Venované:
betuliiik
LuckaGunnarsen
_kaja269A-ako ste na to p-prišli? Jasné že sa n-nám nepáčia" zakoktala sa Thea a na konci sa zasmiala. ,,Ježíš ale nám povedať môžete mi im to nepovieme" zasmiala som sa. ,,N-no dobre. Páčia ale ticho!" Ukázala na nás varovný prst Emilia. ,,A ktorej ktorý?" Zavrela som skrinku a vidali sme sa smer trieda. ,,Mne Mathias a Emilií Magnus" ukázala prv na seba a potom na Emili Thea. ,,Boli by ste pekný pár" usmiala som sa na ne. ,,Hmm...len že oni o nás nestoja...nikto o nás nestojí" sklopila pohľad Thea. ,,A to odkiaľ viete?" Otočil sa na nich Kaya. ,,Pretože majú na lepšie ako sme mi" povedala Emili a nahrnuli sa jej slzy do očí. ,,Hmm...ja si myslím niečo iné, keďže na vás teraz pozerajú" kývla Kaya hlavou smerom ku Mathiasovi a Magnusovi. Keď si všimli že sa na nich pozeráme tak sa usmiali. ,,Vidíte?" povedala som a zasmiala sa. Prišlu sme do triedy a sadli si na miesta.
***
Konečne koniec školy. S Kayou sme si pobrali veci a zamierili si to ku východu. Ale to nás nemohli zastaviť tie dve kravy. ,,No čo ty a Tinusko?" Skrížila si ruky na prsiach Nora. ,,Hmm...a čo ťa to trápy?" Zasmiala sa Kay. ,,Nerob zo seba ešte sprostšiu ako vyzeráš no načo to asi chcem nato aby som ho mohla zbaliť" zasmiala sa Nora a Ingrid s ňou. Všimla som si ako Kaya zatla peste a držala sa aby jej nevlepila. Obe sme ich obišli a vyšli zo školy. ,,Počkajte!" Niekto zakričal. Obe sme sa otočili a utekali za nami Thea a Emilia. ,,Čo potrevujete?" Zasmiali sme sa. ,,Kto ide na rande s Mathiasom a Magnusom?" Obe sa zasmiali. ,,Vy?" Prikývli. Obe sme objali. ,,Gratulujeme" povedala Kay. ,,Vidíte mi sme vám to vraveli" ukázala som na nich a obe prikývli. ,,Okej ja musím ísť. Majte sa" objala som ich a išla smer domov.Prišla som domov a v pred sieni si všimla že tu má niekto topánky. Lenže neboli ani mamine ani otcove jedine. Vošla som do obývačky a na sedačke sedel Ludo. ,,Ludko!" Vykríkla som. On sa postavil a ja som ho objala. ,,Chýbal si mi" natiskla som sa na neho. ,,Aj ty mne krpec" v objatí sme stáli ešte hodnú chvílu ale nám to nevadilo. ,,A čo tu robíš? A kde je Lucia?" Opýtala som sa keď sme sa od seba odtiahli. ,,N-no o to ide" poškrabal sa za zátylkom(???). ,,Čo ste sa rozišli?" Spýtala som sa a on sklopil pohľad. ,,To mi je lúto" dala som mu ruky na ramená. Pozrel sa na mňa zo slzami v očiach. V živote som nevidela Luda plakať. ,,Čo sa stalo?" Sadli sme si na sedačku. ,,P-proste balila mojich kamarátov t-to som niako prežil ale keď som raz p-prišel domov...p-proste som ju načapal s R-rasťom v p-posteli" zložil si hlavu do dlaní. Objala som ho okolo ramien. ,,A rodičia vedia že si tu?" Spýtala som sa keď sa trochu ukľudnil. Prikývol. ,,No poď pôjdeš a vybaliť okej?" Postavili sme sa a ja som mu ukázala izbu vedľa mojej. V mojej izbe som padla do postele. Začal mi zvoniť telefón vybrala som si ho z vačku a pozrela sa kto volá. Mama<3 Hovor som prijala a telefón si priložila k uchu. ,,Áno mami?" Spýtala som sa. ,,Ahoj zlatíčko, chcem ti len povedať že príde Ľudko" zasmiala sa. ,,Hej viem už som s ním rozprávala" ešte chvílu sme sa s mamou rozprávali dokým som si nevšimla čas a ucedomila si že o pol hodinu mi začína tréning. Hovor som zrušila zbalila si veci do športovej tašky a utekala na tréning.
***
,,Konečne doma" povedala som oeď som vošla do domu. ,,Ahoj" pozdracila som otca a Ludko ktorí sedeli pri telke a pozerali niaky film. ,,Ahoj" ani jeden sa na mňa nepozrel. ,,Mama je v kuchyni?" Ukázala som do kuchyne. Obaja len prikývli. Zamierila som si to do kuchyne kde mama pripravovala večeru. ,,Ahoj" dala som jej pusu na líce. ,,Ahoj ako bolo v škole?" Otočila sa na mňa. ,,Ále v pohode písali sme test z angliny" usmiala som sa a sadla si na linku. ,,Prosím ťa bideš toto miešať ja zatiaľ nakrájam zemiaky" zoskočila som z linky a začala miešať omáčku. ,,Inak kde máš Marcusa?" Spýtala sa mama. ,,Oni sú vo Fínsku ale dnes by mali prísť" pozrela somsa na ňu. ,,A čo robia vo Fínsku?" Uchechtla sa mama. ,,Včera otvárali ich prvý obchod Popup store a včera večer tam mali koncert" ešte chvílu sme sa rozprávali a potom som išla do izby sa prezliecť. Prezlečená v domácom takže čierne legíny a vínové tričko som si lahla na postel. Prechádzala som sociálne siete keď mi zavolal Mac. ,,Ahoj princezná" ozval sa z druhej strany Macov hlas. ,,Ahoj krásavec" zasmiala som sa. ,,No čo je nové doma?" Počula som v pozadí šuchot. ,,Ani nič okrem toho že tu máme možno dva nové páriky" uchechtla son sa nad spomienkou ako za nami Thea a Emilia bežali. ,,Koho prosím ťa" zasmial sa Mac. ,,Možno Emiliu, Magnus a Thea a Mathias" ,,Už sa hentý dvaja konečne schopili a pozvali ich na rande mi povedz" znova sa zasmial. Ježíš ako ja milujem ten jeho smiech. ,,Presne tak" zasmiala som sa tiež. S Macom som volala do vtedy dokým ma nezavolali na večeru. Mac vravel že prídu okolo desiatej takže zajtra ma bude čakať pred domom. Po večeri som išla do sprchy a spať.
***
"Crrrn crrrn" zobudila som sa na budík. Vyliezla som z mojej vyhriatej postielky a zamierila si to do kúpelne kde som vykonala rannú hygienu. Pred skriňou som strávila asi desať minút. Obliekla som sa(média) a zobrala ruksak a išla sa naraňajkovať. Dole boli všetci. ,,Dobré ránko" dala som mame a otcovi pisu na líce. ,,Ahoj" odzdravili. Keď som raňajkovala tak niekto zazvonil. Postavila som sa lebo som vedela že je to Mac. Dala som mame aj otcovi znova pusu a zobrala si ruksak a išla sa obuť. Hodila som na seba bundu a všimla si že za mnou stojí Ludo. ,,Čo tu tak stojíš?" Otočila som sa naňho nechápavo. ,,Chcem vidieť kto po teba prišiel čo máš priateľa?" Zasmial sa. ,,A aj keby nieje to tvoja vec" hodila som si ruksak na chrbát a otvorila dvere. Marcus bol opretý o verandu s rukami vo vačkoch a pozeral do zeme. Keď si všimol že som otvorila dvere pozrel sa na mňa a hneď sa usmial. ,,Ludko tot je Marcus Marcus Ludko môj brat" predstavila som ich. Obaja si podali ruky a Ludko mu niečo pošepkal a Marcusov výraz nevyzeral moc pekne. ,,Dobre Ludo mi musíme do školy" odtiahla som ho a vybrali sme sa do školy. Keď sme boli ďalej od domu som zastavila. Marcus sa na mňa nechápavo pozrel. Podišla som ku nemu. Už somto nemohla vydržať a spojila naše pery. Marcus si obmotal ruky okolo môjho pása a ja som ruky spojila za jeho zátylkom(bože prečo mi to tak čudne furt vyznie a v češtine to vyznie v pohode😂). Po chvíli sme sa museli odtiahnuť kvôli nedostatku vzduchu ale furt sme stáli v objatí. ,,Milujem ťa" prehovoril po chvíli. ,,Aj ja ťa milujem ry moje bábo" zasmiala som sa nad tou prezývkou. Do škply sme prišlj chvílu pred zvonením ale stihla som si všimnúť Kayu a Tinusa s prepletenými prstami a Noru s ingrid ako nás obe zabíjajú pohľadmi...Hei folk!!!
Tadá...dnes trošu dlhšia časť ale som chorá a potrebujem sa vyliečiť kvôli Kajuške❤. Takže dnes alebo zajtra čakajte novú časť. Inak ďakujem za 16k prečítaní a skoro 2k vote ste neskutočný popravde v živote som nedúfala že budem mať 1k prečítaní a už tu máme toľkoto😙😙Každý vote🌟 a sladký komentík💭 zahreje pri srdiečku plnom Marcuska💙Heiii ❤❤❤lovujem vás
Pieseň: 🏂🏂
YOU ARE READING
ON A ONA (texting story)DOKONČENÉ
FanfictionDvaja odlišný ľudia. Ona Nórske dievča žijúce na Slovensku. Podla všetkých nudné dievča s ktorou sa nikto nebaví a robia jej naschváli. On slávny Nórsky spevák. Každý sa s ním a jeho dvojčaťom chce len stretnúť. Čo sa stane keď sa on cez neznámy úč...