15

238 29 39
                                    


Vote- Comment dhe duani veten tuaj 💗😘

Hap sytë ngadalë dhe gjëja e pare që shoh është ajo . Buzëqesh lehte dhe vendos një puthje lart flokëve të saj .
Ndihesha përsëri i lumtur sepse gjërat po ktheheshin ashtu siç ishin dikur me pare.

Ndez celularin dhe shoh orën . 10:20 .
Me duhej te çohesha që të arrija në kohë për leksionin që fillonte nga ora 11. Mundohem të heq Marinën nga lart meje me kujdes por ajo shtrengon me shume krahët e saj rreth bustit tim .

Nuk doja t'a zgjoja se më vinte keq por me duhej të shkoja në universitet.

<< Lepurush?>>

E shkund nga krahu lehtë . Ajo nuk reagon aspak .

<< Hej Marina>>

Provoj dhe një herë . Ajo lëviz pak dhe më pas zhyt hundën e saj në qafën time.

<< Me duhet të shkoj ne universitet. >>

Ajo psherëtin lehtë dhe kthehet nga ana tjetër e krevatit duke marrë një jastëk dhe e përqafon .

<< Është ftohtë>>

Zëri i saj dëgjohej paksa i ngjirur . Marr jorganin e hollë të bardhë dhe e mbuloj dhe shkoj ne tualet te behem gati . Mbas pese minutash kur kthehem ate e kishte zene perseri gjumi me krahet e saj duke perqafuar jastekun . Afrohem afer saj dhe vendos një puthje te lehte mbi ball .

Ishte pak e nxehte por ndoshta do te jete sepse ishte e mbuluar me dy jorgane .

Nxjerr telefonin dhe i dërgoj mesazh Kamiles .

"Hej ora e leksionit po afrohet dhe me duhet te iki tani qe te jem ne kohe atje . Po vjen ? "

Dërgoj mesazhin dhe vendos kepucet e zeza . Ndjej nje dridhje ne xhep dhe nxjerr telefonin .

" Jam rruges . Autobuzi do dhe 10-15 minuta te vije. "

10 minuta nuk eshte kohe e gjate . Plus ajo eshte ne gjume.

Marr canten e zeze dhe e vendos ne shpatull. I hedh asaj dhe nje shikim te fundit perpara se te mbyll derën e apartamentit dhe iki ne makine.

---

" Nga erdhi frymezimi i madh i muzikës pop /rock/ jazz dhe RnB?
Sigurisht nga Shtetet Latine sic eshte Brazilia , Argjentina ..."

Profesorja 45 vjecare filloi te shpjegonte mesimin . Kisha vetem 20 minuta qe hyra ne kete klase dhe nuk doja qe te isha ngritur nga krevati im . Fakti se bota latine kishte ndryshuar rrenjesisht muzikën boterore nuk ishte ndonje gje e re . Dicka te tille kishim mesuar qe ne vitin e dyte te gjimnazit.

Mesuesja vazhdoi te shpjegonte ndersa ndjej nje te dridhur ne xhep. Shoh rreth e rrotull se mos me sheh ndonjeri me telefonin dhe e hap.

Kamila me kishte derguar nje mesazh.

" Hej sa arrita ne shtepi . Jam e lagur gjer ne palce dhe dhembet me kercasin si ata minjte ... Urrej Athinen ne dite shiu... Kur te vish kujdes se rruget jane mbushur me uje . Duhet t'a duash kete kohe -_-' ."

Hedh nje shikim jashtë dritares dhe veshtroj shiun se si bie mbi xhamat e klases t'ime.

" Kur te nderrohesh hidh nje sy Marinës . Eshte akoma ne gjume? "

Pres disa minuta dhe me vjen nje mesazh tjeter.

" Po eshte ne gjume . Them te iki dhe une te flej se jam e vdekur . Dera nuk eshte e kycur sepse Loren harroi celesat e saj. Kështuqë mos u shqeteso . Ktheu ne mesim tani. "

Qendro!Where stories live. Discover now