34

1.6K 104 16
                                    

Venované:
Blue_Napoli
MMer_Hruskovaa

P.s. Táto časť vznikla ja ani neviem ako😂 tak snáď sa vám páči😙❤

Emma

Sedela som na posteli a plakala ako malé dieťa. Neustále musím rozmýšľať prečo to spravil to mu nestačím? Alebo čo? Dole som počula ako buchli dvere a dupot po schodoch. Do izby vbehla počkaj Kaya? ,,Ježiši Emmi čo sa stalo?" Pribehla ku mne a objala ma. Ukázala som na fotku. Ona sa postavila a začala si ju prezerať. Zo slzami v očiach som na ňu hľadela aj keď som ju ledva videla. ,,Ja toho debila zabijem!" Vykríkla. ,,A-a to nieje v-v-šetko" sklopila som pohľad na svoje "sexy" ponožky. ,,Čo ešte spravil?" Povedala nahnevane Kaya a sadla si oproti mne. ,,O-on sa s-s ňou b-b-b..." nevedela som sa vikoktať. ,,Len mi nepovedz to čo si myslím?" Pozrela na mňa neveriacky. ,,A r-rovno pred-omnou" znova som sa rozplakala ako malé dieťa. ,,Ježíš to je kretén" prisadla si ku mne a objala ma. Takto sme v objatí sedeli do kým som sa neukľudnila. Čož bola možno taká hodinka. Pustili sme si na notebooku nejiaku komédiu a pozerali. V polovici filmu začal Kayi zvoniť telefón. ,,No?" Zdvihla. ,,Ja som teraz u Emmi.....Nie mňa nezaujíma že to nebola Marcusova vina....hmm super....No a? Zaslúžil si....super teraz buď na mňa nahnevaný.....a nech sa opil no a....je zavretý v kúpelni a reve?" Na konci sa začala smiať. ,,Počuješ ako nadáva na Ingrid? A hovorí že sa ide zabiť? Veď tvoj brat je psychopat" keď som to počula zastavilo sa mi srdce. ,,Hneď vydrž idem tam" bolo posledné čo povedala pred tým ako zložila. ,,Musím ísť na chvíli preč do desať minút som späť"pozrela sa na mňa smutne Kaya. ,,Na to zabudni idem s tebou" vyletela som z postele a obliekla si na seba mikinu. ,,No...okej" zbehli sme dole kde sme sa obuli. ,,Kam idete?" Oprel sa o rám dverí Ludko. ,,Ehm...na chvílu von...prídem max do dvoch hodín" milo som sa naňho usmiala. ,,No dobre" povzdychol si a my sme s Kayou vybehli von z domu. Utekali sme len cez cestu keďže chalani bývajú oproti. Pred ich domom Kaya zazvonila a čakali sme dokým príde otvoriť Martinus. ,,Ahojte?" Začudoval sa keď ma uvidel. Vbehla som do domu. ,,Kde je?" Pozrela som sa na Tinusa a on ukázal ku schodom. ,,Hore v kúpelni zavretý a nechce vyliezť od tiaľ. Rýchlo som sa vyzula a vubehla hore po schodoch.

Marcus

Postavil som sa zo zeme a zamieril si to ku vytrínke kde má otec schovaný alkohol. Vybral som nejaku flašu myslím že to bola whiskey a kašlal na pohár. Priložil som si flašu k ústama začal piť. Mal som asi štyri až päť glgov keď mi ju vytrhol Tinus z ruky. ,,Šibe ti? Máš pätnásť" poklepkal sa po čele. ,,Celé som to posral som len obyčajný debil" trošku som už bol v nálade s togo alkoholu. ,,Marcus čo sa stalo?" Ovjal ma Tinus ale ja som to len využila a vytrhol mu flašku z rukyva utekal s ňou do kúpelne. Neviem prečo sem ale neva. Znova som sa napil a sadol si na zem oproti dverám a oprel sa o vaňu. ,,Marcus otvor!" Zabúchal na dvere Tinus. No ja som ho ignoroval a začal si mrmlať nadávky smerované na moju a Ingritinu osobu. ,,Som len obyčajný debil!" Vykríkol som už trošku opitý ale furt som vedeľ čo robím. ,,Mac prosím otvor vyriešime to...prosím..." počul som z poza dverí zúfalý Tinusov hlas. ,,Nie nič sa nevyrieši...Emma mi dala košom...lebo som jej ublížil...každému len ubližujem som debil...nikto ma nepotrebuje" plakal som. Áno ja. ,,Mac ja ťa potrebujem nerob blbosti" na konci vety som počul Tinusov vzlyk. Plače. Ďaľší človek ktorého som rozplakal. ,,J-ja...mám ťa rád Tinus a vždy budem na toto pamätaj" postavil som sa a prešiel ku skrinke kde som si vybral jednu žiletku. ,,Nie! Marcus nerob blbosti prosím..." ignoroval som ho. Sadol som si do vane. ,,Prečo som tak6 debil?" Slané slzy mi tiekli po lícach a dopadali na moje biele nohavice. ,,Marcus nerob blbosti volal som Kayi ona príde...prosím ja ťa tu potrebujem..." zlomil sa mu hlas. Priložil som si žiletku ku zápestiu a škubol rukou. Nebolo to silno ale krv tiekla dosť rýchlo. Bolo to príjemné. Žiletku som zobral do druhej ruky a už som sa chcel porezať na druhej ale zazvonil zvonček. Kaya je tu. Nahol som sa a zobral do ruky flašu a napil sa. ,,Ty debil okamžite vylež!" Počul som jej hlas. Hlas dievčaťa ktorému som zlomil srdce. ,,Nie...prečo by som mal...ublížil som ti aj keď to nebola moja vina" stiekla mi slza rovno do rany a trochu to zaštípalo. ,,Marcus prosím...j-ja bojím sa o teba...a kvôli mne si neubližuj" plakala. Znova kvôli mne. ,,Neplač...nie znova kvôli mne...všetko sa pokašlalo...t-to ingrid sa na mňa nalepila...len už som sa nestihol odtrhnúť lebo si náš zbadala..." pevnejšie som chytil žiletku a cítil ako  sa mi zarezáva do kože. ,,Marcus ja ti to odpustím...l-len si to chcem urovnať v hlave...n-a chvílu si treba dať pauzu" udrela do dverí. ,,Pauza vždy končí rozchodom..." postavil som sa a prešiel ku zrkadlu. Pozeral som sa na umývadlo nemal som nato sa pozrieť na seba. Nič nepovedala. Zodvihol som pohľad a sledoval sa v zrkadle. Vyzeral som strašne. Zaschnutá krv pod nosom, červené oči. No krásavec.

Emma

Oprela som sa o dvere a počúvala Maca čo robí. ,,Mac vylez" prehovorila som po chvíli ticha medzi nami. Nič nepovedal bol ticho. Keď som zrazu počula strašný buchot. ,,Marcus?!" Vykríkla som. ,,S-som v-v pohode" povedal už dosť opito. Prišiel ku dverám a otvoril ich. Hneď keď som ho videla zmerala som si ho pohľadom. Ale zastavila som pri jednej veci a to pri jeho dorezanej ruke. Chytila som ju do ruky a prešla po tom a on zasyčal. ,,Sľúbil si mi že to nespravíš...sľúbil si to!" Vykríkla som a vlepila mu facku až sa zapotácal. ,,Prečo?!" Začali mi tiecť slzy z očí. Počula som dupot po schodoch. Nemohla som sa viac na neho pozerať rozbehla som sa ku schodom. Pri schodoch ma zastavila Kaya s Tinusom. ,,Č-čo sa stalo? Je v poriadku?" Prehovoril Tinus. ,,Je opitý a-a-a" ešte viac som sa rozplakala pri spomienke na jeho ruku. ,,Čo urobil?" Objala ma Kaya. ,,O-on sľúbil že to nespraví a-ale spravil....on sa rezal" keď tp Tinus počul rozbehol sa ku kúpelni. ,,Marcus!" Počuli sme Tinusa. Odtiahla som sa od Kayi a utekala po schodoch dole. V pred sieni som sa obula a vybehla z domu. Nechcela som ísť domou tak som sa rozbehla do lesa. Chcela som ďaleko od neho. Ďaleko od všetkého. Utekaj od problémov to je tvoje. Ozvalo sa moje milované svedomie. Aj ty už začínaš? Daj mi pokoj. Zastala som pri nejakom potôčiku kde som si sadla na zem. Pritiahla som si kolená ku tvári a začala plakať. Prečo to spravil? Je to moja vina? Myslel to vážne že sa naňho nelepila? ,,Ahhh" povzdychla som si.

Hei folk!!!
Prepáčte že dlho nebola časť len v poslednej dobe nemám náladu.😔Lebo sa mi dejú zlé veci a ja nevládzem. Ale časti by už mali byť častejšie tak sa nehnevajte. Inak MichalPPZ vidal video o M&M koncerte vo Viedni tak ak ste ho ešte nevideli tak si ho choďte kuknúť a zdielajte ho všade kde sa dá. Lebo ak bude mať veľa zhliadnutí tak s M&M natočí video buď v Prahe alebo v Bratislave😊 Inak ďakujem za skoro 20k prečítaní ste úžasný.😙 každý vote🌟 a sladký komentík💭 zahreje pri srdiečku plnom Marcusa💙 Heiii ❤❤❤ lovujem vás
Pieseň: 👋

ON A ONA (texting story)DOKONČENÉDonde viven las historias. Descúbrelo ahora