28

2K 120 14
                                    

,,Babi idem na záchod" povedala som po chvíli čo sme kecali. Všetky prikývli a ja som sa pobrala smer záchod. Keď som prišla na záchod maľovali sa tam tie dve Ingrid a Nora. Úspešne som ich odignorovala ale keď som si chcela ísť umyť ruky tak robili že tam nie som. ,,Prosím ťa Ingrid môžeš uhnúť chcela by som si umyť ruky a nepotrebujem sa dívať na teba ako si na ksicht kydáš kilo púdru" obe sa na mňa pozreli vražedným pohľadom. ,,Čo si povedala?" prišla ku mne Ingrid bližšie. ,,To čo si počula" usmiala som sa na ňu a odstrčila od umyvadla. ,,Inak tuto" ukázala som na svoje ľavé líce v zrkadle. ,,Ti je vidno ešte trochu tvár Ing mala by si si tam dať púder aby sa ťa Eric nezľakol" zasmiala som sa načo si Ing aj s Notou odfrkli. Keď už som chcela vyjsť tak sa pred dvee postavila Nora. ,,Uhni chcem prejsť" skrížila som si ruky na prsiach keď om ucítila štiplavú bolesť na hlave a zrazu pád na zem. ,,Ty štetka ty a tvoja sprostá kamarátka Kayla dáte ruky preč od Macka a Tinuska jasné?" ukázala na mňa prstom. ,,A to už prečo?" zasmiala som sa. ,,Lebo tebe aj Kayle spravíme zo života peklo" opľula ma. Obe sa ešte skontrolovali v zrkadle. A Ing si do mňa kopla. Nebolelo to ale keďže už som si zvykla na mlátenie. Sedela som na zemi asi 5 minút potom som sa postavila utrela si ten flusanec a išla so triedy. V triede som si sadla na miesto kde furt kecali babi ale ja som ich ignorovala a premýšľala nad tým čo povedala Ing. ,,Halooo zem volá Emmu si tu s nami?" začala mi Kaya luskať pred očami. Zatrepala som hlavou a pozrela sa na nich. ,,Hmm...čo je?" oprela som sa o stoličku. ,,Čo s tebou je?" všetky sa na mňa divne pozreli. ,,Nič, čo by malo?" nahodila som falošný úsmev. ,,Okeeej?" ďalej to už neriešili ale Kaya na mňa furt pozerala. Keď zazvonilo na hodinu Kaya aj Thea si sadli na miesta a chalani prišli do triedy.
***
Celý deň bol v škole no dal sa. V škole som mala pocit že ma "prenasledovali" Ing s Norou. ,,Kam ideme?" pozrel sa na mňa Mac keď sme vyšli zo školy. ,,Neviem poďme niekam sa prejsť" usmiala som sa. Iba prikývol a vidali sme sa smer park. V parku sme si sadli na lavičku. Ja som sa oprela o Macovu hruď a on si dal ruku okolo mojich ramien. Preplietla som si prsty s Macom. Rozprávali sme sa o samých blbostiach a trápnych chvílach. ,,Koľko je hodín aby sme stihly zápas" povedal obaja sme sa postavili a zamierili si to ku nám. Pred domom sme sa dohodli že ho mám potom čakať pred domom.

Marcus
,,Som domá!" vykríkol som keď som zavrel dvere. Nikto sa neozval. Asi bude Tinus u Kay. Vybehol som schody a chcel ísť do izby keď som započul divné zvuky z Tinusovej izby. Zamieril som si to k nej a otvoril to čo som uvide ma zarazilo. Na posteli sedela obkročmo polonahá Kaya na mojom mladšom dvojčati ktorý bol taktiež polonahý. ,,O môj bože p-prepáčte n-ne-nechcel som" cmrýchlo som vybehol z Tinusovej izby do mojej. Schmatol som tašku a začal si baliť dres kopačky a sprej. Zobral som si flašku zo stola a išiel som si nabrať pitie. Plnú flašu som hodil do ruksaku a išiel dole. Na sedačke sedeli obaja v objatí. ,,Ehm...prepáčte vážne som nevedel že tu ste" bolo mi to strašne trápne. Skolnil som hlavu a pozeral sa na svoje biele no už skor čierne ponožy. ,,Nie to mi prepáč, mali sme sa buď zamnknúť alebo to vôbec neuskutočniť. Ale snáď si nič nevidel čo si nemal" ukázal na konci na mňa. ,,Neboj, nič som nevidel a ani to nemám za potrebu. Radšej niekoho iného" zasmial som sa Tinus tiež. Kaya na nás len pozerala. ,,Ako bavíte sa tu o mojej dobrej kamarátke" skrížila si ruky na prsiach. ,,Dobre a vy nejdete na zápas?" spýtal som sa keď som si to mieril ku dverám. ,,Ideme ale ty by si nemal. Mac čo keď sa ti niečo stane?" chytil ma za lakeť Tinus. ,,Neboj sa nič sa mi nestane niesom malý" usmial som sa naňho. ,,No dobre ale keď sa ti nieč stane tak ťa môžem prefackať?" nevinne sa na mňa usmial. ,,Ok" oblekol som si šedú alpha "bomber". Ruksak som si prehodil cez rameno a dal som si bordovú čiapku. ,,Dobre hrdličky majte sa a nabudúce si dávajte pozor a Tinus potom ochranu ujo ešte byť nechcem" ukázal som naňho varovný prst. ,,Marcu ťa raz zabijem" kríkol za mnou keď už somsi to mieril za Emmou. ,,Aj ja ťa mám rád ale vážne ujo byť nechcem" vyplazil som naňho jazyk a on mi to vrátil. Emma na nás nechápavo pozerala. Preplietol som si s ňou prsty a vidali sme sa smer futbalové ihrisko. ,,No a čo sa stalo že ste si hovoril že nechceš byť ujo?" zasmiala sa Emm.

Emma
,,No...vlastne prišiel som domov nikto mi neodpovedal tak som si myslel že nikto neni doma..." žačal mi hovoriť "storku". Leď ju dopovedal obaja sme sa začali smiať. ,,Dúfam ale že si Kayi nevidel..." ukázala som na svoje prsia aby pochopil. ,,Jáj...nie neboj a aj keby radšej by som videl niekoho iného" pritiahol si ma k sebe ja som si dala ruky za jeho krk a on si dal ruky na moje boky. ,,Vieš o tom že si úžasná?" usmial sa na mňa Mac. ,,Ale prd ty si úžasný nie dokonalý" úsmev som mu opätovala. Naklonil sa ku mne a pobozkal ma. Viacej som si ho ku sebe pritiahla a tým prehĺbila náš bozk. Keď sme sa od seba odtiahli kvôli nedostatku kyslíka tam si Mac oprel jeho čelo o moje. ,,Milujem ťa kráska a ani nevieš ako moc" usmial sa na mňa tým jeho najkrajším úsmevom aký vie. ,,Ja ťa milujem viacej" odtiahla som sa od neho a začala som ho ťahať ku ihrisku. Keď sme prišli tam boli sme prvý. Prezliekli sme sa a dali si pár koliečok a potom sme robili blbosti. Bola to zábava. Postupim času začali chodiť decká tak sme kecali. Keď sme tu boli všetci tak sme sa rozcvičili a začali hrať. Proti hráči sa na začiatku smiali keď zistili že v bráne jd dievča. Ja. Ale smiech ich hneď prešiel keď nevedeli dať gól. Nakoniec zápas skončil 5:0 pre nás. Išli sme osláviť výťazstvo do kaviarne kde som si dala muffin s horúcou čokoládou. Kaya si dala to isté a Thea s Emiliou si dali iba horúcu čokoládu a chalani si dali kávu a Mac nejiaky koláčik. ,,Inak chalani vaša mama príde až večer lebo je u nás a preberajú mňa a Maca" zasmiala som sa. ,,Okej?" zasmiali sa. V kaviarni sme strávili asi hodinu a potom sme išli smer domov a teplá kúpel. Pred domom sme sa rozhodli že Mac pôjde k nám. ,,Ahoj" pozdravila som keď sme vošli dnu. ,,Dobrý" pozdravil Mac. Furt hovorí rodičom dobrý a vyká im aj keď mu povedali nech im tyká. ,,Chceme niečo slané sladké na pitie?" otočla som sa na Maca. Prikývol tak sme sa vybrali do kuchyne. V kuchyni sedela mama s Anne. ,,Dobrý deň ahoj" pozdravili sme naraz. ,,No čo ako dopadol zápas?" usmiala sa na nás mama. ,,Výborne 5:0 sme vyhrali" sadol si k mamám Mac. ,,Tak to je super" usmiala sa na Maca mama. ,,Hmm...o mne mali na začatku hen ten tým pochybnosti že dievča v brán pfff to vyhráme" zasmiala som sa. Vitiahla som zo špajze švédske cukríky a niake ešte sladkosti a pobrali sme sa do izby. V izbe sme robili blbosti fotili sa či selfie či v zrkadle alebo točli musical.ly. Mac odišiel aj s Anne okolo pol 7-mej. Ja som dala na ig fotku mňa a Maca v zrkadle. Mac tam má okolo môjho pása obmotané ruky a bradu opretú o moje rameno a pozerá sa do zrkadla. Ke tam strašne cute. Pridala som aj musical.ly naše. Na niektorých som sa dosť nasmiala. Potom som si zopakovala učivo dorobila úlohu z matiky a išla do sprchy a spať. Hladná som nebola lebo ma bolelo brucho zo sladkostí...

Hei folk!!!
Je to tu😱 album je vonku a ja ho milujem najviac na svete a hlavne Next to me a Guitar a vy? Ktorá sa vám nakviac páči? Inak ďakujem 1# v Mystery/Thiller? O môj bože😍ja vás tak moc milujem.❤
Inak Kayi gratulujem k 2. miestu❤❤❤ja som ti vravela že to dáš😂Každý vote🌟 a sladký komentík💭 zahreje pri srdiečku plnom Marcusa❤😍. Heiii ❤❤❤lovujem vás
P.S. pieseň: ☝✈↪

ON A ONA (texting story)DOKONČENÉWhere stories live. Discover now