Kapitulli 10

196 22 112
                                    

<<Z. Papadhopulu kemi lajme për gjendjen e të fejuarës tuaj. Nuk e di nese janë të mirë apo të keqija .

Mesa duket qelizat e trurit të saj po riparohen në nje mënyrë të panjohur për ne.>>

Tha doktori ndërsa po drejtonte uniformen e bardhe te tij.

<< Shumë mirë, kjo është gjë e mirë apo jo?>>

Pyes doktorin pa kuptuar pse kjo do të ishte lajm i keq.

Ai pohoi me kokë por fytyra e tij ishte pak hesitante.

<<Por?...>>

Pyeta përsëri .

<<Nuk e dimë se për sa kohë gjendja e saj shëndetësore do të qëndrojë e  stabilizuar. Por problemi është se me riparimin e qelizave mund t'i kthehet dhe memoria.

Bashkë me memorien mund të kthehet dhe depresioni .

Duhet ti kushtoni më shumë vëmendje dhe mos t'a leni vetëm për shumë kohë. Pasi asnjëherë nuk e dini por mund të dojë të përfundojë çka filloi.>>

Tha mjeku duke nënkuptuar se ajo përbën rrezik për veten .

<< Ka kujtuar diçka nga e kaluara e saj?>>

Ajo s'më kishte thënë asgjë për ndonjë kujtim .

<<Jo zoteri. Ajo nuk më ka thënë gjë .>>

Ai tundi koken dhe shkruan diçka në bllokun blu .

<<Mund t'a merrni të fejuarën tuaj në shtëpi . Analizat nuk treguan asgjë . Nëse ndonjë shqetësim tjetër shfaqet mos hezitoni të na bëni një vizitë. >>

-----

Ndaloj automjetin përballë semaforit i cili kishte driten e kuqe të ndezur.

Po kthehesha me Marinën nga spitali .

Marr në duar gotën prej letre e cila kishte kafene time që kisha blerë nga spitali. Nuk ishte më e ngrohtë por me duhej pak kafeinë.

Tendos krahët për te çliruar pak tensionin që ishte mbledhur në muskujt e krahëve.
Isha shumë i lodhur psikikisht.

Spitalet nuk ishin diçka që mund të mësohej. Në një orë pashë të paktën 25 njerëz në krevate dhe me karrige invalidesh të transportohen në sallat operative. Trupa te plagosur rëndë , të tjerë nuk kishin ndjenjat, disa ishin të lodhur .

Tund kokën ti hiqja ato imazhe nga koka ime. Kisha pasur mjaft për sot. Nuk nevojitesha më.

<<Diçka më kujton kjo këngë.>>

Tha Marina duke dëgjuar radion që po luante një këngë me zë të ulët.

Ngrej volumin dhe dëgjoj tekstin e njohur.

Ayo Breezy
Let me show you how to keep the dice rolling
When your doing that thing over there homie

Zëri i Busta rhymes dëgjohej tashmë i qartë në makinë.

Let's go!
'Cause I feel like I'm running
And I'm feeling like I gotta get away, get away, get away
Better know that I don't and I won't ever stop

U mundova ta kendoja rap-in bashke Marinen por kenga ishte super e shpejte. Por për çudi Marina jo vetëm mundej te kendonte shpejt por mbante mend akoma dhe tekstin.

Qendro!Where stories live. Discover now