♥15♥

2.3K 135 6
                                    

Deň D:

Dnes je deň D aj keď neviem prečo by to nemohol byť deň F alebo C ale to je teraz nieje podstatné. Za tie necelé dva týždne mi Fred písal každý deň ale ja som mu povedala ak sa mi neukáže bez šatky nech mi nepíše. Vyšuchtala som sa z postele a namierila si to rovno do kúpelne kde som vykonala rannú hygienu a namalovala sa. S vlasov som si spravila dva boxerské copy. V izbe som si obliekla čierne roztrhané rifle, čierne tielko a bielu mikinu Like it Like it. Zobrala som si vak čo som si vyrobila zo znakom chalanov kde som si hodila peňaženku darčeky pre chalanov a veľkú dvoj metrovú slovenskú vlajku. Zobrala som si mobil s postele a dala do zadného vačku na rifloch a utekala dole sa naraňajkovať. Prišla som do kuchyne a všetci sedeli za stolom. ,,Dobré ránko" sadla som si za stôl. A začala jesť chleba s nutellou. ,,Dobré" odzdravili všetci zborovo. ,,To už si pripravená na koncert?" pozrel sa na mňa Ludko nechápavo. ,,Hej ale ešte pred začiatkom o cca 2 hodiny pristávajú na letisku. A ja a asi ešte 10-15 dievčat sa stretávame o pol desiatej na Patrónke"(autobusová zastávke v Bratislave) postavila som sa a teraz už s prázdnim tanierom odišla do kuchyne. ,,No tak to neviem či stíhaš" povedal úplne skľudom. Vybrala som si mobil s vačku a pozrela sa na čas 9:04. ,,Čo do ri-boha" sekla som sa v slove lebo som si uvedomila že som pri rodičoch. Schmatla som vak a utekala do predsiene. Obula som si čierne yeezy s bielym pruhom. ,,Em tu máš niake peniaze na lístok, pitie, jedlo a na niaky merch od chalanov" mama mi do ruky podala pädesiatku. ,,Mami ale ja mám pe-" nedopovedala som lebo mama odišla. Rýchlo som si ich dala do peňaženky a otvorila dvere. ,,Tak ďakujem a ahój večer som doma" vybehla som z domu. Utekala som na zastávku lebo o päť minút mi ide bus. Pribehla som ku zastávke kúpila si lístok a čakala na bus. Zatial som si rozmotala slúchatká a pustila hudbu lepšie povedané JB,M&M a horkýže slíže a podobne.(nechala som sa inšpirovať sebou) Prišiel bus ja som nastúpila a sadla si úplne dozadu. Sledovala som okolie dokým si kumne niekto nesadol. Otočila som hlavu od okna ku dvom dievčatám čo sa rozprávali. Jedna mala na sebe modré rifle a mikinu first kiss a druhá biele rifle roztrhané na kolenách a crop-topovú mikinu s h&m od chalanov. Asi zaregistrovali že sa na nich pozerám lebo sa na mňa pozreli pohladom alá "čo čumíš" ja som si rozopla bomberu čiernu a vykukla na nich mikina like it like it. ,,Počkaj ty si Emma že?" prikývla som. ,,Som Ela a toto je Tatiana" ukázala na seba a potom na druhé dievča. ,,Teší ma" dala som si slúchatká z uší a schovala do vaku. ,,Kedy majú vlastne pristáť?" opýtala sa Tatiana. ,,O počkaj" pozrela som sa koľko je hodín. ,,O pol 12 a tri minúty" odložila som mobil do vačku. ,,A odkial to vieš?" ,,Oni to včera dávali na my story že zajtra o 11:33 na letisku v Bratislave" iba lrikývli a postavili sme sa lebo budee vystupovať. Autobus zastavil a my sme vystúpili obzreli sme sa okolo seba a videla som partiu dievčat s m&m vecmi na sebe. Rozišla som sa smerom ku nim a Ela a Tatiana ma nasledovali. ,,Ahojte" pozdravili sme všetky naraz. Načo sme sa začali smiať a všetci na nás pozerali ako na debilov. ,,No Emmi ty si tu mala buť prvá a nie medzi poslednými" ozvala sa Kika. Kika je moja super ibf zpoznali sme sa cez m&m. ,,Aj ja ťa zdravím Kikuš" objali sme sa ako zo všetkými. Kecali sme dokým neprišiel autobus. Nastúpili sme a všetci na nás pozerali čudne ale nás to netrápilo. Celú cestu sme predebatovali aj o m&m otom ako sa tešíme ale aj Freda. Prišli sme na letisko bolo 11:15. Začali sme na tabuli hladať let z nórska. ,,Mám to gate C5" vykríkla Majka tak nahlas že sa na nás vela ľudí pozrelo čo kričíme. Rozbehli sme sa správnim smerom. Keď sme pri ňom stálija som vybrala vlajku a Majka vybrala čierny reprák kde pustila piesne. Spievali sme dosť nahlas niektorý ľudia sa na nás pozerali či nám nešibe a turisti si nás fotili a točili. Ja som si to točila na instagram. ,,Babi je 31" schovala som mobil. ,,Pusti Mybil" majka prikývla a pustila. Začali sme spievať keď som uvidela dve blonďavé hlavy nahrnuli sa mi slzy do očí. Dvere sa otvorili a vyšli chalani s otcom a sbskov. Keď si nás všimli hneď sa im úsmev rozšíril. Vidali sa smerom ku nám. ,,Ahojte babi" začal Marcus. Bol strašne sexy krajší ako na fotkách. ,,A-ahoj" zakoktali sme sa všetky. ,,Čakáte dlho? na nás?" všimla som si že nikto nieje schopný slova tak som sa toho ujala ja. ,,Nie asi 10minút" pozreli sa na mňa a usmiali sa skoro som sa roztopila. ,,Môžme sa s vami odfotiť?" ozvala sa Kika ktorá stála na druhej strane a držala vlajku. ,,Jasné oci odfotíš nás?" kika podala Martinusovi mobil a on ho podal Kjellovi.(?😂) Chalani si čupli a odfotil nás. ,,Ďakujem ja vám to potom pošlem babi" chalani sa s každou odfotili ja som sa postavila na koniec a vybrala si centro fixku aby sa mi podpísali na môj priesvitný obal na Iphone 7 plus.(#reklama) Prišla som na radu a s oboma sa objala Marcusovi som dala do ruky taštičku s darčekom a Martinus tam hneď nakukoval. ,,Čo sme dostali od..." zasekol sa ,,Emmi a to je Marcusove tvoje je tu" ukázala som na fialovú taštičku pre Tinusa. Položili si to na zem a odfotili sa so mnou. ,,Podpíšete mi ešte obal?" ukázala som na obal na telefóne. ,,Oci nemáš centro fi- už nič" podala som mu do ruky fixu a podpísal sa a potom Martinus. ,,Ďakujem" objala som ich znova. ,,Dievčatá tak vidíme sa na koncerte snáď" povedal Tinus a ukázal na každú. ,,Jasné mi už ideme pred halu pomali" ozvala sa Maja. ,,Okej majte sa ahoj užite si koncert" zakývali nám a pobrali sa preč. ,,Aj vy konečne budete počuť výborní spev mmerov" zakričala som na nich. ,,Dobte už sa tešíme" ukázali palce hore a stratili sa v dave ľudí. Keď sme ich už nevideli začali sme vrieskať ako pošahané. Ihneď som fotku aj video čo som natočila postla na Fan page a osobný instagram. ,,Nejdeme na starbucks?" opýtala sa Renáta. Všetky sme prikývli a vidali sa smer starbucks.
Marcus
Stratili sme sa v dave ľudí a ja furt rozmýšľam nad Emmou je o dosť krajšia ako na fotkách. ,,Marcus počúvaš?" prebral ma z tranzu hlas Tinusa. ,,Č-čo? hej počúvam" ,,Hej čo som potom vravel?" skrížil ruky na prsiach a skrivil obočie. ,,No dobre čo si vravel?" vzdal som sa. ,,Že sme sa stratili" zkonštatoval Tinus. Vybral som mobil že idem zavolať otcovi ale počul som anďlský hlas mojej krásaviece. Nie tvojej ale Freda a ani toho dlho nie...

Hei folk!!!
Ospravedlňte ma že nevišla kapitola skôr ale pochopte učenie.😥😥No a teraz veselšia vec vy ste sa zbláznili? pár dní nevidám kapitolu a je tu skoro 3k? Inak ďakujem za 400🌟 ste úžasný. A ešte krajšia vec dňa 4.10.2017 logicky sa stal môj jedeň z najobľúbenejších dní pred ním je koncert M&M a za ním spoznanie m&m a to oni mi na mojej fanpagei lajkli a komentovali fotku(viď média) ja plačem ešte teraz a pochopte ja mám nabudúci týždeň v piatok 13-te narodeniny a oni toto😥😥 ja to ešte teraz predýchavam.😂Tak iba som sa pochválila ale to vás nezaujíma každý vote🌟 a sladký komentík💭 ma zahreje pri srdiečku. Heiii
Lovujem Vás😘😘

ON A ONA (texting story)DOKONČENÉDonde viven las historias. Descúbrelo ahora