Už sme po večeri u mňa v izbe a ležíme na posteli. ,,No inak ako ti chutila večera?" pozrela som sa na Maca ktorý niečo robil na mobile. ,,Hmm...diki a odpoveď" povedala som po chvíli čo Marcus nič nehovoril. Postavila som sa z postele a prešla ku oknu. Sledovala som nočnú oblohu keď si okolo môjho pásu obmotal ruky Marcus. ,,Čo je?" zamumlal mi do krku. ,,Prečo si ma ignoroval?" položila som svoje ruky na jeho. ,,Prepáč len...na insagrame kolujú fámi o tom že nám Leli lezú do zadku a a že si už nevšímame fanúšičky a podobne...prepáč" dal mi pusu na krk. Otočila som sa tak aby som Macovi pozeral do očí. ,,V poriadku ty moje veľké bábo" nahol sa ku mne a spojil naše pery. Zapadli do seba ako dva kúsky puzzle. ,,Čo budeme robiť?" usmiala som sa na Maca keď sme sa stáli v objatí. ,,Neviem" mykol plecami. ,,Nebudeš tu dnes spať?" odtiahla som sa od neho. ,,Hmm....a čo by sme robili?" nahodil svoj lišiacky úsmev. ,,No tak na to zabudni krásavec" buchla som ho do hrude. ,,No tak som to skúsil" zasmial sa a ja s ním. ,,Okej..mtak ja si pôjdem poveci asi domov" odtiahol sa odomňa. ,,Okej ja pôjdem do sprchy" zobrala som si z pod vankúša pyžamo. ,,A to bezo mňa?" obmotal si svoje ruky okolo môjho pása. ,,Ano...niaky problém?" usmiala som sa naňho. ,,Áno...lebo ja chcem ísť s tebou" zašepkal my do ucha a zkuzol my ušný lalôček(prečo to všade je tak zlaté a teraz my to príde také čudné😂😂😂). ,,Hmm...smola chlapče Marcus junior si bude musie5 počkať" usmiala som sa a prešla nechtom po jeho hrudy načo on zavrčal. ,,No poď bábo ideme" chytila som Maca za ruku a išli sme dole. ,,Ty už ideš Marcus?" obajavila sa pri nás mama. ,,Ty brďo toto my nerob vieš ako som sa zľakla?" chytila som sa za srdce. ,,Ibak mohol by tu Marcus spať? prosím" usmiala som sa na mamu. ,,No dobre ale žiadne blbosti" ukázala na oboch vztyčený prst. Obsja sme prikývli. ,,Mami Mac si pôjde zobrať domov veci a vráti sa ja idem do sprchy tak mu potom otvor dobre?" spýtala som sa keď odchádzala do obývačky azi za otcom. ,,Dobre neboj" počula som mamu. Marcus sa obul a vybehol von. Zavrela som dvere a zamierila si to do kúpelne. Dvere som nezamkla lebo sa nikdy nezamikám a načo. Vyzliekla som sa a vošla do sprchy. Do ruky som si zobrala avokádový šampón a začala roztierať po tele. Už som si chcela zobrať šampón na vlasy keď sa okolo môjho pása obmotali ruky. Chcela som vykríknuť ale bol to Mac. Zakrila som si intímne časti tela ale furt som sa naňho neotočila. ,,Čo tu robíš?" pozrela som sa naňho jedným očkom. ,,Sprchujem sa?" vedeľa som že sa usmial. ,,Vypadni" ukázala som na dvere. Iba si povzdychol a odišiel. Umyla som si rýchlo vlasy a višla so sprchy. Odlíčila som si roztečenú špirálu a prezliekla som sa do pyžama tažke Ludkove staré tričko a kraťasy. Višla som s kúpelne a zamierila si to do izby. V izbe na mojej opakujem mojej posteli bol rozvalený Marcus iba v trenkách. ,,Zlato môžem si ísť tiež ľahnúť?" usmiala som sa naňho tým najsladším úsmevom aký dokážem. ,,Čo za to?" nahodil znova svoj lišiacky pohlad. ,,Pusu" prišla som k nemu bližšie a čupla si. Naklonila som sa k nemu a pobozkala ho. Nikdy sa nenabažím tých jeho sladkých pier. Keď som sa od neho odtiahla Mac sa posunul aby som si mohla lahnúť. Mac nás prikryl a ruky my dal okolo pása tak aby som bola čo najbližšie pri ňom. Začal my šepkať sladké slová do uška a mne sa chcelo s toho strašne spať. O ani nie 3 minúty som vytuhla.
***
Ráno som sa zobudil na to že sa nielto hrá s mojimi vlasmi. Len som niečo zamrmlala a otočila sa. ,,Kráska vstávaj škola volá" zašepkal my Mac s tým ranným chraplavím hlasom. ,,Ešte chvílu" viacej som sa zakryla. ,,No tak to nie už je štvrť na 8 takže stávaj" začal ma štekliť chápete on ma začal stekliť. Hovädo. ,,D-d-dobre s-stačí" vikrýkla som a ruka my vystrelila a vlepila Macovi ale takú poriadnu facku. ,,Ježíš prepáč ja som vážne nechcela" rýchlo som sa spametala a už som hladkala mu líčko. ,,V pohode ale toto ti vrátim" už ma hodil na postel tak že som ležala pod ním. Začala som sa smiať na červenom flaku po mojej ruke na jeho líci. ,,Čo? mám niečo na tvári?" prešiel si rukou po tvári. ,,Nie ale ten flak" začala som sa ešte viacej smiať. Ani som si neuvedomila ale Macove pery boli na mojich. Začala som spolupracovať. Po chvíli ho to asi prestalo baviť tak sa z mojich pier presunul na môj krk kde my pokladal bozky. Páčilo sa my to a moc ale museli sme sa nachystať do školy. ,,Mac m-musíme sa pripraviť do školy" keď som topovedala tak ma Mac hryzol do krku a začal sať(nič úchylné😂). Po chvíli sa odomňa odtiahol a usmial sa. ,,Ak tam mám cucflek ťa zabijem" ukázala som naňho varovný prst. Postavila som sa a zamierila si to do kúpelne. V zrkadle som sa pozrela na krk a mala som tam docela dosť veľký cucflek. Ja ho raz zabijem. Vykonala som rannú hygienu a namalovala sa a začala si maskovať ten cucflek. Keď som bola hotová som si to zamierila do izby. Otvorila som dvere a Mac my bol otočený chrbtom a bol nahý. ,,Jéžiš prepáč bábo" zavrela som dvere a išla rýchlo ku skrini. Začala som si vyberať oblečenie. Nakoniec som si vybrala(média) a chcela som ísť do kúpelne ale Mac nebol v izbe takže sa išiel prezliecť. Prezliekla som si prv nohavice a potom som si dala dole tričko na spanie keď niekto otvoril dvere. Stála som polonahá pred Macom ktorýnevyzeral že by sa mu to nepáčilo. Rýchlo som si prekryla prsia. ,,Otoč sa alebo zmizni" vikrýkla som. Marcus zdvihol ruky že sa vzdáva a otočil sa. Ja som si rýchlo obliekla podprsenku a tričko. Zobrala som si sveter a zo zeme ruksak a išli sme sa dole naraňajkovať. Rodičia našťastie neboli doma. Rýchlo sme sa naraňajkovali a išli do školy. V škole sme sa rozdelily lebo Mac musel ísť na wc. Do triedy som prišla už s babami. Skoro nikto tam nebol len partia Ingrid a Nori. Ale mi sme ich ignorovali.Hei folk!!!
Ďaľšia časť dnes taká čudno-nudná ale aj tie musia byť.😂😂Ľudia inak ďakujem za 12k prečítaní ste úžasný❤lúbim vás. Každý votd🌟 a sladký komentík💭 zahreje pri srdiečku plnom Marcusa😍💙. Heiii ❤❤❤Lovujem vás
YOU ARE READING
ON A ONA (texting story)DOKONČENÉ
FanfictionDvaja odlišný ľudia. Ona Nórske dievča žijúce na Slovensku. Podla všetkých nudné dievča s ktorou sa nikto nebaví a robia jej naschváli. On slávny Nórsky spevák. Každý sa s ním a jeho dvojčaťom chce len stretnúť. Čo sa stane keď sa on cez neznámy úč...