshtypjen e një buzëqeshje të lodhur .
Kamila u ul në karrigen metalike që ishte pranë krevatit dhe i buzëqeshi .
- Si je sot?
Nuk mori përgjigje por një tundje koke .
- Të dhanë qetesuesin për dhimbjet?
Pyeti përsëri Kamila duke përkëdhelur gishtërinjte e vet . Donte të mbante në duart e saj dorën e mamase por kishte frikë .
Femra 50 vjeçare tundi kokën përsëri.
Qetesuesi që merrte për dhimbjet e lodhnin shumë . Aq shumë sa që s'kishte fuqi as për të folur.
- kam sjellur sot një libër të ri . Dua të t'a lexoj . Besoj se do të pëlqejë.
Hapi librin në faqen e parë dhe kaloi gishtërinjte lart faqes që të qëndronte drejtë .
- Realiteti është një iluzion pa mbarim ..
----
- Gjeje çfarë?!!
Zëri i Reiçell ishte plot gëzim . Sytë e saj ndrinin .
Buzëqesh lehtë dhe i përkëdhel flokët lehtë duke ja pushpurisur pak .
- Hej!
Thotë ajo duke më gjuajtur lehtë në krah
- Me mori një orë për t'i shtrire .
Qesh me aktin e asaj duke u munduar t'i rregullojë flokët .
- Pra atë çka doja të te thoja .
Buzëqeshja e saj ishte aq e madhe dhe e sinqertë . Dukej si një fëmijë i vogël që sapo i kishin blerë lëpirësen e tij të preferuar .
- Babai ju ka mbyllur koncerte .
Ajo merr dorën t'ime në duart e saj dhe i jep një shtrëngim të lehtë.
- Do shkoni në tour internacional në Amerikë për gjashtë muaj ! Unë do të jem manaxherja juaj!
YOU ARE READING
Qendro!
Romance- Nëse ti largohesh çfarë do të bëhet me mua? E ke menduar ndonjëherë se ndoshta kam nevojë të qëndrosh këtu? E di ? Nëse ti je e sigurtë për këtë , le t'a bëjmë bashkë! Kap dorën time dhe le të kalojmë në anën tjetër ! Le të shohim se kush është...