Vo dverách stál Marcus. ,,Em..." nedopovedal lebo som ho zastavila. ,,Nie Marcus, nechaj ma" odstrčila som ho od dverí a vošla. Marcus okolo mňa prešiel a zamieril si to po schodoch hore asi do izby. ,,Zlatíčko moje čo sa stalo?" prišla ku mne mama a objala ma. ,,Nič dajte mi to jedlo a idem preč" odtiahla som sa od mami. Mama sa na mňa smutne pozrela a podala mi tanier s jedlom. Otočila som sa na odchod. Vyšla som z domu a počula už len mamu kričať niečo v zmysle že prídu o hodinu max dve. Doma som si to rovno zamierila do kuchyne kde som si zobrala príbor a išla do obývačky. Sadla som si na pohovku zapla telku a začala jesť. Keď som dojedla položila som tanier na stôl a lahla si pozdĺž gauča. Začala som premýšľať čo sa dnes stalo. Z premýšľania ma prebralo cinkanie telefónu oznamujúcu správu na messengeri. Vybrala som si mobil z vačku a zapla mess.
Martinus Gunnarsen vám poslal/a správuEhhhh. Martinus čo ten chce.
Martinus Gunnarsen: Em ahoj chcem sa ospravedlniť za brata on ti to chcel povedať ale keď zistil že si mmerka tak... Proste chápeš
Me: Prepáč Martinus/Max ale nie nechápem čo si myslel že všade to roztrúbim že ja si píšem s Marcusom Gunnarsenom tu máte jeho číslo? To si vážne o mne myslíte?😦😦
Martinus Gunnarsen: Em ja si to nemyslím ja som Macovi furt vravel nech ti povie kto sme ale on že nie ešte na to nieje správna chvíľa
Me: A to čo on si myslel že ja budem mavždy s chodiť s chalanom cez internet?😑😑
Martinus Gunnarsen: Ja neviem Em ja som sa mu snažil dohovoriť nech ti to povie ale on nie a nie
Me: okay ja idem spať dobrú noc😊😦 a Marcusovi odkáž že mu tak ľahko neodpustím
Martinus Gunnarsen: Okej pa a sladké sny😊
Postavila som sa z gauča a zamierila si to do kúpelne na prvom ooschodí. Po teplej sprche som sa vysušila a nachystané pyžamo som si obliekla. No teda kraťasy a Ľudkove tričko čo mi je do pólky stehien. V izbe som zalahla do postele a nastavila si budík na pol siedmu. Premýšľala som zasa nad Marcusom či mu to mám odpustiť alebo nie. Ani som si neuvedomila že z očí mi tečú slzy. Rýchlo som si ich utrela a pretočila sa na druhý bok. O necelých päť minút som vytuhla.
***
"Cŕn cŕn" Počula som hlas môjho podareného budíka. Vypla som ho a ponaťahovala sa. Zobrala som mobil do ruky a zamierila si to do kúpelne. V kúpelni som si pustila hudbu a hneď ako prvá mi vyskočila First kiss od chalanov. Neviem fakt neviem prečo mi to pripomenulo včerajšok. Pieseň som prepla a začala sa umývať. Po rannej hygiene nastúpilo maľovanie.(korektor, púder a riasenka) V izbe som si to namierila rovno ku skrini kde som si vybrala:Zobrala som si ruksak a zišla dole do kuchyne. ,,Dobré ráno" pozdravila som otca aj mamu. ,,Ahoj zlatíčko posaď sa" sadla som si ku stolu a mama predo mňa položila raňajky. Po raňajkách som sa obula zobrala ruksak a vyrazila do školy. Pred školu na mňa všetci pozerali a mne to bolo strašne nepríjemné. Vstúpila som do školy a zamierila si to ku riaditeľni. Po ceste keď som nevedeľa nájsť riaditeľňu som stretla Martinusa a Marcusa. ,,Ahoj Tinus prosím ťa ukážeš mi kde je riaditeľňa?" opýtala som sa ho. ,,Jasné poď" otočil sa a išiel somnou druhým smerom. Marcus na nás hodil len vraždiaci pohlad. ,,Nevšímaj si ho" kývol hlavou na Marcusa. ,,Je to ťažké naňho nemyslieť keď ho miluješ" sklopila som pohlad na svoje tenisky. ,,Tak prečo mu neodpustíš?" pozel sa na mňa. ,,Lebo je to ťažké ja som sa mu zo všetkým zverila a on mi nepovie kto je" vyhodila som ruky do vzduchu. ,,Dobre už som pochopil" zdvihol ruky na znak že sa vzdáva. ,,Sme tu" ukázal na dvere kde bolo napísané Riaditeľňa. ,,Tak ďakujem Tinus" On sa otočila a išiel asi do triedy. Prišla som bližšie ku dverám a zaklopala. Chvíľus som čakala dokým sa neozvalo ďalej. Vošla som do vnútra a za stolom sedela pani riatideľka. Mohla mať asi 30? ,,Dobrý deň ja som Emma Gunndersen" predstavila som sa a ona sa konečne na mňa pozrela. ,,Aaa dobrý deň slečna Gunndersen ja som paní Hansen" postavila sa a podala mi ruku ktorú som prijala. ,,Dobre poď ukážem ti školu aj tvoju skrinku kde máš rozvrh aj s učebnicami" Ukázala na dvere a my sme visli z riaditeľne.
***
Práve stojím pred dverami mojej novej triedy s učebnicou angličtiny. Pani riaditeľka zaklopala a chvíľu počkala a otvorila dvere. Keď žiaci uvideli pani riaditeľku tak sa postavili. ,,Dobré deň žiaci posaďte sa" pani riaditeľka dala ukázala rukou že si môžu sadnúť. Všetci si sadli a začali si ma premeriavať. ,,Tak vediem vám vašu novú spolužiačku" ukázala na mňa. ,,Tak sa k nej správajte dobre. Ja vám ju tu teda nechám slečna Andersson" pani učiteľka prikývla a riaditeľka odišla. ,,Tak ahoj ja som tvoja nová triedna učiteľka slečna Andersson a budem ťa učiť angličtinu a dejepis. Tak ak chceš môžeš sa nám predstaviť" ukázala na triedu. ,,Tak ahoj volám sa Emma Gunndersen prišla som zo Slovenska hrám rada futbal, rada kreslím alebo počúvam hudbu. Mam 15 rokov a to je tak asi všetko viacej sa o mne dozviete časom" dokončila som svoj monológ a prezrela si celú triedu. V zadu sedel Marcus ako mrtvola vyzeral a vpredu v druhej lavici pri dverách Tinus. ,,Dobre môžeš si ísť sadnúť vedľa Emilie dozadu" ukázala na lavicu vedľa Marcusovej. Prišla som k lavici a sadla si vedľa mňa sedelo na pohľad veľmi príjemné dievča. ,,Ahoj som Emilia ale to už vieš" podala mi ruku ktorú som prijala. ,,Emma ale to už tiež vieš" zasmiali sme sa a učiteľka na nás hodila varovný pohľad. Cez prestávku k nám prišlo dievča s fialovo-rúžovými vlasmi. ,,Ahoj ja som Thea" predstavila sa mi. ,,Emma" začali sme sa všetky rozprávať dokým k nám neprišli dvaja chalani a Martinus. ,,No čo aká bola prvá hodina s nami" posadil sa Tinus oproti nám na stoličku vedľa Thei. ,,Zatiaľ v pohode" usmiala som sa naňho. ,,Inak Mathias a Magnus toto je Emma" ukázal Tinus prv na vyššieho špinavoblonďavého(wtf? snáď chápete😂😂)modrookého chalana a potom na bruneta s karamelovými očami ako má Justin Bieber. ,,Ahoj" pozdravila som ich. ,,Vy dvaja sa odkiaľ poznáte?" ukázala na nás Emilia. ,,No...Ja som vlastne mmerka už 5 rokov a chalani mali pred pár dňami koncert na slovensku a nebyť mňa tak on aj s Marcusom možno bľúdia na letisku doteraz" všetci sa začali smiať. ,,Emma ja ťa zabijem to neni vtipné" zamračil sa na mňa. ,,Ale je" povedala som s pomedzi smiech. ,,Na čom sa smejete?" prišiel k nám on a ja som sa prestala smiať a hodila naňho vražedný pohlad. ,,Na tom ako ste sa vy dvaja stratili na letisku na Slovensku" povedal Magnus a všetci vypukli znovu do záchvatu smiechu. ,,Ha ha ha to je strašne vtipné" povedal ironicky Tinus.Hei folk!!!
Ľudia ja vás milujem najviac na svete ako nikto iný 6k za pár dní? vám šibe?😂😂Okej ale teraz na niečo iné. Rozhodla som sa že m&m idem posielať list a ja som nakreslila obrázok pre nich kde napíšem sk mmerky(viď média) je tam už asi o desať mmeriak teraz už viac. Tak ak sa chcete zapojiť napíšte mi ako tam chcete byť napísaný a akou farbou. Ďakujeeeeem😘 ešte raz ďakujem za 6k prečítaní. Každý vote🌟 a koment💭 zahreje pri srdiečku plnom Marcusa😂😘😘. Heiii ❤lovujem vás❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
ON A ONA (texting story)DOKONČENÉ
FanficDvaja odlišný ľudia. Ona Nórske dievča žijúce na Slovensku. Podla všetkých nudné dievča s ktorou sa nikto nebaví a robia jej naschváli. On slávny Nórsky spevák. Každý sa s ním a jeho dvojčaťom chce len stretnúť. Čo sa stane keď sa on cez neznámy úč...