Venované:
zuzkapast
Papaja_Pineapple
Jane_Gunnarsen Jane ty si mi venovala niekoľko kapitól tak aj ja ti jednu venujem❤❤❤❤Marcus
Sedím na sedačke a prezerám sociálne siete. Keď do miestnosti prišiel nahnevaný Tinus. Sadol si ku mne a hlavu si zložil do dlaní. ,,Čo sa stalo?" prisadol som si ku nemu bližšie. ,,Kaya sa pobila s Norou" pozrel sa na mňa. ,,No a?" nechápavo som sa naňho pozrel. ,,No a niekto to dal na instagram a ja nie že by som sa opýtal na to Kayi ako to bolo proste ja som debil a musel som jej dať pauzu. A pred chvílou mi vinadala ešte Emma a zistil som to čo nechceš vedieť....a-a Kaya mi nedá šancu..." Tinus sa na mňa pozrel zo slzami v očiach. ,,Čo ti povedala Emma?" Objal som ho. ,,Ale nezbiješ potom tie osoby lebo by si mal veľký prúser" zasmial sa Tinus. ,,No hovor" odtiahol som sa od neho. ,,Emmu v-včera...zbili Ingrid s Norou..." sklopil pohľad a ja som chvíľu premýšľal. Až keď mi došlo čo povedal rýchlo som sa postavil zo sedačky a višiel z miestnosti. Prečo mi to nepovedala? Bála sa? Prečo ju zbili? Veľa otázok na ktoré som nepoznal odpoveď. Vybral som mobil z vačku a už som chcel vytočiť Emmine číslo keď ma zastavil otec. ,,Kam ideš o chvíľu začínate bež sa pripraviť" už som chcel niečo namietnuť ale otec len ukázal na dvere s ktorých som pred chvíľou višiel. Iba som prikývol a zamieril si to ku dverám. Otvoril som a Tinus tam ležal na posteli a pozeral sa na strop. ,,Tinus spametaj sa o chvíľu ideme na otváranie Popup store" čupol som si ku nemu. ,,Čo mám robiť? Ona mi to neodpustí" pozrel sa na mňa. ,,Ale odpustí veď ťa miluje" usmial som sa naňho a postavil sa.
Emma
S Kayou už pozeráme asi piaty diel Riverdale ale obe nás to baví. Už sme ziedli aj nuttelu a skoro všetky sladkosti no my to potom budeme musieť dať dole. ,,S kým si vlastne volala v mojej izbe?" Pozrela sa na mňa Kay pred tým než zapla šiestu časť. ,,Ehm...s Tinusom...ale ja som mu len vinadala a povedala mu ako to bolo a...povedala som mu aj to že ma Ingrid s Norou zbili" posledné slovo som zašepkala a slopila pohľad. ,,Čo spravili?!" Pozrela sa na mňa Kaya rozzúrene. Postavila sa ale ja som ju chytila za ruku a stiahla naspäť. ,,Marcus o tom vie?" Povedala po chvíli ticha. ,,Už asi hej..."konečne som sa na ňu pozrela a mala v očiach plamene. Takto nahnevanú som ju v živote nevidela. ,,Ukludni sa prosím" pozrela som sa na ňu smutne. ,,Hm...dobre ale keď sa to stane nabudúce mi to hneď povieš" ukázala na mňa varovným prstom. Prikývla som. Kaya pustila ďaľšiu časť a pozerali sme. Dokým nás nevyrušil znova Kayin telefón. ,,Čo chceš?" Nepozrela sa kto jej volá a hneď to zdvihla. ,,Ježíš prepáč mami ja som myslela že si niekto iný prepáč" zasmiala sa Kaya. Po asi desiatich minútach hovor zrušila. ,,Budeš tu dnes a ďaľších pár dní spať?" Zasmiala sa Kaya. Prikývla som. ,,Okej ale musím si ísť po veci" zasmiala som sa a postavila sa. ,,Okej ideme ku tebe" zavelila Kaya. Obe sme sa obuli a vyrazili ku mne. Pred do mom som vybrala s bundy kľúče a otvorila som. ,,Ahojte!" Vykríkla som keď sme vošli. ,,Ahojte?" Pozdravila mama. ,,Mami že môžem ísť na pár dní prespať ku Kayi? Jej rodičia išli na služobku" prosebne som sa na ňu usmiala. ,,Hm...no dobre" obajala som ju. ,,Tak ale aspoň sa navečeriate dobre?" Otočila sa a zamierila si to do kuchyne. ,,Okej ja sa idem zatiaľ pobaliť" zakričala som na mamu. Obidve sme vybehli do mojej izby kde som si do kabely začala skladať pár vecí a učebnice. Keď som bola zbalená tak mi začal zvoniť mobil. Vybrala som si ho z vačku na rifloch. Bábätko💛😙 Zdvihla som to. ,,Ano?" Usmiala som sa. ,,Ahoj prepáč chcel som ti zavolať skôr ale nebol čas" zasmial sa. ,,V poriadku, inak kedy prídete?" Pozrela som na Kayu a tá začala kývať hlavou. ,,Zajtra. Inak prečo si mi to nepovedala? To ti za to tak nestojím že mi tajíš veci?" Povedal dosť smutne. ,,Mac ja som ti to chcela povedať ni nebolo kedy. A...prepáč už to nespravím" povedala som. ,,Dobre ale takétk veci mi hovor dobre? Lebo keď sa ti niečo stane tak sa budem s toho obviňovať ja" furt mal smutný hlas. ,,Neboj, a ako sa tam máš?" Zmenila som téma a sadla si na otáčaciu stoličku. ,,Dobre ale chýbaš mi" zasmiala sa. ,,Aj ty mne" usmiala som sa aj keď som vedela že ma nevidí. ,,Inak Tinus odkazuje nech mu prosím zdvihne Kaya mobil chce sa ospravedľniť moc ho to mrzí" úsmev mi s tváre padol. Dala som si ďalej od uch mobil. ,,Kayi prosím zdvihni Tinusovi mobil že sa ti chce ospravedľniť lebo ho to moc mrzí" iba prikývla a odišla z miestnosti. S Macom som volala ešte asi 15 minút viax nie lebo nás mama volala na večeru a im o pol hodinu začína koncert v Helsinkách. Keď sme sa navečerali išli sme ku Kayi. U Kayi sme sa vystriedali v kúpelni a pustili si horror lebo nič v telke nešlo. V polovici filmu sa mi začali zatvárať oči. Posledné čo som cítila bolo ako ma Kaya prikryla dekou.
***
Ráno som sa zobudila na sedačke? Asi som zaspala pri filme. No tak som sa postavila a zamierila si to do kuchyne. V kuchyni som vybrala veci na suroviny a začala chystať cesto na palacinky. Keď som mala palacinky hotové prišla Kay. Spolu sme sa naraňajkovali a išli do kúpelne. Umyté a namalované sme si to zamierili do izby kde sme si vybrali oblečenie. Keď sme mali vybraté vystriedali sme sa v kúpelni. Keď som bola oblečená zbalila som si veci do ruksaku a počkala na Kay. Keď prišla do izby Kaya zbalila sa a zbehli sme dole kde sme sa obuli. Ja som rozmýšľala či mi nebude zima ale kašlala som nato. Vyšli sme z domu a zamierili si to do školy. ,,Inak čo ty a Tinus? Včera si s ním volala?" Usmiala som sa na ňu. ,,Hej vysvetlila som mu to...no aj tak som povedala že si to musím premyslieť...lebo ak by sa stalo niečo podobné a znova by si to nechcel nechať vysvetliť tak proste...neviem čo by som robila" pozrela sa na mňa a mala slzy v očiach. ,,Ale miluješ ho že hej?" Objala som ju okolo ramien. ,,Áno a ani nevieš ako" zasmiala sa. ,,Tak mu odpusti a ak by sa stalo niečo podobné takú dostane že sa nespamätá" zasmiali sme sa. ,,Máš pravdu" objala ma okolo pása. Pred školou čakali dievčatá s ktorými sme sa objali a zamierili si to do toho pekla. ,,Inak babi smiem sa spýtať?" Prehovorila Kay keď sme si odkladali veci do skriniek. ,,No?" Odpovedala Thea a furt niečo hladala v skrinke. ,,Noo...všimla som si že pokukujete po Magnusovi a Mathiasovi, páčia sa vám?"Hei folk!!!
Tak zo začiatku ďakujem za 15k prečítaní nikdy som popravde v takéto číslo nedúfala a moc vám ďakujem ste najlepší❤❤ Inak gratulujem český mmers aspoň niekto z nás to dokázal. A ak niekto nevie o čo sa jedná tak M&M prídu na Moments tour do Prahy. Gratulujem💛 Každý vote🌟 a sladký komentík💭 zahreje pri srdiečku plnom Marcusa💙💙 Heiii ❤❤❤lovujem vás
Pieseň: ☝+⏰
YOU ARE READING
ON A ONA (texting story)DOKONČENÉ
FanfictionDvaja odlišný ľudia. Ona Nórske dievča žijúce na Slovensku. Podla všetkých nudné dievča s ktorou sa nikto nebaví a robia jej naschváli. On slávny Nórsky spevák. Každý sa s ním a jeho dvojčaťom chce len stretnúť. Čo sa stane keď sa on cez neznámy úč...