Ubehlo niekoľko dní, ktoré sme trávili prípravou na dôležitý zápas. Sama tomu ešte nemôžem uveriť, ale počas týchto dní sa každý zúčastnil tréningu. Noha sa mi zo dňa na deň zlepšovala ale ešte stále som nemohla trénovať.
,,Yuno akosi mešká..." nervózne sa ozval Kise.
,,Hey, Satsuki! Nevieš kde je Tetsu s Yuno?" zakričal Aomine na Momoi keď vošla do telocvične.
,,Huh? Hm... Spomínali niečo, že majú stretnutie so svojim otcom." povedala s jemným úsmevom a spokojne si sadla na lavičku.
,,Héé? Vážne?" ozval sa prekvapený Kise.
,,No tak! Musíme trénovať!" vyhlásil Akashi a začal sa pomaly rozcvičovať. Všetci ho poslúchli a pridali sa k nemu.
-------------------------------
Keď sme sa stretli s otcom, mali sme si toho veľa čo povedať. Oznámil nám veľkú novinu, ktorá nás s Kurokom dosť zaskočila. Našiel si prácu ako čašník v malej kaviarni blízko našej školy.
,,Óoo oci, to je super!" nadšene poviem a hodím sa mu okolo krku.
,,A čo náš dom v Itomori?" ustráchane sa opýtal Kuroko.
,,Neboj sa. Susedia sa mi o neho postarajú kým budem preč a volala mi aj vaša teta, že majú nejaké problémy v rodine a kedže ja som preč, na pár mesiacov by sa tam nasťahovala." povedal otec s jemným úsmevom.
,,Aha..." povzdychla som si a pristúpila bližšie ku Kurokovi. ,,Čo keby sme sa išli prejsť? Ukázala by som ti kde čo je...!" nadšene poviem, schytím otca za ruku a vykročím s ním smerom k mestu.
,,Kuroko, ty nejdeš?" otočil sa na neho prekvapene otec.
,,Musím sa vrátiť na tréning. Choďte bezo mňa. Uvidíme sa neskôr, Yuno." povedal Kuroko a rozbehol sa preč. Keď som videla otcov sklamaný pohľad, musela som niečo povedať.
,,Bude v poriadku. Zajtra majú dôležitý zápas, takže dnešný posledný tréning je skutočne dôležitý." s úsmevom som mu to vysvetlila.
,,Aha, to som nevedel. Tak to vás musím prísť povzbudiť!" vyhlásil nadšene otec.
,,To by bolo fajn, ale mňa tam medzi nimi nenájdeš..." poviem s jemným úškrnom. ,,Prečo?" opýtal sa prekvapene otec. ,,Kvôli tej mojej nohe. Rada by som išla, ale doktor mi povedal, aby som si tú nohu nenamáhala, takže musím zostať v škole." poviem s jemným povzdychom. ,,Chápem..." ,,Dosť rečí, poďme sa konečne prejsť! Ukážem ti moje obľúbené miesta." ,,Ako povieš..." povedal s úsmevom otec a konečne sme vyrazili do mesta.
---------------------------------
,,Prepáčte, že meškám!" zvolal Kuroko, keď dorazil do telocvične.
,,No konečne, Tetsu! Kde si sakra bol?!" mrzuto sa ozval Aomine.
,,Ospravedlňujem sa. Zarozprávali sme sa s otcom..." povedal pokojne Kuroko.
,,Kde je Yuno, Kurokocchi?" opýtal sa ho Kise so strachom v očiach.
,,Keďže nemôže ešte trénovať, zostala s otcom, aby mu ukázala mesto." povedal Kuroko a išiel sa rozcvičiť.
,,V poslednej dobe sa o Yuno nejak moc zaujímaš, Ki-chan." ozvala sa za ním Momoi. Kisemu prebehli po tele zimomriavky a ihneď sa otočil na Momoi s falošným úsmevom.
,,L-len mám o ňu strach! Je na tom niečo zlé?!" povedal s roztraseným hlasom. Momoi sa na neho neveriacky pozrela, podozrivo sa uškrnula a radšej od neho odišla.
YOU ARE READING
Život so Zázračnou generáciou (KnB)
FanfictionAkashi Seijuro, Murasakibara Atsushi, Midorima Shintaro, Aomine Daiki, Kise Ryouta a Kuroko Tetsuya. Títo všetci tvoria baskedbalový tím strednej školy Teiko. Je to tím, ktorý nebol doposiaľ porazený. Jedného dňa spoznali dievča, ktoré im od základ...