Marcus len zavrčal a išiel otvoriť. Za dverami stál Tinus a chcel niečo povedať ale keď si všimol mna tak sa zarazil. ,,Čo tu robíš? Vy ste si to už vyjasnili?" prehovoril a ukázal na nás. ,,Áno vyjasnili teraz mi povedz čo chceš a zmizni" povedal Mac. ,,Dobre mám ti odkázať že mama išla s Emmkou na nákup a ja idem von s Kaylou...takže čau" otočil sa a išiel dole schodmi. ,,Čau!" zakričali sme s Macom naraz. Marcus si znova sadol na stoličku oproti mne. ,,Čo budeme robiť?" povedala som po chvíli hrania sa z Macovov rukou. ,,O niečom by som vedel" pozrel sa na mňa lišiackym pohladom. ,,Čo tým myslíš?" priblížila som sa k jeho tvári. ,,Hmm...napríklad toto" dal mi ruky na stehná a začal ich hladkať. ,,A potom toto" spojil naše pery a mne sa v bruchu rozletel roj motýlov. Marcus spravil prvý pohyb a ja som ho hneď zopakovala. Ja som si ruky obmotala okolo Macovho krku. Marcus sa začal nakláňať na mňa. Keď už som ležala Marcus sa niako pohol a udrel si hlavu o stenu. Odtiahol sa odomňa a začal si hladkať(neviem ako to vysvetliť proste si po tom prechádzal rukov aby ho to nebolelo😂). Ja som sa začala smiať ako postihnutá a Marcus na mňa hodil vražedný pohlad. Posadila som sa vedľa neho ale on ma ignoroval. ,,Macko..krásavec..zlato neignoruj ma" začala som mu hovoriť zlaté slová ale on ma stále ignoroval. Dala som mu ruku na stehno a hneď sa napol. ,,Marcus veď sa na mňa nehnevaj" dala som mu pusu na líce a postavila sa. ,,Poďme niekam" chytila som ho za ruky a vytiahla na nohy. ,,A kam?" spýtal sa. ,,Ja neviem ale koľko je hodín veď o chvíľu bude začínať futbal" Pozrela som sa koľko je hodín. ,,Pol tretej tak už pôjdeme nie?" podišla som ku dverám a otvorila ich a otočila sa na Maca. On si zobral kabelu a išli sme dole. ,,Ešte zbehneme ku tebe nie?" prikývla som. Dole v predsieni sme sa obuli a išli ku mne. ,,Ahoj" pozdravila som keď sme vošli. ,,Dobrý deň" pozdravil Mac ja som sa vyzula a utekala hore po kabelu s vecmi. Zbehla som dole a pri Macovy stál otec. ,,Ahoj oci" obula som sa a chytila Marcusa za ruku. ,,Dobre mi pôjdeme na tréning tak sa majte prídem večer" otvorila som dvere a Marcus višiel. ,,Dobre Emm tak sa majte ahoj Marcus" zalíval nám otec a zavrel dvere. ,,Čo ti vravel otec?" spýtala som sa Maca keď sme boli asi v polovici cesty. ,,Len to že som dobrý chalan ale ak ti ublížim tak nech si tvojho otca a brata neželám. Lebo si si prešla veľa zlým a nepotrebuješ ešte toto" usmial sa na mňa. ,,Aha" zasmiala som sa. ,,Ale tvoj otec je fajn" dal mi ruku okolo ramien. Prišli sme na ku ihrisku a zamierili si to ku šatniam. Pri šatniach stál chalanov otec ešte s niakym pánom. ,,Ahoj" pozdravil Mac. ,,Dobry" pozdravila som zas ja. ,,Ty budeš Emma ja budem tvoj tréner spolu s Kjellom volám sa Sander. Dobre Kayla už je v šatni budete mať šatňu s chalanmi snáď ti to nebude vadiť a potom prezlečená aj s Kaylou sa zastavte ešte za nami" povedal mi druhý tréner zatiaľ čo sa Mac bavil s jeho otcom. Prikývla som. Ešte chvíľu som počkala na Maca a potom sme išli do šatne. V šatni boli zatial asi piati chalani vrátane Mathiasa, Magbusa a Tinusa a baby. ,,Ahojte" pozdravila som a sadla si vedľa Kayli. Všimla som si tam sedieť Erica myslím že tak sa volal. Prezeral si ma nenávistným pohladom. Dievčatá ešte neboli prezlečené. Keď sme sa prezliekli sme išli s Kaylou za trénermi. ,,No tak sme tu" postavili sme sa vedla seba. ,,Dobre dievčatá akú pozíciu ste hrávali v starom týme?" pozrel sa na nás Kjell. ,,Ja útok a občas brána" povedala som a Kjell si to zapísal. ,,Ja útok" usmiala sa Kayla. ,,Dobre dievčatá Kayli budeš hrať v útoku a ty Emm budeš zatial v bráne lebo obaja brankári sú chorí dobre?" ukázala na nás perom. Prikývli sme. ,,Dobre ideme" Rozišli sme sa smerom na ihrisko. Keď sme vonku už boli všetci tak sme sa postavili do zástupu okrem mňa a Kayi. ,,Dobre decká máme novú posilu tuto Emmu a Kaylu. Emma bude dočasná brankárka namiesto Jonasa a Eliasa a Kaya bude hrať v útoku" ukázal prv na mňa a potm na Kayu. Všetci prikývli. ,,Dobre dajte si desať kolečiek a rozcvičte sa" rozkázal druhý tréner. Všetci sme sa rozbehali aj rozcvičili. ,,Dobre tak skúsime si Emmu v bráne" Povedal Sander. ,,Dobre môžem si ísť po rukavice do šatne?" obaj prikývli a ja som sa rozbehla do šatne.
Marcus
Emma odišla do šatne mi sme čakali na ňu. ,,Inak tá Emma je ale strašne sexy" počul som za sebou hlas Erica. Zatol som ruky v pesť. ,,To hej musí byť určite dobrá v posteli" ozval sa pre zmenu Christian. Začal som z hlboka dýchať aby som jedného z nich neudrel. ,,Čo ti je Mac?" prišiel ku mne Tinus. ,,O chvíľu asi vlepím Ericovi a Christianovi" Tinus sa na mňa nechápavo pozrel. ,,Ale ako ani Kaya nieje zlá a ten jej zadok..ahhh" začal sa tamrozplívať Christian. ,,Už ťa chápem ale keď mu rozbiješ hub-" nedokončil lebo mu do toho skočila Emm. ,,Tak už som tu" nasadila si Emm rukavice a mi všetci sme išli ku bráne.
***
Emma
Tak konečne po tréningu. Marcus sa mi celý čas zdal nahnevaný ale neviem prečo musím sa ho na to spýtať. Mi už sme s babami prezlečené a už len čakáme na chalanov. Zo šatne višiel Eric s Christianom. Keď išli okolo nás zazrela som ako my Eric pozerá na zadok. A ucítila som štiplavú bolesť na zadku. Chápete to hovädo ma plesklo po zadku. ,,To čo si spravil?" pozrela som sa na neho. ,,To čo môžem cica" nahodil pervérzny kukuč. ,,Ešte raz sa ma dotkneš tými tvojimi hnusnými rukami ti ich zlomím" ukázala som na neho. ,,Ohh teba by som sa tak bál" začal sa smiať. Otvorili sa dvere od šatne a z nich višli chalani. ,,A pozrime sa už ide tvoj princ" znova sa začal smiať. ,,Máš niaky problém Eric?" zavrčal naňho Mac. ,,Nie ale nepožičal by si mi niekedy tú tvoju kurvičku?" usmial sa na mňa Eric. Zamračila som sa naňho. Marcus podišiel bližšie ku nemu a jednu mu dal do tváre.Hei folk!!!
Nová časť jupiiii😂😂inak táto časť je venovaná trom úžasným babám user94003098(ktorá je v príbehu) Jane_Gunnarsen a Nicole2122002❤❤❤mám vás rada😂😍 Ink moc moc moc vám chcem poďakovať za 10k prečítaní popravde nikdy som nedúfala že budem mať tisíc a teraz toto? Ja vás proste milujem😍😍Inak každý vote🌟 a sladký komentík💭 zahreje pri srdiečku plnom Marcuska😂💙By ma inak zaujímalo kto číta tieto popisky😂😂😂Heiii ❤❤❤lovujem vás a ešte raz ďakujem💙💙
YOU ARE READING
ON A ONA (texting story)DOKONČENÉ
FanfictionDvaja odlišný ľudia. Ona Nórske dievča žijúce na Slovensku. Podla všetkých nudné dievča s ktorou sa nikto nebaví a robia jej naschváli. On slávny Nórsky spevák. Každý sa s ním a jeho dvojčaťom chce len stretnúť. Čo sa stane keď sa on cez neznámy úč...