25

2.2K 123 11
                                    

,,Pay no attention Noooooo Pay no attention"  začal mi zvoniť mobil. ,,No?" povedala som ešte z chraplavým hlasom. ,,Ahoj zlato kde si? Lebo ťa čakám pred domom" ozval sa Mac z druhej strany. ,,Do riti koľko je hodín?" vybehla som z postele a bežala dole. Nikde nebol nikto. Otvorila som dvere. ,,Ty si v pyžame?" ukázal na  moje kraťasi a tričko. ,,Poď do vnútra" ukázala som naňho. Vybehla som hore do izby a rovno do kúpelne.  ,,No a prečo si v pyžame?" objal ma okolo pásu Mac pri malovani. ,,Lebo som sa zobudila keď si mi volal"  usmiala som sa do zrkadla na Maca. ,,Tak ja ti idem zatiaľ vybrať oblečenie" usmial sa na mňa Mac a dal mi pusu na krk.  Keď som bola namalovaná išla som do izba. Marcus stál pred skriňou a vyberal nohavice.  Až teraz som si mohla všimnúť že mu to strašne seklo. Mal na sebe rúžové dlhšie tričko s čiernymi jeansami. Po chvíli sa otočil a skoro  dostal infarkt keď ma videl. Vypadli mu veci z ruky a chytil sa za srdce. ,,Prepáč ja som nevedela že sa zľakneš" prišla som ku nemu. ,,Som v pohode len som myslel že si ešte v kúpelni" zasmial sa. ,,Okej ja sa idem obliecť a bežíme do školy" zobrala som si teda veci a išla do kúpelne. To čo Mac vybral bolo vážne pekné. ,,No? je to dobré?" počula som hlas spoza dverí. Prišla om k dverám a otvorila ich. ,,Mám pocit že mi budeš častejšie vyberať outfity" zasmiala som sa a Mac somnou. ,,Poď rýchlo máme desať minút a mama nás hodí do školy" chytil ma za ruku a ťahal dole. Ešte že mám ruksak dole. V pred sieni sme sa obuli a obliekli bundy išli. Nastúpili sme do auta Anne. ,,A prečo nieste už v škole?" pozrela sa na Maca. ,,Prepáčte Mac ma išiel čakať ale mne nezvonil budík" povedala som skôr ako Mac. ,,Jáj v poriadku a už bežte sme tu" obaja sme ešte poďakovali a bežali do triedy. ,,Čo máme za hodinu?" pozrel sa na mňa Mac. ,,Nórštinu" Mac si zobral zo skrinky Nórštinu a bežali sme do triedy. Čo som sa čudovala že chodby sú prázdne aj keď je päť minút do zvonenia. V triede na nás všetci pozerali. Sadla som si vedľa Emilie a tá sa ma hneď začala vypytovať kde sme boli a podobne. Všetko som jej vysvetlila a začala hodina. Po hodne sme išli z babami vymeniť veci do skriniek. ,,Ehm...Emm môžem s tebou hovoriť?" pozrela sa na mňa Kaya. ,,Okej babi asi choďte do triedy" obe prikývli a vidali sa do triedy. ,,No čo potrebuješ?" oprela som sa o svoju skrinku. ,,No...včera u chalanov..." pozrela sa do zeme a začal sa hrať zo svojim  prstami. ,,Pozri mne to povedať môžeš ja ne hryziem" zasmiala som sa a Kaya sa na mňa pozrela. ,,No...Ja a Tinus..." zasa to naťahuje. ,,Hovor mňa sa vážne nemusíš báť" usmiala som sa na ňu. Už chcela niečo povedať ale zazvonilo na angličtinu. ,,Máš šťastie" ukázala som na ňu prstom. V triede už bola učiteľka a sakra. ,,Kde ste boli dievčatá?" ukázala na nás a založila si ruky na prsiach. ,,Ehm...na záchode" usmiala sa nevinne Kaya. ,,Dobre ale za meškanie idete obe odpovedať" usmiala sa a nás takým úsmevom že ha dostala som vás to bude peťka. ,,V pohode" zasmiali sme sa. Dali sme si veci na lavicu a postavili sa pred tabulu. ,,Dobre obe za jedna" povedala zapísala nám to. ,,Pani učiteľka ja po anglicky musím vedieť som američanka" zasmiala sa Kaya.
***
Celý deň v škole bol fajn. Len za nami asi dvakrát boli nejake dievčatá myslím že sa volali Nora a Ingrid a keď tak poviem vyzerali ako ku*vy. Práve idem s Kayou si odniesť veci do skrinky a ideme ku mne. ,,A čo si mi chcela vlastne povedať pred anglinou?" pozrela som sa na ňu keď som si otvorila skrinku. ,,No...že ja a Tin-" skočila jej do reči ta fuchtla Nora. ,,Ahojte" povedala tým jej odporným hlasom. ,,Potrebuješ niečo?" otočila som sa na ňu. ,,Áno, to že Macka a Tinuska necháte obe na pokoji lebo oni patria nám a mali chodiť s nami" ukázala na seba a potom na Noru Ingrid. Ja som sa začala  smiať. ,,Čomu sa smeješ?" založila si ruky na prsiach Nora. ,,Tomu že Mac ani Tinus by vás dve nechceli" Kaya sa začala tiež smiať. Obidve sa otočili a odišli. ,,Poviem  ti to u vás" iba som prikývla a obliekla si bundu a vydali sme sa ku nám.  Chalani museli ísť do nahrávacieho štúdia takže rovno po škole išli preč.  U nás sme si zo špajze zobrali čipsy chrumky a colu a sadli sme si na sedačku v obývačke. ,,No čo sa stalo?" prehovorila som po chvíli čo sme pozerali Skam(je to dosť dobrý nórsky seriál ak by niekto nevedel). ,,No...včera u chalanov sa medzi mnou a Tinusom niečo stalo..." celý čas mala sklopenú hlavu ale keď to dopovedala tak sa na mňa pozrela a bola celá červená ako paradajka. ,,Čo sa stalo?" usmiala som sa na ňu. 

Marcus

,,Čo ti je?" sadol som si k Tinusovi v štúdiu a celý čas je zamyslený a nikoho nepočúva. ,,Marcus ja som srab" pozrel sa na mňa. ,,Prečo? Nie si srab" usmial som sa naňho. ,,Som neviem povedať dievčati čo sa mi páči že ju milujem" dal si hlavu do dlaní. ,,Myslíš Kayu?" iba prikývol. ,,Čo sa stalo?" oprel som sa lakťami o stehná. ,,Proste včera u nás to bolo úžasne, zabávali sme sa pozerali film a potom na stala chvíľa na ktorú nikdy nezabudnem....proste sme sa bozkávali ale ja som srab a nemohol som jej to potom povedať"  znova si dal hlavu do dlaní a začal si niečo mrmlať. ,,Tinus nie si srab len sa bojíš že ťa odmietne...ale Kaya je do teba zamilovaná a to je vidno dosť" potľapkal som ho po chrbte. ,,Chalani ide sa domov máte na dnes koniec" prišiel za nami otec. Obaja sme sa postavili a zamierili si to ku východu kde bolo pár fanúšičiek. Odfotili sme sa s nimi a išli domov...

Hei folk!!!
nová časť lebo slečna @@_kaja269 si ju vypýtala a vyžobrala si dve takže dnes budú dve časti. Inak v ja spolu s Kayou budeme robiť v Ba zraz v sobotu 25.11 od 12:30 do cca 16-tej v sade Janka Kráľa odtiaľ by sme išli niekam inam. Kto by mal záujem prísť píšte do komentov. Každý vote🌟 a sladký komentík💭 zahreje pri srdiečku plnom Marcusa😍😂. Heiii ❤❤❤Lovujem vás

ON A ONA (texting story)DOKONČENÉWhere stories live. Discover now