Vote -comment
elmaaa28 here you go smol beanMashkulli 25 vjeçar sapo sheh fytyrën e saj mbrapa derës buzëqesh turpshëm . Si një adoleshent që sapo ka parë crush-in e tij .
Marina nga ana tjetër kishte ngrirë e gjitha .
Aleksandri duke parë që atmosfera kishte ndryshuar e gjitha ngrihet për të shikuar se kush ishte në derë .
- Hej ftoje Mattyn mbrenda!
Thotë Aleksandri duke kapur shpatullën e Loren me nje buzëqeshje te ngrohtë ne buzët e tij . Por kur pa se kush qëndronte në prag të derës shprehja e tij ndryshoi në një të akullt .
Pertyp me veshtiresi ndërsa mendohej se si te reagonte .
Nje ze i thyer degjohet mbrapa tij .
- Ti -ti - ti
( Ti ti ti vetem ti ti ti ... Sorry po shikoja nje episod te portokallisë lol 😂😂😂 vazhdoni)
Lorenci po e shikonte ate me nje buzeqeshje te bute akoma ne fytyren e tij .
Ajo filloi te merrte hapa te vegjël mbrapsh derisa u perplas me murin dhe la trupin e saj te pafuqishëm te binte ne toke .
- Largohu . Qendro larg meje te lutem !
Lutej ajo ndërsa lotet e vegjël binin ne fytyren e saj te bute.
- Hej babygirl .
Thote Aleksandri dhe fillon te eci drejt saj per ta perqafuar.
Marina duke pare ate duke i afruar mundohet te largohet dhe nga ai .- Jo! Jo! Mos me lendo!
Uleret ajo dhe mbulon fytyren e saj
- Marina.
Thote Aleksandri bute duke u perkulur përballe saj .
- Jam une Aleksandri , mos ki frikë te lutem!
Mashkulli përballe saj ishte gati për te qare duke pare vajzën qe dashuronte ne dhimbje .
Marina ngren koken dhe veshtron rreth e qark dhomës .
- Mos me prek . As ti , as Lorenci .
Toni i saj ishte i ftohtë . Ngrihet nga dyshemeja dhe me hapa qe ngjanin si i nje te dehuri hap derën e dhomës te saj .
---
Marina ndenji ne dhomën e saj pese ore te plota . Nuk e di se cpo bente atje. Nuk mund te hyja pasi dhoma ishte e mbyllyr me celes. Ajo nuk dinte se si te perdorte nje celes.
Pas një ore do me duhej te dilja . Ishte nate per banden tone . Nuk e di nese ajo do te vije . Ajo ishte e frikësuar nga une kur pa Lorencin. Pse?!
Kur ajo doli nga dhoma e saj ishte krejtesisht ndryshe . Ishte veshur bukur me xhinse te zeza dhe xhaketë te zeze lekure . Ku ishte bluzja me lepurusha dhe pantallonat sportive ?
Prit... Prit... Ishte kjo gje make- up?
Ajo kishte vene make-up ?
Ndoshta Loren ose Kamila e ka lyer .
Vendos nje buzeqeshje kurajoze dhe pij kafen qe me kishte përgatitur vete Kamila disa minuta me pare.
Ok nuk e beri sepse donte por se i premtova se do ti merrja nje suvenir nga Amerika.-Hej!
E pershendes paksa duke hezituar.
Nuk dija se si ishte menyra e sakte për t'i folur tani.
-Hej .
Thote ajo dhe me merr filxhanin nga duart .
- Hej pergatit kafen tende!
Gjuaj lehtë doren e saj dhe ja marr filxhanin mbrapsh .
Ajo perkedhel doren qe e gjuajta dhe syte e saj mbushen me lote.
Dreq!
- jo jo jo ! Mos qaj te lutem ! Na merre kafen time! Me fal!
Ajo merr filxhanin qe ja ofroj dhe buzeqesh me djallezi .
- Idiot !
Thote ajo duke qeshur ndërsa vrapon larg meje kur une filloj t'a ndjek ne shtepi gjasme për t'ja marre kafen.
E qeshura e saj melodioze mbush sallonin tone dhe zemren time.
--
Marr kitaren ne duar dhe kaloj rripin lart kokes time.
Kthej koken mbrapa për te pare nese te tjeret ishin gati . Bej shenje qe per dhjete sekonda fillojme me kengen tjeter .
Kerkoj ne tavolinat përballe Marinen . E gjej te ulur ne tavolinën e katert mbrapa nje burri me kapuç te zi. Diçka me kujtonte ai por nuk i kushtova shume rendesi.
Buzeqesh lehte nga Marina dhe melodia fillon te mbushe sallën .
What time you're coming down ...we started losing light ..
Marina ishte duke mbajtur flokët e saj me gishtërinjtë e saj te holle ndërsa po demtonte rende materialin plastik te pipzes roze .
Trupi i saj levizte lehte me melodine e kenges . Vetem sikur t'a dinte qe kjo kenge ishte e shkruajtur per te dhe vec per te!
Nje drite e zbehtë blu binte ne flokët e saj dhe i jepte fytyrës te saj nje ndricim te veçante .
Atëhere ndjej veten te buzeqeshe ndërsa fjalët qe dalin nga buzet e mia nuk kanë qenë kurrë me pare kaq reale ...
I think I'm falling ... I'm falling for you
Melodia mbaron ndërsa une ndjehem shpirtërisht i lehte . Shpreha ndjenjat e mia me te thella tek ajo! S'ka rendesi nese ajo se di se kenga eshte për te .
Heq kitaren për pak sekonda dhe shkoj marr shishen me uje afer meje.Marina akoma po luante me pijen e saj por ne buzet e saj ndodhej nje buzeqeshje e ngrohtë .
Perkedhel kitaren time dhe hyj perseri me kitaren ne duar .
Kësaj rradhe me nje kenge me te lumtur.
YOU ARE READING
Qendro!
Romance- Nëse ti largohesh çfarë do të bëhet me mua? E ke menduar ndonjëherë se ndoshta kam nevojë të qëndrosh këtu? E di ? Nëse ti je e sigurtë për këtë , le t'a bëjmë bashkë! Kap dorën time dhe le të kalojmë në anën tjetër ! Le të shohim se kush është...