♥3♥

3K 152 9
                                    

*cink* cinkol mi mobil zapla som ho a hneď mi vyskočil chat s Fredom.

Nór♥: hrám futbal a v poslednej dobe si píšem s tou najkrajšou babou akú poznám♥ o tebe viem čo robievaš vo voľnom čase tak napríklad otázka kto je podľa teba krajší Marcus alebo Martinus?

Mmerka♥: no tak to dievča musí byť vážne krásna keď o nej takto píšeš hmm... kto je krajší to je ťažké ti napísať obi dvaja sú krásny ale keďže Marcus je moja platonická láska tak asi vieš:-) teraz ja pošleš mi niekedy tvoju fotku? Nech viem s kým mám tu česť sa kamarátiť

Nór♥: 1. Ty si to dievča a za 2. Asi nie možno potom a ty? Pošleš mi nejakú tvoju fotku? (to znie fakt divne)

Mmerka♥: 1. Ja nie som vôbec pekná 2. Nikomu tú fotku neukazuj

Nór♥: ale veď si pekná a Max ti to odkazuje tiež

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nór♥: ale veď si pekná a Max ti to odkazuje tiež

Mmerka♥: povedala som ti aby si ju nikomu neukazoval

Nór♥: napísala kote a Max ju videl lebo sedí hneď vedľa mňa v aute takže mi vidí čo si píšeme

Mmerka♥: kote? Vážne? Sorry Fredo musím končiť idem preč potom sa ohlásim ahojky♥
,,A ide sa" povedala mama keď sa zrazu objavila v chodbe. V tichosti sme nastúpili do auta. Celú cestu mi v hlave pobehovali otázky typu Prečo napísal mne? Ako Fredo vyzerá? Stretneme sa niekedy? s premýšľania ma dostala mama keď mi hovorila že počkáme ešte na otca. Keď prišiel otec išli sme do vnútra. Práve zazvonilo na 2 hodinu takže matiku. Všetky pohľady padli na mňa mamu a otca. Mama niesla celý čas auto kameru v ruke. Prišli sme k riaditeľni a otec zaklopal keď sa ozvali "daľej" strašne som znervóznela. Vošli sme do vnútra. ,,Dobrý deň želáte si?" Povedala tým jej nechutným tenkým hlasom. ,,Áno ideme sa sťažovať na vášho syna a jeho kamarátov" povedala mama dosť nahnevane. ,,A to už prečo? Kristián je slušný vzorový žiak" povedala pani Tribetová (riaditeľka) a ja som zadržiavala smiech. ,,A ty čo sa smeješ si jeho spolužiačka vieš ako sa správa" ,,Hej viem dobré známky má kvôli mne lebo keby mu pri písomkách neradím tak ma on aj s celou jeho partiou zbije" povedala som a už s tej kravy chytala nervy. ,,Čo prosím Kiko by nikomu neublížil" povedala dosť tiež už nahnevane. ,,Hej tak pozerajte" povedala som a vyhrnula si tričko kde bola veľká modrina od kopanca. ,,Toto mi spravil včera" povedala som dosť kľudne ale zadržovala som slzy. ,,A ešte tu máme video ako váš syn dal facku Emme" povedala mama a ukázala paní Tribetovej video. ,,O môj bože prepáč Emmi že som ti neverila ukáž mi tvoj telefón ak je rozbitý tak ti zaplatím opravu a Kiko má veľmi veľký problém byť tak pekné a milé dievča" ukázala som jej telefón a až teraz som si všimla že tam má peknú pavučinku. ,,Počkajte tu idem po Kristiána" povedala riaditeľka dosť nahnevane a odišla. Ja som sa tam rozplakala a mama ma hneď vtiahla do objatia. ,,Mami čo keď to nepomôže a on ma bude aj tak šikanovať?" povedala som medzi vzlykaním. ,,No a možno ni-" nestihol to otec dopovedať a do riaditeľne vtrhol Kristián a hneď za ním riaditeľka. ,,No hovor Kristián!" Skríkla po ňom riaditeľka. ,,Emma prepáč za celé 2 roky šikanovania je mi to moc ľúto a ten telefón ti zaplatím" povedal a celý čas sa mi pozeral do očí. Ešte sme sa museli objať ani jeden to nechcel ale naše mami trvali na jednom. Hneď potom sme išli domov.

Marcus

Mmerka♥: kote? Vážne? Sorry Fredo musím končiť idem preč potom sa ohlásim ahojky♥
Na to som jej už nič neodpísal. Vystúpili sme z auta a namierili si to do budovy kde budeme robiť interview. Rovno nás zobrali do maskérne kde nás museli "nalíčiť" a mohlo sa začať. Sadli sme si na bielu pohovku kde pred ňou bola kamera. ,,Ahoj vítame vás pri dalšom interview a dnes to budú slávne dvojčatá Marcus a Martinus" ,,Ahoj" povedali sme s Tinusom naraz. Pýtala sa na nás rôzne otázky ale jedna ma docela zaskočila. ,,No chalani keďže už máte 15 tak čo vy a dievčatá?" Pri tejto otázke som stuhol a spomenul si na Emmu. ,,No ak ide o to ani jeden nie sme zadaní ja v okolí ani také dievča čo by sa mi páčilo nemám ale tu Mac asi má že?" Povedal Tinus a všetci upreli zrak na mňa. ,,No ako je tu jedno dievča je to fanúšik nás dvoch ale je zo Slovenska" povedal som dosť skleslo. ,,A neukážeš nám jej fotku? Nech fanúšičky vedia či si si vybral dobre" ,,Nie sľúbil som jej že fotku čo mi poslala nikomu neukážem. ,,Tak nám povedz aspoň ako sa volá?" ,,Emma" ,,A ako si píšete? Po anglicky?" Bože ta je otravná už chcem ísť domov aby som jej napísal. ,,Po nórsky ona je z nórska ale žije na slovensku" potom sa ešte pýtala pár otázok a mohli sme ísť domov. Celú cestu s otec furt vypytoval na ňu tak som mu ukázal jej fotku. Prišli pred dom a ja som hneď utekal domov napísať Emme.

Nór♥: ahoj kráska si už doma?♥

Mmerka♥: to je sweet oslovenie kráska a áno som doma no skôr na záhrade a hrám futbal prečo?:-*

Nór♥: ty hráš futbal? Len tak

Mmerka♥: ano hrám futbal inak videl si to interview s marcusom a martinusom? Chcela by som byť to dievča s ktorím si píše :-* 

ty si to dievča Em.

Ahooj ľudia
Dnes druhá časť čo si myslíte o interview neprekecol sa mac moc? Zistí emma že si píše s marcusom gunnarsenom? Čo sa potom stane?
Vote&koment poteší

ON A ONA (texting story)DOKONČENÉWhere stories live. Discover now