Emma:
,,Baby objednajte mi caramelové latté prosím ja si zbehnem na wcko" prikývli a ja som sa rozišla smerom ku záchodom. Vykonala som svoju potrebu a vyšla zo záchodov zarazila som sa keď som uvidela dve blonďavé hlavy bez ich otca a sbskarov. Prišla som k nim. ,,Čo vy tu robíte tak sami?" obaja zaregistrovali moju osobu. Marcus schoval mobil a dal si ruky do vačkov. ,,No my sme sa v tom dave ľudí stratili a nevieme nájsť východ že nám pomôžeš?" urobil na mňa psie očká Martinus. ,,Dobre ale keď mi vychladne káva vás zabijem" ukázala som prstom na oboch. ,,To by si nespravila veď nás miluješ" prehlásil Marcus. ,,Ha to si len myslíš" zasmiala som sa a vydala sa smerom ku východu. ,,Čo?!" vykríkli obaja načo som sa začala smiať. ,,Ha ha ha" počula som ironický smiech oboch. Prestala som sa smiať a ukázala smerom ku východu. ,,Inak odkiaľ vieš tak dobre po nórsky?" pozreli sa na mňa. ,,No moji rodičia sú nóri ale presťahovali sa sem kôli práci a teraz sa zasa sťahujeme späť do nórska presnejšie do Troforsu" ,,Do Troforsu?" povedali naraz. Prikývla som. ,,A kam? aká ulica? kam budeš chodiť do školy?" hneď na mňa vybafli s niekoľkými otázkami. ,,Do Troforsu logicky do školy neviem a ulica? privýtajte vašu novú susedu" ukázala som na seba. ,,Čo ty budeš bývať v tom červenom baráku kde už asi pol roka nikto nebýva?" prikývla som. ,,To je super!" vykríkli naraz. ,,Dobre nekričte" ďlej sme sa rozprávali o blbostiach. Prišli sme ku východu kde stál chalanov otec aj s sbskarmi. Keď si nás všimol hneď k nám pribehol. ,,Tu ste už som sa bál kde ste boli?" hneď sa ich začal vypytovať. ,,No my sme sa stratili v tom dave ale keby nás nenašla Emma tak tam trčíme doteraz" ukázal na mňa Mac. ,,ďakujem ti že si ich s ta dial odviedla" povedal mi po anglicky. ,,Nemáte zač ale ja už budem musieť ísť lebo ma budú babi s háňať" ešte raz mi poďakoval s chalanmi som sa objala a kráčala si to do vnútra. ,,Vidíme sa doma potom ak chceš ti ukážeme Trofors" otočila som sa na ni a ukázala palec hore na znamenie dobre. ,,Kde si bola?" hneď na mňa vybafli všetky baby. Povedala som im kde som bola a neverili mi. O tom že sa sťahujem do nórska ale nevedia že budem ich suseda. ,,A ešte jedna vec" pozreli sa všetky na mňa. ,,Viete o tom že sa sťahujem do nórska ale neviete kam a keď vám to poviem mi nebudete veriť" ,,Prečo by sme ti nemali veriť?" opýtala sa nechápavo Erika. ,,Lebo moji susedia budú chalani" zašepkala som a všedky dievčatá na mňa vyvalili oči. ,,Čo tak pozeráte?" vybrala som mobil a pozrela sa či nemám niečo na tvári ale nič som tam nemala. *Cink* Zapla som telefón a zistila že mi píše Fredo. ,,Kto ti píše?" kkia mi nakukla do mobilu. ,,Dobre som si myslela Frederik"
my king❤👑: Vieš o tom že si ešte krajšia ako na fotkách?❤
my princess❤: Ty si na Slovensku?
my king❤👑: áno kráska ❤
,,On je tu v Bratislave" schovala som mobil do vačku a začala sa obzerať. ,,Kto?" opýtali sa všetky. Vlastne iba Kika vie o Fredovi a tiež povedala že sa podobá na Marcusa. ,,No ja som si asi mesiac dozadu začala písať s chalanom z Troforsu volá sa Frederik a on vie ako vyzerám ale ja viem len že má krásne hnedé oči a-" ,,A že sa strašne podobá na Marcusa" skočila mi do reči Kika. ,,Počkaj ale možno to je pravda veď Marcus si píše s nijakou babou čo je nórka žijúca na Slovensku čo ty vieš možno si to ty a ja som si všimla že po tebe furt pokukoval" keď to Tamara povedala musela som sa zamyslieť čo keď majú pravdu. Vybrala som si mobil zapla galériu a našla si sceerín s nášho videochatovania. Ukázala som ju dievčatá a všetky povedali že je to Marcus. Ale sedelo by to nechce sa mi ukázať pretože som mmerka a môžem niečo spraviť napríklad s jeho telefónnim číslom ale čo mi neverí?
***
Už dobré tri hodiny stojíme pred halou a sme prvé čo je úžasné. Dievčat sa tu už nahromadilo dosť minimálne sto. Fotku čo sme sa fotili všetky s chalanmi už zdielali aj chalani takže pár dievčat za nami chodilo a pýtali sa či sme to mi.
***
Je 18:00 a začali nás púšťať do vnútra všetky sme sa rozbehli ku dverám od haly kde stáli dvaja sbskári a kameraman. Keď nás pustili do haly všetky sme sa rozbehli úplne dopredu a do stredu. Odfotila som si veľké logo chalanov čo tam bolo a spievali sme piesne čo tam zatiaľ púšťali alebo sme skandovali Marcus and Martinus.
Marcus
Práve sa s Tinusom rozospievame a ideme na to. S predu je počuť ako decká skandujú naše mená alebo spievajú piesne. Prišli sme ku schodom na stage keď nás dievčatá videli začali ešte viac vrieskať. Vybehli sme na stage a začali spievať One more second with you. Takto to išlo celý čas. ,,Dobre decká chcel by niekto ísť sem k nám?" povedal som do mikrofónu a všetci začali pišťať. ,,Dobre ak kto by sem chcel k nám prísť?" opýtal sa Tinus. Všetci sa začali hlásiť. Ja som hladal ale iba jedno dievča a to Emmu. Keď som ju uvidel ukázal som Tinusovi že som ju našiel. Ešte pred začiatkom sme sa dohodli že si ju vyberieme. Ukázali sme na Emmu a na ňu zažiaril reflektor. Sbskary jej pomohli preliezť plot aby sa sem dostala. Prišla k nám na stage. Prišla ku mne a objala ma. ,,Prečo mňa?" zašepkala pri objímaní. Potom objala Tinusa a sadla si na stoličku. ,,Tak Em máš rada pieseň First kiss?"opýtal sa Tinus a dal jej mikrofón k ústam. ,,Jasné že hej je úžasná" usmiala sa na nás. ,,Môžme otázku?" prikývla. ,,Ako sa pove v tvojom jazyku Hi Slovakia?" ,,Ľahko Ahoj Slovensko" ,,Ako?" opýtali sme sa naraz s Tinusom. ,,Ahoj slovensko" zopakovala. ,,Achoj Sľovensko" Emma sa začala smiať. ,,Čo?" iba ukázala hlavou že nič a my sme sa pustili do piesne.
Emma
Koncert bol úžasný. Po koncerte bol meet&greet kde aj Fun rádio a Európa 2 robili s chalanmi interview a oni sa tam snažili rozprávať po slovensky ale že vôbec im to nešlo. V mmstore som si kúpila nový obal na mobil s logom a popsocket tiež s ich logom. Domou som prišla okolo desiatej. Na instagram som pridala všetky fotky videá a išla spať. Zaspala som dokonca oblečená ale v tu chvíľu mi to bolo jedno.
Hei Folk!!!
Pod včerajšiu časť ste mi písali že by ste chceli novú časť tak som vám ju napísala ň. Snáď sa vám bude páčiť. Každý vote🌟 alebo komentík💭 zahreje pri srdiečku. Heiii Lovujem vás❤❤❤
VOUS LISEZ
ON A ONA (texting story)DOKONČENÉ
FanfictionDvaja odlišný ľudia. Ona Nórske dievča žijúce na Slovensku. Podla všetkých nudné dievča s ktorou sa nikto nebaví a robia jej naschváli. On slávny Nórsky spevák. Každý sa s ním a jeho dvojčaťom chce len stretnúť. Čo sa stane keď sa on cez neznámy úč...