Nasledujúce dni sme sa plne venovali tréningu. Po večeroch sme stvárali rôzne hovadiny, hrali karty alebo vymýšľali spoločenské hry. Posledný deň sme išli na miestnu pláž. Cestou tam sme si skrátili čas piesňami a hrami. Keď sme tam konečne dorazili, vyložili sme si veci z autobusu a išli si obsadiť nejaké miesto na pláži.
,,Nevideli ste Yuno a Momocchi?" zvedavo sa opýtal Kise.
,,Myslím, že sa išli prezliecť." odpovedal Midorima.
,,Nebuď taký vystrašený! O chvíľu sa vrátia." odvrkol Aomine, keď aj s ostatnými rozkladali stoly. Keď sme sa s Momoi prezliekli do plaviek, vrátili sme sa späť k chalanom aby sme im s niečim pomohli.
,,Dai-chan, môžeme vám s niečim pomôcť?" opýtala sa Momoi keď sme prišli k nim.
,,Ani nie..." povedal a pozrel sa našim smerom. Keď nás uvidel, celý sčervenal a z nosa mu vystrekla krv.
,,Y-Yu-Yuno?!" začervenal sa Kise.
,,M-môžeme vám nejak pomôcť?" začervenane sa opýtam.
,,Áno, mohli by ste pokrájať nejaké veci, čo budeme grilovať." povedal Akashi a ukázal s prstom na stôl za ním.
Jemne som prikývla a obe sme sa do toho pustili. O pár minút sme mali všetko nakrájané a pripravené na grilovanie. Hneď po nás svoju prácu dokončili aj chalani a spolu sme sa rozbehli k moru. Samozrejme to by nebola žiadna sranda, keby som aspoň sto krát neskončila pod vodou. Keď som už toho mala dosť, vyliezla som z vody, osušila sa, sadla si na deku a pozorovala ostatných.
,,Yuno, nepôjdeš ešte do vody?" opýtal sa ma Kise, keď vyšiel z vody a zamieril priamo ku mne.
,,Nie. Už mi začalo byť trochu zima..." poviem a prisuniem si kolená k brade.
Kise bez slova odišiel a o chvíľu sa vrátil späť aj s mikinou v ruke, ktorú mi nežne prehodil cez plecia. Potom si sadol vedľa mňa s jemným úsmevom akoby sa nič nestalo. Vtedy som si všimla, že má ešte mokré vlasy, ktoré ma začali trochu iritovať. Načiahla som sa pre uterák za mnou, kľakla si za neho a začala mu s ním šúchať vlasy.
,,Yuno? Čo to robíš?" opýtal sa prekvapene Kise.
,,Keď si nevysušíš vlasy, tak môžeš ochorieť..." sklesnuto poviem.
,,Aha..." usmial sa Kise.
---------------------------------------
Asi o tri hodiny sa už začalo ochladzovať. Rozložili sme si oheň a začali pomaly grilovať. S Momoi sme z reštaurácie priniesli čerstvý, teplý čaj, aby sme sa aspoň trochu zahriali než bude hotové jedlo. Z ruksaku som vytiahla fotoaparát a začala si hľadať ideálnu pózu na fotenie. Všetci si ma okamžite všimli s foťákom v ruke a snažili sa čo najlepšie zapózovať.
,,Povedzte sýr!"
,,SÝR!!" vykríkli všetci naraz.
YOU ARE READING
Život so Zázračnou generáciou (KnB)
FanfictionAkashi Seijuro, Murasakibara Atsushi, Midorima Shintaro, Aomine Daiki, Kise Ryouta a Kuroko Tetsuya. Títo všetci tvoria baskedbalový tím strednej školy Teiko. Je to tím, ktorý nebol doposiaľ porazený. Jedného dňa spoznali dievča, ktoré im od základ...