E shoh atë qe afrohet pranë meje dhe në sytë e tij nuk dalloj me dashurinë që kishin përpara . Vetëm neveri .Ndjej lotë te biejne në faqet e mia ndërsa struktura e tij ishte kërcënues dhe pak i frikshëm.
<<Lore- Lorenc je i pirë te lutem .>>
Them duke qarë me shume.
<<Jo aspak dritez hene. Ishte kjo për ty një lojë? Le ta luajmë me rregullat e mia. >>
••••••••••••<< Aleksander.>>
<< Aleksander çohu!>
Ndjej të me shkundin lehtë nga krahët ndërsa një zë i hollë femëror mundohej të me zgjonte.
<< Hmmmh?>>
Mbuloj sytë me të pasmen e duarve dhe qëndroj i ulur në krevat me sytë akoma të mbyllur.
<< Aleksander dera ishte e hapur kur erdha .>>
Kuptoj se ishte Loren nga zëri i saj dhe i hap pak sytë.
<<Po ,Kamila nuk e mbylli me çelës derën që të vije ti . >>
<< Jo Aleksander dera ishte e hapur . Ku është Marina?>>
Bëj me kokë nga e majta ime duke treguar Marinën që flinte e qetë . Çudi se si nuk ishte lart meje sot.
<< Aleksander ! Marina nuk është me ty. >>
Hap sytë menjëherë dhe kerkoj ne krevat për trupin e saj të vogël në krevat . Nuk mund t'a gjeja .
Filloj të panikohem . Ku është ajo? Ngrihem menjëherë nga krevati dhe dal nga dhoma për të kërkuar atë . Shkoj në banjë por e gjej bosh . Më pas shkoj në dhomat e vajzave por as aty nuk kishte njeri . Hap derën e dhomës të Marinës por gjithçka ishte e paluajtur. Asnjë njeri në dhomë .
Ndjej këmbët të më dridhen . Zot kur është ajo .
<< Kamila.>>
Bertas duke hyrë në sallon .
<< Ku është Marina . Ku?>>
<< Nuk e...>>
Përpara se ajo të mbarojë fjalinë e saj marr çelësat e makines dhe dal nga apartamenti shpejt .
Me duhej t'a gjeja atë. Gjithë ky kryeqytet i madh dhe ajo e vetme . Zot! Po bie dhe shi !Futem në makinë dhe e ngas pa pritur aspak që te nxehej .
Ku po shkoj? Nuk kam asnjë ide .
Sa kohë ka që është larguar? Zot!Filloj të ngas makinen me ngadalë duke shikuar majtas djathtas për ndonjë shenjë të saj .
Nuk po shikoja aspak përballë rrugës vetëm majtas djathtas . Ndjej makinën të përplaset me diçka dhe shtyp frena shpejt . Një burrë rreth të 25 qëndronte përballë makinës t'ime me duart e tij te vendosura me kujdes mbi pjesen metalike te kapakut te motorit . Perpak sa nuk e shtypa . Dal menjëherë nga makina që ta ndihmoj 25 vjeçarin .
<< Me vjen shume shume keq. Je mirë ? Ke nevojë për spital? Zot me vjen shume keq ! Nuk po shikoja rrugën aspak se po ...>>
Ai ngriti kokën dhe flokët e zeza te tij mbulonin pak fytyrën e tij të zbehtë .Sytë5 vjeçarit me flokët e zeza u zmadhuan pakez .
<< Aleksander? Aleksander Papadhopulu? >>
Ndaloj së foluri dhe veshtroj të panjohurin që perpak sa nuk e shtypa .
YOU ARE READING
Qendro!
Romance- Nëse ti largohesh çfarë do të bëhet me mua? E ke menduar ndonjëherë se ndoshta kam nevojë të qëndrosh këtu? E di ? Nëse ti je e sigurtë për këtë , le t'a bëjmë bashkë! Kap dorën time dhe le të kalojmë në anën tjetër ! Le të shohim se kush është...