Κεφάλαιο 13 - Προετοιμασίες

132 25 9
                                    

Τι μέρα είναι σήμερα, Τρίτη. Αυτό σημαίνει ότι μένει λιγότερο από μια βδομάδα για να δούμε τη θα γίνει με την καντίνα....

"Μάλιστα..." είπα σκεπτική
"Εσύ τι ήθελες να μου πεις" με ρώτησε ο Jin
"Εε, δεν το θυμάμαι τώρα" απάντησα ειλικρινά
"Σόρρυ, αλλά μάλλον για να το ξέχασες δεν θα ήταν κάτι σημαντικό" απολογήθηκε εκείνος.
"Ναι, μάλλον έχεις δίκιο" συνέχισα να είμαι προβληματισμενη με το τι θα γίνει μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
"Σε αναστάτωσα πολύ, ε;" μου είπε προσπαθώντας να επικοινωνήσει μαζί μου, γιατί δεν αντιδρούσα και πολύ.
"Όχι, ντάξει. Στο κάτω κάτω εγω είμαι η άμεσα ενδιαφερόμενη. Σκέφτομαι...πόσο δύσκολο θα ήταν να δουλέψω μόνη μου;"
"Θες να σου πω την αλήθεια; Πρέπει βασικά να ξεπεράσεις το εμπόδιο της μαγειρικής." είπε ο Jin και σταυρωσε τα χέρια του μπροστά απ'το στήθος του κοιτώντας με μ'ένα 'ναι καλά' βλέμμα.
"Εντάξει, πόσο θα μου πάρει αυτό, μαθαίνω γρήγορα"
"Να σου θυμίσω εκείνη τη φορά που προσπαθησες να φτιάξεις πρωινό σπίτι μου και το γεγονός ότι δεν έχεις φτιάξει ούτε μια φορά κάτι στην καντίνα"
"Καλά..." Δεν είχα τι άλλο να πω, με κάλυψε. Ναι, είμαι άχρηστη στην κουζίνα με άλφα κεφαλαίο.
"Αν μου μάθεις;;;" πετάχτηκα ξαφνικά με την ιδέα και τον κοίταξα με ανυπομονησία
"Πιστεύεις ότι το 'χεις σε 5 μέρες;" σήκωσε το ένα φρύδι
"Challenge accepted"τον κοίταξα με μισόκλειστα μάτια κι ενα στραβό χαμόγελο.

Και κάπως έτσι ξεκίνησε ένας μαγειρικός μαραθώνιος. Λίγα κοψίματα εδώ, λίγα καψήματα από κει και αρκετά χαρτάκια με σημειώσεις στις τσέπες μου, αλλά η πρόοδος ήταν εμφανής. Δε λέω, ήταν δύσκολο, όμως είχα και καλό δάσκαλο. Για ξεκίνημα κάτι κάνω και προχωρώντας θα βελτιωθώ ακόμα περισσότερο. Γιατί στη μαγειρική η επανάληψη και η αντίληψη είναι που σε πάνε μπροστά (τι λέω ο άνθρωπος;!)

Jin's P.O.V. (δεν το περιμένατε, ε; Χεχεχε)

Ίσως δεν έπρεπε ακόμα να της πω πώς νιώθω. Τώρα το ξέρει, αυτό διώχνει ένα βάρος απο πάνω μου, αλλά μου δημιουργεί ένα καινούριο. Δε φαίνεται να θέλει να ξανασυζητησουμε το συγκεκριμένο θέμα, οπότε κι εγώ θα το αφήσω στην άκρη και θα προσπαθήσω να συγκεντρωθώ σε αλλά πράγματα. Όπως την Δευτέρα που έρχεται και ξεκινάμε training. Είμαι ενθουσιασμένος, δε λέω, αλλά το άγχος είναι αισθητό.

Όσο για την καντίνα, πιστεύω η Ιωάννα θα τα πάει καλά. Αν δεν βρει το τέλος της μέσα στην κουζίνα, θα είναι μια χαρά. Αυτές οι 5 μέρες που τη βοήθησα με τις συνταγές ήταν πολύ ωραίες γιατί δεν δουλεύουμε και οι δύο συνήθως τόσο κοντά.

Dulse (KSJ GR FF) [finished]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz