Venované:
MMer_Hruskovaa
zuzkapast
KingMacTinusEmma
Je večer ja som už naučená najedená a sedím na posteli a rozmýšľam či otvoriť tú obálku alebo nie. Po chvíli rozhodovania sa rozhodnem že to nechám na zajtra. Postavím sa z postele vezmem pyžamo a idem do sprchy. Po sprche si to zamierim rovno do postele.
***
Ráno som sa zobudila asi desať minút pred budíkom. Za tých pár minút som prezrela sociálne siete a prečítala si pár komentov pod fotkou mňa a Maca. Boli tam pekné komenty že nám to pristane ale aj nenávisté komenty typu som odporná, že ja sa ku nemu nehodím alebo chcem ho len pre peniaze. Pri tej poslednej som sa musela zasmiať pretože mne je to tak jedno či má peniaze aj ja ich mám. Pozrela som sa na čas a zistila že nestíham. Vybehla som z postele rovno do kúpelne. Bez zaklopania som tam v behla ale to som robiť nemala. Ludko stál pred zrkadlom len v uteráku. ,,Prepáč" rýchlo som zavrela dvere. Ako nemôžem povedať že Ludko neni pekný ale je to môj brat. Po piatich minútach vyšiel z kúpelne už oblečený. Vbehla som do kúpelne a vykonala rannú hygienu. Korektorom aj make up som sa snažila zakryť ten cucflek a bola som úspešna. Už umytá a namalovaná som sa postavila pred skriňu. Zobrala som prvé veci čo mi padli do ruky a obliekla si ich. Nebolo to tak strašné. Zobrala som si veci a zbehla dole. V predsieni som si položila ruksak a išla do kuchyne. V kuchyni bol Ludko a mama takže otec už je v práci. ,,Ahoj" dala som jej pusu na líce a sadla si ku stolu kde už boli položené raňajky. Najedla som sa a išla sa obuť. Dala som si bundu a hodila na chrbát ruksak. ,,Ahooj!" zakričala som pred odchodom. Otvorila som dvere a ako vždy krásne oblečení stál pred dverami Mac. ,,Ahoj kráska" objal ma okolo pása. ,,No ahoj" dala som si ruky okolo jeho krku. Pritiahol si ma bližšie ku sebe a pobozkal. ,,Chýbala si mi tých pár hodín" zasmiali sme sa. ,,Aj ty mne" preplitli sme si prsty a vybrali sa do školy. ,,No to sa ani nepýtaj ako otec vynadal Tinusovi" zasmial sa Mac. ,,Prečo?" Nechápavo som sa pozrela. ,,Lebo prišiel domov od Kayi s tromi cucflekmi" keď to povedal dostala som záchvat smiechu. ,,To vážne?" Mac prikývol. Pred školou som sa rozdelila s Macom ja som išla ku dievčatám a on za Tinusom a chalanmi. ,,No ahooj" objala som sa s babami. ,,No čo aké boli rande?" Lakťom som buchla Theu. ,,Výborné" začali sa obe rozplívať. ,,Tak to ale chceme detaily" zasmiala sa Kaya. Začala tam Emilia polhodinový výklad o jej rande s Magnusom. Chvíle sme sa dosť nasmiali. ,,Takže spolu chodíte?" Ukázala som na ňu. ,,Jop" vypískla ako malá. ,,A ty s Mathiasom?" Thea len prikývla. Prišli sme do triedy a posadili sa na miesta. ,,My píšeme z fyziky?" Vyvalila oči Kaya. Všetky sme prikývli. ,,No dúfajme že to Tinus vie inal som v p...pytli" zasmiali sme sa. Do triedy vošli chalani a Nora s Ingrid si hneď začali sťahovať tričká nižšie aby mali väčší výstih. ,,Ahojte chalani" prehovorila tým jej odporným hlasom Ingrid. ,,Čau" odpovedali naraz s nezáujmom.
***
"Crrrn crrrn" zvuk zvončeka sa rozniesol celou triedou. Všetci sme si zbalili veci a vyšli z triedy. ,,Konečne piatok" dobehla ma Kaya. ,,No...konečne" otvorila som skrinku. ,,Čo robíš zajtra?" Zavrela svoju skrinku Kaya a oprela sa o ňu. ,,Neviem asi budem doma oddychovať ale ak chceš môžme si dať u nás filmový maratón" zasmiala som sa. ,,Okej ešte sa dohodneme...tak sa maj" objali sme sa a Kaya sa rozbehla ku východu. Zasmiala som sa nad ňou a obliekla si bundu a zavrela skrinku. Išla som okolo Macovej skrinky a nemohla si nevšimnúť bozkávajúci pár pri Macovej skrinke. Hneď som spoznala že to sú Mac a Ingrid. Prišla som ku nim a odtiahla ich od seba. ,,Hej že ma miluješ...si len obyčajný hazel nič iné...ja ti dám druhú šancu a ty spravíš toto...si úbožiak" slzy mi začali tiecť z očí. Otočila somsa na imaginárnom opätku a rozbehla sa von zo školy. Posledné čo som počula ako na mňa niečo Mac kričal. Keď som prišla domov zavrela som dvere a skĺzla sa po nich dole. Kolená som si pritiahla bližšie k telu a rozplakala sa na novo. ,,Emm? Čo sa stalo?" Objal ma okolo ramien Ludko. ,,J-je to l-en o-o-obyčajný hajzel" rozplakala som sa ešte viac. ,,Kto? Marcus?" Prikývla som. ,,Čo sa stalo nech viem prečo mu rozbiť hubu" začala som zhlboka dýchať. ,,O-on bozkával s-a s-s triednou š-š-šlapkou" pritlačila som si ešte viac kolená ku hlave. Ludko ma zobral do náruče a odniesol do izby kde ma položil na posrel. ,,Počkaj tu do pol hodiny som doma a nerob blbosti dobre?" Pohladilma po chrbte a ja som prikývla. Ludko odišiel z izby. Popri plakaní ma napadlože som chcela otvoriť ten list. Nahla som sa ku stolua zobrala ho do ruky a pomaly začala otvárať. Keď som ho otvorila vybrala som list a nejakú fotografiu. Na tej fotke bol pár. Bozkávali sa. Podla vlasov a toho outfitu som spoznala že to je Mac. Schmatla som do ruky list aj fotku a odhodila ich preč. Čo najdaľej odomňa.Marcus
,,Nie Emmi počkaj..." kričal som za ňou ale ona ma nepočúvala. ,,Ďakujem veľmi pekne ty suka" otočil som sa na Ingrid ktorá si lízala a kúsala do dolnej pery. ,,Nemáš začo krásavec, ak budeš chcieť môžme zopakovať alebo skúsiť aj niečo viac" priblížila sa ku mne a začala mi dávať bozky na krk. Rýchlo som sa odtiahol a zobral veci. Rozutekal som sa zo školy preč. Pribehol som domov. Doma bol len Tinus. ,,Ahoj čo si taký s-" nedopovedal lebo niekto zazvonil. Podišiel som ku dverám a otvoril. Ani som sa nestihol spamätať a už ma niekto držal natlačený pri stene. ,,Ty hovädo niečo som ti povedal o tom že ak niečo spravíš Em tak si mŕtvy. A je mi jedno či pôjdem do basy alebo ma zabijú tvoje fanúšičky ty nebudeš ubližovať mojej malej sestričke" dosť to bolelo ako ma Ludo držal natlačeného na stene. Už mu asi ruply nervy a strelil mi poriadnu do nosa. Padol som na zem a chytil sa za nos. ,,Čo sa tu deje? Marcus!" Vykríkol keď ma videl ako mi tečie krv z nosa. ,,Kto ste? A čo tu chcete?" Nechápavo sa naňho pozrel Tinus. ,,Som človek ktorý už nikdy nedopustí aby sa on priblížil k Emme je ti to jasné?" Ukázal na mňa prstom. ,,A-ale ja ju milujem" na konci vety sa mu zlomil hlas. ,,Keby ju miluješ tak sa nebozkávaš s inou ty blbec" Ludo ma obišiel a odišiel z nášho domu. ,,Čo si ty zas porobil prosím ťa" tleskol Tinus...
Hei folk!!!
Neviem kto mi do poslednej časti písal nech spravím nejakú drámu tak snáď môže byť.😂😂 Inak ďakujem moc za 18k prečítaní a 2k votov(???)ste úžasný❤Každý vote🌟 alebo sladký komentík💭 zahreje pri srdiečku plnom Marcuska💙💙 Heiii ❤❤❤lovujem vás
Pieseň: 🔥⬆
KAMU SEDANG MEMBACA
ON A ONA (texting story)DOKONČENÉ
Fiksi PenggemarDvaja odlišný ľudia. Ona Nórske dievča žijúce na Slovensku. Podla všetkých nudné dievča s ktorou sa nikto nebaví a robia jej naschváli. On slávny Nórsky spevák. Každý sa s ním a jeho dvojčaťom chce len stretnúť. Čo sa stane keď sa on cez neznámy úč...