Marcus
Nór♥: a čo keď to dievča poznáš?:-*
Mmerka♥: a odkiaľ? Prosím ťa
Nór♥: ja nwm z triedy? Kamarátka? Možno
Mmerka♥: v triede ich nikto nepočúva a hovoria o nich ako o nagelovaných buzerantoch a kamošky nemám ani som nikdy nemala :'(
Nór♥: také pekné dievča ako si ty nemá kamarátov? To mi je ľúto prečo?
Mmerka♥: lebo som bohatá a môžem si všetko dovoliť a závidia mi preto ma šikanujú :'(
Pri tejto vete ma pichlo pri srdci moju princeznú nebude nikto biť počkať moju?Nór♥: čo? Daj mi meno toho hajzla čo zdvihol ruku na dievča a ešte k tomu moje dievča ;-)
Emma
Mmerka♥: čo? Aká som ja tvoja?
Nór♥: honey budem musieť končiť musím na tréning maj sa las♥
Mmerka♥: prečo sa tak ku mne správaš veď spolu nechodíme ale lichotí mi to záhadný krásavec papa♥
Mobil som odložila a furt premýšľala o Fredovi. Strašne mi za tých pár dní prirástol k srdcu. Rozmýšľala som aj o tom dievčati ktoré spomínal marcus v tom interview. Bolo by vtipné keby sa s Freda vykľubal Marcus Gunnarsen. Z rozmýšľania ma vytrhlo mamin krik na mňa. ,,Emma večera!" Vykríkla zbehla som dole d kuchyne a hneď ako som si sadla prišiel Ludko. Po večeri som išla do sprchy. Po sprche som sa prezliekla do pyžama od líčila si rozmazanú špirálu zo sprchy a potom som zaľahla spať zo snami o Marcusovi.
***O týždeň***
Crrr.... Ach už zasa počkať je sobota tak prečo mám nastavený budík na pol 5? Kašlať idem spať. *cink cink cink* bože kto otravuje. Á Fredom mi píše.Nór♥: ahoj♥
Nór♥: čo robíš? Sweety♥
Nór♥: ty ma ignoruješ?
Mmerka♥: dobré ránko diki za úžasné prebudenie a nie neignorujem ťa
Nór♥: prepáč nevedel som že spíš prepáč
Mmerka♥: dobre odpustené ja sa idem teraz naraňajkovať tak ti nebudem odpisovať max za pol hoďku som späť
Postavila som sa vyšla z izby zišla som dole do kuchyne kde bola len mama. ,,Dobré ránko kde je otec a Ludko?" povedala som a vybrala si z chladničky mlieko na granko. ,,Otec je v garáži niečo sa mu stalo s autom a Ludko išiel na brigádu" ,,Jáj a prečo si taká skleslá?" ,,Ale nič večer ti to poviem dobre?" Len so prikývla a venovala sa jedlu. Po raňajkách som išla do izby pre mobil na ktorom so si pustila M&M. Práve keď mi hrala pieseň First kiss mi cinkol mobil. Pozrela som sa kto mi píše a bol to Fredo.
Nór♥: už si dovečerala?
Mmerka♥: hej ale teraz si ma vyrušil v počúvaní mojej obľúbenej piesni
Nór♥: a to je aká? Honey
Mmerka♥: first kiss od M&M je úplne mega inak kedy dáme facetime? Chcem ťa moc vidieť
Nór♥: tak o 5 minút :-*
Mmerka♥: čo? okj
Keď som si umyla zuby tak som sa namaľovala ako vždy. Na sebe som mala legíny a tričko. Vyšla som z izby a už mi niekto volal bol to Fredo zdvihla som to ale bola len čierna obrazovka.,,Fredo zapni si kameru plosím" ,okej ale nebudeš nahnevaná" ,,prečo by som mala byť nahnevaná?" Nič mi nepovedal zapol si kameru kde bol vidieť 15 roční pekný brunet s blond melírom a krásnymi hnedými kukadlami. Nos a ústa mu neboli vidieť lebo mal šatku strašne mi niekoho pripomínal ale neviem koho.,,Čo to som až tak hnusný?" A ten hlas no ja odpadnem. ,,Nie si krásny priam až nádherný" ,,Ale na tvoju krásu nemám" povedal načo som sa začervenala.,,Si zlatá keď sa červenáš" a už sa červenám až na zadku.,,Ďakujem ale ja vôbec nie som pekná moje spolužiačky sú krajšie" ,,Tak to neverím" takto sme sa rozprávali celý deň. Večer okolo 11 u nás sme to ukončili ja už som bola pripravená na spánok ale to mi nemohol cinknúť mobil.
Nór♥: dobrú noc honey:-*♥
Mmerka♥: aj tebe krásavec♥
Ahooj nikto!!
Nová časť po cca dvoch dňoch ale boli sme preč a nebola tam wifi
Vote&koment
YOU ARE READING
ON A ONA (texting story)DOKONČENÉ
FanfictionDvaja odlišný ľudia. Ona Nórske dievča žijúce na Slovensku. Podla všetkých nudné dievča s ktorou sa nikto nebaví a robia jej naschváli. On slávny Nórsky spevák. Každý sa s ním a jeho dvojčaťom chce len stretnúť. Čo sa stane keď sa on cez neznámy úč...