Tak pod minulú časť ste mi mali napísať pár otázok pre postavy alebo pre mňa. Tak pár ich tam je tal sa môžme vrhnúť na to.
Emma:
1.Cítiš niečo k Tinusovi?,,K Tinusovi nič necítim sme len najlepší kamaráti"
2.Hodláš Marcusovi odpustiť?
,,Marcusovi hodlám odpustiť keďže ho milujem"
(otázky od: @ubkabodlkov)
3. Vieš o tom že Marcus sa kvôli tebe trápi a ty pobehuješ vonku s jeho bratom? Vieš nieje to voči nemu fér
,,Aj ja sa trápim ale nedávam to na sebe poznať."
(otázka od: @LaraCroft_Mmerka)
4.Proč nechceš odpustit Marcusovi, přecejen si představ, že se ti stane něco podobného a druhý ti nechce odpustit
,,Neviem čo by som robila. Vážne neviem. Marcusovi hodlám odpustiť časom"
(otázka od @ZuzanaMinarova )
Marcus:
1. Jaj boha... Vzmuš sa a choď za ňou aj do domu ne?
,,Tak ale ona ma vyhodí ale ak ti to spraví radosť tak za ňou pôjdem okej?"
(otázka od Blue_Napoli
2. Ako veľmi Emmu miluješ?
,,Emmu milujem najviac ako sa dá, to sa ani nedá povedať ako moc ju milujem a ani neviete ako ľutujem že som jej nepovedal kto som"
3. Myslíš si že by Tinus dokázal Em zbaliť?
(smiech),,Martinus či by zbalil Emmu? To podľa mňa nie Em je ťažký oriešok tú by ľahko nezbalil"
(otazky od @udovtBodlk)
4. Marcus prečo si taký srab? Emma ťa miluje ale chce aby si si uvedomil čo si spravil tak povedz že si si uvedomil že si spravil chybu. Tak sa dohodneme že pôjdeš za ňou okej?
,,Tak teraz si ma urazila ja niesom srab. Dobre ako som už povedal pôjdem za ňou ak vám to spraví radosť"
(otázka od @ubkabodlkov)
Martinus:
1.Máš rád Emmu viac ako kamarátku? ak áno odmiluj sa od nej
,,Emma je len moja kamarátka nič k nej necítim a hlavne je to baba čo sa páči môjmu bratovi a v živote by som mu nechcel prebrať babu. A hlavne Em nieje môj typ"
2. Ako by mala vyzerať tvoja vysnívaná baba?
,,No asi špinavá blondína(Ja to fakt neviem ako popísať snáď chápete😂😂) modré oči a musí byť zlatá a niššia než ja" (smiech)
3.Páči sa ti niekto?
,,Nie nikto sa mi zatiaľ nepáči"
(otázky od @udovtbodlk)
4. Závidel by si Marcusovi keby chodil s Em?
,,Závidel iba to že si našiel babu skôr ako ja"
5. Čo by si spravil keby si bol na Marcusovom mieste?
,,No tak asi by som sa neľutoval doma ale išiel za ňou"
(otázky od @@Doomishka )
Thea:
1.Páčil sa ti niekedy Mac alebo Tinus?
,,Nie nepáčili vždy som ich brala ako najlepších kamarátov aj keď sú to veľmi príťažlivý chalani"
(otázka od @@ubkaBodlkov )
Emilia:
1. Ako sa ti zatiaľ pozdáva Emma? Bude dobrá kamarátka?
,, Emma je zatiaľ úplne super baba a bude ešte lepšia kamarátka"
2. Myslíš si že sa Marcus zachoval správne?
,, No nezachoval sa správne v tom že jej nepovedal kto je. Ako chápem že bola aj je jeho fanúšika ale klamať sa nemá a ja mu to za zlé nedávam aj keby spravil hoc akú hovadinu furt ho budem mať rada ako všetci"
(otázky od @@LaraCroft_Mmerka )
Pre mňa:
1. Čokoláda alebo chrumky?
,,Jednoznačne čokoláda😂😂"
2.obľúbené zviera?
,,Pes"
3. Tiež sa niekedy čuduješ, že prečo už dávno nie si na psychiatrii? Lebi ja áno
,,Neboj vraví mi to veľa ľudí sko aj to že som strašne drzá"
(otázky od Blue_Napoli)
4. Čo sa ti páči na Marcusovi?
,,Proste všetko vlasy, oči a hlavne úsmev😍😍 Hlavne Marcus sa mi páčil už od začiatku"
5. Pôjdeš na ich koncert 1.3?
,,Asi nie"😭😭😭
6. Keby ťa Marcus pozval von čo by si spravila?
,,Keďže všetci vieme že sa to nestane ale keby sa to stalo tak budem najšťastnejšie dievča na svete. A čo by som spravila? Ja ani sama neviem asi by som si myslela že sa mi to sníva"
7. Chcela by si byť niekedy dievča vybraná na pieseň First kiss?
,, Kto by nechcel byť vybraný na first kiss? Á už viem moje spolužiaky. Ale každá mmerka by chcela aby jej zaspievali pieseň a mojkali"
(Otázky od @ubkaBodlkov )
Hei folk!!!
Decká prepáčte že včera ani pred včerom nevišla kapitola ani stohto ani s Cancer ale UPC oroste nemá rado meskú časť v Bratislave v ktorej bývam. Prečo lebo nám tu už za tento rok vypadol minimálne 4-5 krát internet.😂 A ja bez internetu som ako mmer bez M&M.😂 Časti už budú vychádzať tak ako majú to sa nebojte. Každý vote alebo sladký koment zahreje pri srdiečku plnom Marcusa.😂 Heiii ❤❤❤lovujem vás
YOU ARE READING
ON A ONA (texting story)DOKONČENÉ
FanfictionDvaja odlišný ľudia. Ona Nórske dievča žijúce na Slovensku. Podla všetkých nudné dievča s ktorou sa nikto nebaví a robia jej naschváli. On slávny Nórsky spevák. Každý sa s ním a jeho dvojčaťom chce len stretnúť. Čo sa stane keď sa on cez neznámy úč...